Rezultatele campaniei de fundraising, UniCredit Leasing TRANSMARATON 2012

0

UniCredit Leasing TRANSMARATON 2012 – Rezultatele campaniei de fundraising

 

Pe 30 septembrie 2012 s-a incheiat Campania de fundraising desfasurata pe platforma evenimentului international de alergareUniCredit Leasing Transmaraton 2012 [www.transmaraton.org].

Obiectivul principal al campaniei a fost sprijinirea fundatiei Hospice Casa Sperantei, pentru oferirea de ingrijire paliativa gratuita la domiciliu pentru 150 de pacienti (copii si adulti) si familiile lor pentru o perioada de 3 luni si a asociatiei ViitorPlus, pentru cresterea Padurii Copiilor, prin plantarea a 10.000 de puieti si ingrijirea lor timp de 5-6 ani (in functie de specie).

Cei 90 de alergatori participanti la Transmaraton au reusit sa atraga, prin intermediul paginilor personalizate de donatii puse la dispozitie pe site-ul evenimentului (http://transmaraton.org/ro/competitors/), suma totala de 122688 RON. De mentionat ca numarul total de donatii a fost de 1241, iar valoarea medie a unei donatii a fost de aproximativ 100 de RON.

 

Referitor la competitia de alergare, aceasta a avut loc in data de 8 septembrie, pe Transfagarasan, cel mai frumos drum rutier din lume – conform publicatiei americane CarsRoute. La startul celor doua probe – un semi-maraton (21 de kilometri) si un ultramaraton de 70 de kilometri – au luat parte 90 de alergatori (9 la ultramaraton, 81 la semi-maraton), din 9 tari (Brazilia, Bulgaria, Israel, Marea Britanie, Olanda, Romania, Turcia, SUA, Ungaria). Procentul de reusita in terminarea celor 2 curse a fost de 100% si nu au existat incidente (accidentari, abandonuri), in ciuda altitudinii mari si a dificultatii traseului (diferenta de nivel de peste 1000 de metri, altitudine maxima de 2.300 de metri). Startul competitiei a fost la Balea Cascada, iar finish-ul la Cabana Capra (proba de semi-maraton), respectiv Barajul Vidraru (proba de 70 de kilometri).

Prin ce s-a remarcat UniCredit Leasing Transmaraton:

– componenta sociala si lansarea, in premiera nationala, a unei platforme de fundraising cu pagini personalizate pentru fiecare participant.

– este singura competitie autohtona de tip “hibrid”, o combinatie intre alergatul pe sosea si maratoanele montane.

– traseul celor doua curse traverseaza cel mai lung tunel rutier din Romania (887 m).

– locurile la eveniment au fost repartizate exclusiv prin tragere la sorti sau prin asumarea strangerii unei sume minime pentru unul dintre cele doua proiecte propuse de Hospice sau ViitorPlus.

– premiile oferite de sponsori au fost acordate atat pentru castigatorii celor doua competitii cat si pentru principalii 10 fundraiseri.

“Ne-am propus un mix reusit intre incurajarea culturii de fundraising in Romania, sustinerea a doua cauze sociale in care credem foarte mult, alergarea pe cel mai frumos drum din lume si promovarea Transfagarasanului, care este o zona fantastica. Reactiile si comentariile foarte bune primite de la participanti ne intaresc convingerea ca TransMaraton a fost un eveniment reusit si care merita perpetuat. Deja lucram la editia urmatoare!” – Gabriel Solomon** (recordman national la alergare pe banda 24 h), reprezentant Ro Club Maraton (organizator al evenimentului).   

“Suntem incantati ca am putut sprijini un astfel de eveniment, remarcabil prin organizare, locatie si, mai ales, prin scopul sau nobil. Atat organizatorii cat si alergatorii au facut eforturi extraordinare, atat pentru reusita TransMaraton cat si pentru atragerea unui numar impresionant de donatii. Le multumim mult tuturor celor implicati – alergatori, suporteri, parteneri, fundatii, organizatori si donatori – si le suntem recunoscatori!” – Antoaneta Curteanu**, CEO UniCredit Leasing

STATISTICA SI INDICATORI

Participanti si donatii

Numar total participanti: 90 (21 femei, 69 barbati)

Tari reprezentate: 9

Numar de donatii: 1241

Valoarea totala a donatiilor: 122687.65 Ron

Valoare medie a unei donatii: 99 ron

Numar de donatii per alergator: 13.8

Valoarea donatiilor per alergator: 1363 RON

––––––––

HOSPICE Casa Sperantei (www.hospice.ro) este cea mai mare organizatie medicala non-profit din Romania care asigura gratuit servicii de ingrijire paliativa, inclusiv asistenta sociala, consiliere psihologica si religioasa. HOSPICE asigura gratuit, de 20 ani, servicii de ingrijire paliativa pentru copii si adulti cu boli terminale in Bucuresti, Brasov, Fagaras si Zarnesti si a fost desemnata Centru de Excelenta pentru Europa de Sud-Est.

ViitorPlus – asociatia pentru dezvoltare durabila (www.viitorplus.ro ) este o organizatie nonprofit care deruleaza de cinci ani proiecte de impadurire, reciclare, educatie si constientizare, productie de confectii din textile naturale, constructie de colectoare solare si dotarea unor obiective sociale cu sisteme de incalzire a apei menajare ce utilizeaza energia soarelui, proiecte ce contribuie la solutionarea unor probleme sociale si de mediu in diferite judete ale tarii precum Bucuresti, Constanta, Calarasi, Prahova, Ilfov, Salaj si Teleorman.

Ro Club Maraton (www.maraton.info.ro) este primul si cel mai mare club al alergatorilor amatori din Romania. A fost infiintat in 2008 sub forma unei organizatii non-profit si are ca obiectiv principal promovarea alergarii pe distante lungi, ca sport de masa. De atunci, clubul organizeaza numeroase competitii si este extreme de activ in sustinerea de proiecte sociale si actiuni caritabile.

UniCredit Leasing (www.unicreditleasing.ro) este partener principal al evenimentului. Ca membru al UniCredit Group, una dintre cele mai mari institutii financiare din Europa, UniCredit Leasing este liderul de necontestat in pietele in plina dezvoltare ale Europei Centrale si de Est, inclusiv in Romania. Sustinerea Transmaraton este in linie cu puternica implicare sociala a grupului UniCredit in toate comunitatile in care este prezent.

*** Parteneri “silver” ai evenimentului au fost Omniasig, Dacris si Integrated Consulting Group Svasta, iar parteneri “bronze” UniCredit Consumer Financing, DeSilva, Aventuria, Isostar, Escapage, SkyCam, Achieve Global, Cai de Vis, Ricomed – Ice Power, Varta, euPlatesc.ro, Walmark, Buff si Ramada Bucharest North.

Parteneri media: Realitatea TV, Hotnews, Men’sHealth, Alerg, Knowledge Central

Facebook

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează