Reciclare selectivă a deșeurilor în sediul companiei

0

GlaxoSmithKline (GSK) România continuă programul de reciclare selectivă a deșeurilor în sediul companiei din București

  • În perioada 1 aprilie 2012 – 1 aprilie 2013, prin programul ”Act Green”, au fost reciclate 7,2 tone de hârtie, 187 kg carton, 16 kg PET și 10 kg aluminiu
  • Angajații GSK au reușit astfel să salveze 172 de copaci și să economisească o cantitate de apă echivalentă cu necesarul unei gospodării timp de minim 10 luni;

La un an de la debutul programului intern de reciclare selectivă a deșeurilor desfășurat în birourile din București ale GlaxoSmithKline (GSK) România, în parteneriat cu Asociația Viitor Plus, rezultatele arată că, în perioada aprilie 2012 – aprilie 2013 au fost reciclate 7,2 tone de hârtie, 187 kg carton, 16 kg PET și 10 kg aluminiu.

Potrivit bilanțului realizat după primul an de reciclare, prin programul ”Act Green”, angajații GSK România au reușit să economisească 20 barili de petrol, 18 m3 spațiu de depozitare deșeuri, 207.000 litri de apă, 32.200 KwH și 209 kg poluanți din aer.

Programul ”Act Green” a demarat în 2012 alături de organizația neguvernamentală Viitor Plus și face parte din strategia GSK de a acționa în mod responsabil față de mediul înconjurător. La această campanie participă 160 de angajați GSK din București, care au beneficiat, încă de la lansarea programului, de un curs interactiv organizat de Asociația Viitor Plus despre colectarea selectivă, problemele actuale ale Romaniei în ceea ce privește reciclarea și beneficiile unei atitudini responsabile față de mediul înconjurător.

Practic, cu cele 7,2 tone de hârtie reciclată, GSK a salvat 172 de copaci, iar prin cei 207.000 litri de apa (207 m3) a economisit consumul mediu de apă al unei gospodării din România pentru cel putin 10 luni.

”Rezultatele primului an de reciclare selectivă ne arată că echipa GSK a înțeles cât de important este să fim atenți față de mediul înconjurător la nivel individual. Prin efortul fiecăruia dintre noi am reușit să contribuim la protejarea mediului. Programul Act Green face parte din strategia noastră de responsabilitate corporativă, având ca scop responsabilizarea angajaților noștri, a familiilor și apropiaților acestora în ceea ce privește grija față de mediu”, a spus Pascal Prigent, Director General GSK.

La nivel global, GSK implementează o strategie complexă de protejare a mediului înconjurător pe întregul lanț valoric – de la materia primă până la reciclarea ambalajelor folosite pentru produse și chiar pentru produsele expirate. Astfel, strategia companiei este centrată pe reducerea emisiilor de dioxid de carbon – cu impact puternic negativ în schimbările climatice, reducerea cantităților de apă utilizate, precum și a deșeurilor. Obiectivul GSK este ca, până în 2050, să ajungă la un lanț valoric neutru din punct de vedere al amprentei de carbon, atât la nivel mondial, cât și la nivel local.

GlaxoSmithKline – una dintre cele mai mari companii farmaceutice din lume, al cărei portofoliu are la bază o substanţială activitate de cercetare şi dezvoltare. GlaxoSmithKline se dedică îmbunătăţirii calităţii vieţii oamenilor, ajutându-i să realizeze mai multe, să se simtă mai bine şi să trăiască mai mult. Pentru mai multe informații, accesați www.gsk.ro și www.gsk.com

 

 

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu 25 de autori și aproape 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria berii alături de InBev având atribuții de training pe mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente și conferințe: TEDx București, Allianz-Țiriac Management Conference, ASPEN Leadership Program, Leaders for Justice Program, Automotive Forum (Timișoara), “Conferința Anului Viitor”, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, TEDx Galați. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Comentează