Restart EcoAtitudine: 62.468, 111, 10 !

0

Trei valori numerice care redefinesc campania de educaţie ecologică şi mediu „EcoAtitudine=Responsabilitate, Informaţie, Acţiune”. Campania realizată de Grupul European de Presă REPORTER şi Asociația Iris Terra Green  are ca  partener media oficial revista Infomediu Europa, cea mai importantă publicație de mediu din România.

EcoAtitudine este cel mai amplu program de educație ecologică destinat elevilor claselor 0 – VIII, urmând a se desfășura până în anul 2020. Campania vizează conştientizarea ȋn rȃndul elevilor din România a importanței colectării selective a deşeurilor, un domeniu în care România ȋncă atrage semnale negative din partea comunităţilor europene.

Obiectivul nostru este ca pȃnă ȋn anul 2020 să dezvoltăm noi atitudini civice, responsabile faţă de mediul înconjurător. Grija față de mediu trebuie să devină o deprindere intrinsecă atȃt pentru cei peste 1.000.000 de elevi, cȃt şi pentru profesorii care vor fi implicați ȋn campania EcoAtitudine.

10 județe  din România sunt implicate în proiect: Ilfov, Vrancea, Buzău, Prahova, Argeş, Dȃmbovița, Gorj,   Hunedoara, Timiş şi Municipiul Bucureşti;

111 școli ȋnscrise ȋn proiect;

62.468 elevi participanți ȋn campanie;

Cea de-a doua etapă a campaniei de Educație Ecologică şi Mediu ”EcoAtitudine=Responsabilitate, Informație, Acțiune” se desfăşoară ȋn perioada 18 septembrie – 28 noiembrie 2014 şi va fi structurată în felul următor:

4 concursuri: ”Reciclarea EcoAtitudine”, „Agentul EcoAtitudine”, ”Mugur De Verde”, ”Ia Atitudine, fii Eco”, care se vor desfăşura  pȃnă la 17 noiembrie 2014 şi ȋn cadrul cărora  se pot câștiga 60 de premii: laptop-uri, camere foto, imprimante + o cutie de coli A4, tablete, smartphone-uri şi ghiozdane cu rechizite.

„Ora de Ecologie”, care va fi susținută în cele 10 județe implicate în proiect şi ȋn cadrul căreia maestrul de ceremonii, mult aşteptatul Mister ECO le va capta atenția elevilor printr-un adevărat spectacol de magie, centrat pe obiectivul campaniei: colectare selectivă pentru reciclare.

Mai multe informații sunt disponibile pe site-ul oficial al campaniei www.ecoatitudine.eu sau pe pagina de facebook: EcoAtitudine Oficial.

Parteneri:  Stericycle România SRL, GreenWEEE International SA, Prospecțiuni SA, Apa Nova București SA,  Compania de Apă Buzău SA , Hobas Pipe Systems SRL,

Parteneri media: Parteneri media: Infomediu Europa, Observatorul Prahovean, Argeș Media, BUZZ Camp, Sfatul Părinților, CSR Evolution, OPINIA, Descoperă.ro, Curierul Național,  Șapte Seri, Jurnalul de Ilfov, Urbankid.ro, Jurnalul de afaceri, România Pozitivă, Business Forum, Jurnalul de Argeș, Criterii Politice, Universul Argeșean, Itsy Bitsy FM.

ecoatitudine c4

 

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează