Școala de Mers pe Munte – a doua ediție a unui proiect inovativ marca   Tășuleasa Social și Coca-Cola HBC România

0

Cursanții promoției 2016 au absolvit cu succes !

Prin proiectul Școala de Mers pe Munte – ediția a II-a  – realizat de Tășuleasa Social și Coca-Cola HBC România, 300 de participanți au fost instruiți și în acest an în cultura mersului responsabil pe munte.

sdmpm_1 sdmpm_4 sdmpm_8 sdmpm_10

În intervalul 15 august – 12 septembrie s-a desfășurat a doua ediție a Școlii de Mers pe Munte. Scopul programului a fost de a învăța persoane dornice să experimenteze lecțiile pe care le oferă natura prin singura formă din Romania de instruire în mod  structurat în drumeție montană/ hiking.

 

Proiectul oferit gratuit de Coca-Cola HBC România și dezvoltat de Asociația Tășuleasa Social, s-a adresat persoanelor cu vârste peste 18 ani, interesate de dobândirea de cunoştinţe necesare mersului pe munte și de punerea acestora în practică. Anul acesta s-au înscris 1403 persoane, din care am selectat 300 de cursanți din 47 localități. Aceștia au participat la sesiuni teoretice organizate pe parcursul a 2 zile în campusul Tășuleasa Social, după care a urmat partea practică de 2 zile de drumeții cu campare în natură. Drumețiile s-au desfășurat sub supravegherea unor instructori atestați, iar fiecare grupă a avut suportul a 12 voluntari prezenți zilnic. Suntem bucuroși de interesul crescut acordat proiectului nostru și de reacțiile pozitive ale cursanților pe parcursul derulării Școlii de Mers pe Munte 2016 .

Cu un istoric de peste 15 ani, Asociatia Tășuleasa Social a dezvoltat proiecte de voluntariat în domenii extinse, de la educația cu privire la mediul înconjurător la promovarea unui stil de viață activ și educația civică a tinerelor generații. Principalele proiecte Tășuleasa Social sunt: acțiuni de împădurire împreună cu voluntari, tabere de copii din campusul propriu, Școala de Mers pe Munte, Maratonul Via Maria Theresia, Camionul de Crăciun, sau proiectul Ziua Bună. Aceste proiecte se desfășoară în parteneriat cu Coca-Cola HBC România, Die Johanniter, Banca Transilvania, Raiffeisen Bank etc.

 

Coca-Cola HBC este unul dintre cei mai mari îmbuteliatori ai companiei Coca-Cola, având vânzări de peste 2 miliarde de unități. Compania activează într-o zonă geografică extinsă, având operațiuni în 28 de țări, servind o populație de aproximativ 590 milioane de oameni. Coca-Cola HBC promovează o dezvoltare durabilă, generând valoare pentru societatea în care activează. În acest sens, compania furnizează băuturi răcoritoare care satisfac nevoile diverse ale consumatorilor, încurajând în același timp un mediu de lucru deschis și desfășurându-și activitatea într-un mod responsabil astfel încât să protejeze și să mențină neschimbat mediul înconjurător, contribuind la dezvoltarea socio-economică a comunităților locale. Coca-Cola HBC este lider al industriei de băuturi in Dow Jones Sustainability Index (atât la nivel mondial cât si european) și este totodată inclusă in FTSE4Good Index.

În România, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) și partenerul său Coca-Cola Hellenic denumit Coca-Cola HBC România, care îmbuteliază și distribuie produsele Coca-Cola sub licența The Coca-Cola Company în România.

Pentru mai multe informaţii legate de companie vă rugăm să vizitați site-urile www.coca-colahellenic.ro și www.thecoca-colacompany.com.

Mai multe informații referitoare la acest proiect pot fi obținute accesând site-ul

www.facebook.com/scoalademerspemunte

www.facebook.com/tasuleasasocial

 

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine peste 20 000 de exemple de Bine despre România de la peste 20 de autori și colaboratori încă din 2006. La acest cont de autor o să publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele informații care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. 10 ani De Bine despre România.

Comentează