RO.aliment promovează GUSTUL ALES si responsabilitatea socială în comunitate

0

La Expo Conferința „Produsul românesc și valoarea lui pe piață” RO.aliment promovează GUSTUL ALES si responsabilitatea socială în comunitate* “Trăistuța cu bunătăți”, un proiect în parteneriat cu Atelierul de Pânză

Revista RO.aliment – expertul tău în industria alimentară organizează în perioada 15-16 iunie 2016, la Hotel Sport din Poiana Brașov, EXPO CONFERINȚA “Produsul românesc și valoarea lui pe piață”. Evenimentul își propune relansarea produsului autentic românesc. Timp de două zile, participanții – reprezentanții autoritatilor, producători, procesatori, furnizori de tehnologii și servicii – vor avea posibilitatea de a face schimb de informații de interes din industrie, dar vor putea să își promoveze și produsele românești.
Specialiștii – fie că sunt participanți sau vorbitori – vor lua parte la ședinte plenare sau la paneluri de prezentări tehnice interactive pe teme de interes stabilite de comun acord. Sesiunea Business Academy va aduce în prim plan prezentări despre ultimele cercetări şi inovaţii din domeniu, detalii despre secretele construirii unei echipe solide, modele de management, marketing, gândire creativă, leadership, studii de piaţă, etică alimentară, cercetare şi multe altele.
traistuta_curbe
Un moment special al Expo Conferiței RO.aliment va fi “Ora de bun gust” în care cei prezenți vor putea degusta cele mai interesante, inovatoare și gustoase produse românești. Astfel, companiile românești vor intra în competiția pentru trofeul “Gustul Ales”. Competiția este deschisă pentru toate produsele care pot dovedi că sunt fabricate în România, în fabrici din țară. Companiile se pot înscrie trimițând un mail pe adresa office@roaliment.ro. Produsele din concurs vor fi jurizate luând în calcul trei categorii de criterii: gust și miros, caracteristici specifice fiecărei grupe (textură, limpiditate, palatabilitate, etc), aspect și raport calitate/preț.
La “Ora de bun gust”, participanții vor primi un cadou inedit din partea organizatorilor: “Traistuța cu bunătăți”. În trăistuță se vor regăsi produsele românești oferite spre degustare. Aceste trăistuțe sunt realizate de întreprinderea socială, Atelierul de Pânză, fiind o dovadă a responsabilității sociale în comunitate a organizatorilor. Bucurându-se de un design atractiv, trăistuțele au și o conotație puternic emoțională susținând misiunea Atelierului de Pânză față de mediu, dar și socială: oferirea unei alternative ecologice la punga de plastic, precum și posibilitatea de locuri de muncă persoanelor cu dizabilități fizice. În prezent, Atelierul de Pânză are angajate patru persoane cu dizabilități fizice, care lucrează de la domiciliu, și patru persoane fără dizabilități care lucrează în locația atelierului. Atelierul de pânză este o inițiativă a organizației non-profit ViitorPlus-asociația pentru dezvoltare durabilă.
oferă posibilitatea potențialilor colaboratori de a a-și face o primă idee, foarte importantă, despre produsele viitorilor colaboratori. Considerăm foarte bună inițiativa și susținem ideea de a oferi produsele spre degustare la expo conferința Ro.Aliment pentru că doar așa te vei putea face cunoscut ca brand românesc. Oamenii interacționează cu gustul și își vor putea face o părere corectă despre produsul tău. Scopul fiecăruia este de a comercializa produsele în cât mai multe variante și de a le face cunoscute publicului larg. Deci, expo Conferința RO.aliment este un bun prilej pentru începerea unor colaborări”, spune Claudia Bocean, publisher ro.Aliment, inițiatorul și organizatorul conferinței.
Parteneri oficiali: Ministerul Agriculturii, Romalimenta, Federația Națională PRO AGRO, Centrul de Formare Profesională a Asociației Naționale a Industriilor din Morărit și Panificație din România, Asociația Marilor Rețele Comerciale din România, Organizația Națională Interprofesională PRODCOM LEGUME FRUCTE, Asociația Patronală Română din Industria Laptelui (APRIL), Patronatul Român din Industria de Morărit, Panificație și Produse Făinoase (ROMPAN), Confederația Asociațiilor Țărănești din România, ASIAR, ARC, RO-FISH.

Parteneri: GOLD: Kuk Romania, Zimbria, Biotrend Plus

Parteneri: Cris-Tim, Râureni, Doripesco, Apa Armonia, Arovit, Metro, Carrefour, Selgros, AHK, Econet Romania, Dulceața lui Răzvan, Sergiana Poiana Mărului, H&E Reinert, Camera de Comert Romano-Italiana, Ferma Cernat, Apidava, Sudpack Romania, Legofruct, Fermele Ado, Simon ZID, Five Continents, Lactate Brădet, Frisomat, Cooperativa Someș Arieș, Systec Agripack, Sealed Air, Diversey Food Care Hygene Solutions, Cryovac Food Care Packaging, Grup Șerban, Unicredit Țiriac Bank, Negro 2000, SIAD România, Pati Pan Delicia, Unicarm, HBP Eko, Euroconsultants, CERT IND

Puteți afla mai multe amănunte de la adresa web: http://www.roaliment.ro/produsul-romanesc.

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine peste 20 000 de exemple de Bine despre România de la peste 20 de autori și colaboratori încă din 2006. La acest cont de autor o să publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele informații care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. 10 ani De Bine despre România.

Comentează