Restart EcoAtitudine: 62.468, 111, 10 !

0

Trei valori numerice care redefinesc campania de educaţie ecologică şi mediu „EcoAtitudine=Responsabilitate, Informaţie, Acţiune”. Campania realizată de Grupul European de Presă REPORTER şi Asociația Iris Terra Green  are ca  partener media oficial revista Infomediu Europa, cea mai importantă publicație de mediu din România.

EcoAtitudine este cel mai amplu program de educație ecologică destinat elevilor claselor 0 – VIII, urmând a se desfășura până în anul 2020. Campania vizează conştientizarea ȋn rȃndul elevilor din România a importanței colectării selective a deşeurilor, un domeniu în care România ȋncă atrage semnale negative din partea comunităţilor europene.

Obiectivul nostru este ca pȃnă ȋn anul 2020 să dezvoltăm noi atitudini civice, responsabile faţă de mediul înconjurător. Grija față de mediu trebuie să devină o deprindere intrinsecă atȃt pentru cei peste 1.000.000 de elevi, cȃt şi pentru profesorii care vor fi implicați ȋn campania EcoAtitudine.

10 județe  din România sunt implicate în proiect: Ilfov, Vrancea, Buzău, Prahova, Argeş, Dȃmbovița, Gorj,   Hunedoara, Timiş şi Municipiul Bucureşti;

111 școli ȋnscrise ȋn proiect;

62.468 elevi participanți ȋn campanie;

Cea de-a doua etapă a campaniei de Educație Ecologică şi Mediu ”EcoAtitudine=Responsabilitate, Informație, Acțiune” se desfăşoară ȋn perioada 18 septembrie – 28 noiembrie 2014 şi va fi structurată în felul următor:

4 concursuri: ”Reciclarea EcoAtitudine”, „Agentul EcoAtitudine”, ”Mugur De Verde”, ”Ia Atitudine, fii Eco”, care se vor desfăşura  pȃnă la 17 noiembrie 2014 şi ȋn cadrul cărora  se pot câștiga 60 de premii: laptop-uri, camere foto, imprimante + o cutie de coli A4, tablete, smartphone-uri şi ghiozdane cu rechizite.

„Ora de Ecologie”, care va fi susținută în cele 10 județe implicate în proiect şi ȋn cadrul căreia maestrul de ceremonii, mult aşteptatul Mister ECO le va capta atenția elevilor printr-un adevărat spectacol de magie, centrat pe obiectivul campaniei: colectare selectivă pentru reciclare.

Mai multe informații sunt disponibile pe site-ul oficial al campaniei www.ecoatitudine.eu sau pe pagina de facebook: EcoAtitudine Oficial.

Parteneri:  Stericycle România SRL, GreenWEEE International SA, Prospecțiuni SA, Apa Nova București SA,  Compania de Apă Buzău SA , Hobas Pipe Systems SRL,

Parteneri media: Parteneri media: Infomediu Europa, Observatorul Prahovean, Argeș Media, BUZZ Camp, Sfatul Părinților, CSR Evolution, OPINIA, Descoperă.ro, Curierul Național,  Șapte Seri, Jurnalul de Ilfov, Urbankid.ro, Jurnalul de afaceri, România Pozitivă, Business Forum, Jurnalul de Argeș, Criterii Politice, Universul Argeșean, Itsy Bitsy FM.

ecoatitudine c4

 

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu 25 de autori și aproape 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria berii alături de InBev având atribuții de training pe mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente și conferințe: TEDx București, Allianz-Țiriac Management Conference, ASPEN Leadership Program, Leaders for Justice Program, Automotive Forum (Timișoara), “Conferința Anului Viitor”, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, TEDx Galați. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Comentează