Rezultatul MATERIA 2016: publicul vrea design românesc

0

București, 7 noiembrie – Prima ediție MATERIA – târg de design contemporan în piele a reprezentat spațiul necesar de întâlnire între designer și public, cel din urmă fiind cucerit de creațiile designerilor participanți. Lemnia este cel mai votat brand de către public, la MATERIA.

logo_ro_semnatura

MATERIA – târg de design contemporan din România s-a încheiat cu succes duminică seară, la Grand Hotel du Boulevard. 45 de designeri și branduri românești au expus colecții capsulă și piese-statement create exclusiv pentru MATERIA care au fost primite cu entuziasm de către miile de vizitatori.

La prima ediție MATERIA, a avut loc o revelație in ambele sensuri: pe de o parte publicul a descoperit designeri pe care nu îi știa, fiind cucerit de creațiile acestora. Pe de altă parte, designerii și brandurile participante au trăit bucuria întâlnirii cu un public dornic să descopere și să achiziționeze design românesc de bună calitate. Acest lucru ne confirmă nevoia evenimentului pe piața din România și ne entuziasmează în a continua, spune Dan Pierșinaru.

Pe lângă brandul Lemnia, votat la “Premiul Publicului”, în topul preferințelor s-au numărat și designerii Otilia Flonta, Mihaela Glăvan, Luwa, Simina Filat și Bogdan Deliu, fiind cei mai votați de către vizitatori.

Prin tematică, organizare și selecția de designeri, MATERIA este un eveniment aparte și ne bucurăm că am participat chiar de la prima ediție. În plus, faptul că vizitatorii ne-au apreciat creațiile și am primit premiul publicului este probabil cea mai frumoasă răsplată pentru munca noastră și le mulțumim., a spus Răzvan Chelu, fondatorul brandului Lemnia.

Absolvent al Facultății de Arhitectură, Răzvan a pornit într-o aventură în lumea designului alături de tatăl său, Florin, în 2014. “Am îmbinat pasiunea mea pentru design și dragostea lui față de arta prelucrării lemnului pentru a crea genți unice, surprinzătoare, care spun povești despre rătăcirea prin lume, precum și despre întoarcerea la esența unor tradiții românești uitate”, povestește Răzvan. Astăzi, o geantă Lemnia este expusă la Muzeul Genților din Amsterdam, cel mai mare din lume, iar creațiile brandului pot fi găsite și în magazine din Paris, Londra și Rotterdam.

Designerii participanți la MATERIA au fost Mihaela Glăvan, Otilia Flonta, Matei Corvin, Alexandra Abraham, Yvy Bags, Paul Christian, Bogdan Deliu, Iutta, Laura Olaru, Snob, Lemnia, Moon by Dana Rogoz, Adina Grapa, Le Dot, Ana Marchetanu, Ana Niculae, Andra Oprea, Atelier437, DIA by Diana Groza, Giuka, Jules by Julia S, Lady Magpie, Le Xa, LIA, Luwa, Oana Lupaș, Oana Vasiloiu, Sebastian Roncea, Simina Filat, Sophie Handbags by Andra Paduraru, Ana Kaloni, Lucienne, Anca Irina Lefter, Millisimo și Verogia.

MATERIA a început prin a încuraja tinerii absolvenți, oferind șansa unui proaspăt absolvent de a avea colecția expusă. Alexandru Floarea, absolvent al Universității de Artă din Iași, a primit premiul MATERIA în cadrul Festivalului Diploma, iar colecția lui vestimentară „Dni – powstania” a fost văzută de mii de vizitatori în cele două zile ale târgului.

materia targ de design in piele

Creat și susținut de Autor, MATERIA este primul târg contemporan de design în piele care își propune să devină în lumea creatorilor în piele ceea ce Autor este în bijuteria contemporană: o platformă dedicată designerilor și creatorilor care lucrează în piele sau au ca material principal de creație pielea. MATERIA este un eveniment independent, de sine stătător, unde participarea se face pe bază de selecție. Următoarea ediție va avea loc în 2017.

Parteneri media

Radio Zu, Elle, Marie Claire, Life.ro, Igloo, Kudika, Garbo, The Institute, Molecule-F,
IQ-Ads, Designist, Metropotam, New Edition News, Bucharest Gentleman,

Bucharest City App.

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine peste 20 000 de exemple de Bine despre România de la peste 20 de autori și colaboratori încă din 2006. La acest cont de autor o să publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele informații care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. 10 ani De Bine despre România.

Comentează