Premiu de 30.000 euro pentru soluții Internet of Things înscrise în competiția internațională „Business Wall of Fame”

0

Dezvoltatorii de soluții IoT (Internet of Things) pot câștiga o campanie de promovare în valoare de 30.000 euro și parteneriat cu Telekom Romania;

Susținătorii solutiei câștigătoare pot beneficia la rândul lor de o campanie de promovare pentru compania lor;

Câștigătorul secțiunii “Cea mai bună soluție internațională Internet of Things” va avea posibilitatea de a include soluția în portofoliul celor 8 țări în care se derulează concursul;

Perioada pentru depunerea aplicațiilor: 22 aprilie – 25 mai 2015.

1170x400_ro

Telekom Romania anunţă lansarea celei de-a a doua ediții a concursului internațional „Business Wall of Fame” iniţiat de grupul Deutsche Telekom. Competiția vizează soluțiile inovatoare de tipul IoT (Internet of Things) dedicate companiilor. „Business Wall of Fame” se derulează în România și alte 7 ţări europene (Austria, Croația, Germania, Grecia, Ungaria, Macedonia și Slovacia). Soluțiile de acest tip trebuie să fie deja disponibile la vânzare sau în stadiul de lansare pe piață.

Dezvoltatorii din România care îşi înscriu soluţiile Internet of Things în perioada 22 aprilie – 25 mai 2015 pe platforma www.wallofbusiness.ro au posibilitatea de a câștiga o campanie de promovare a soluției lor, dezvoltată de Telekom, în valoare de 30.000 de euro și de a deveni partener Telekom Romania. Soluția câștigătoare va fi desemnată în urma voturilor comunității de business, în perioada 11 mai – 22 iunie; primele 15 dintre ele care au adunat cele mai multe voturi vor fi ulterior evaluate și de un juriu de experți Telekom Romania. Compania-suporter a soluției  câștigătoare, care  a avut cel mai convingător argument în favoarea acesteia,  va beneficia la rândul său de o campanie de promovare în valoare de până la 20.000 de euro.

De asemenea, juriul va acorda un premiu special pentru cea mai bună soluție Internet of Things la nivel internațional, pe care Deutsche Telekom o va inlude în portofoliul celor 8 țări participante, aceasta având avantajul expunerii către clienții companii ai acestor state. Mai mult, va participa alături de Deutsche Telekom la un târg de profil, beneficiind de promovare în valoare de 10.000 euro.

Prima ediţie a concursului „Business Wall of Fame” a avut ca obiectiv găsirea celor mai bune aplicații în cloud care să eficientizeze activitatea companiilor. România a fost una dintre ţările cel mai bine reprezentate, cu cele mai multe aplicatii înscrise  – 59 de aplicații. În urma competiţiei, Smart Bill Cloud (aplicație de facturare), Top Checks (aplicație de analiză și monitorizare a partenerilor de business actuali sau potențiali din punct de vedere financiar și juridic) și Sedona POS (aplicatie ce transformă terminalele inteligente în puncte de vânzare mobile), primele trei clasate aplicaţii la nivel naţional, au fost incluse în portofoliul Telekom Romania de soluţii de business. Câștigătoarea marelui premiu național, Smart Bill Cloud, a beneficiat de campania de promovare dezvoltată de Telekom, iar suporterul acesteia, International Leader Media, a fost promovat, de asemenea, în cadrul unei campanii dedicate.

Soluțiile Internet of Things presupun conectarea  diverselor echipamente sau dispozitive pe orice tip de conexiune de Internet, acestea colectând și făcând schimb de informații pe baza unor soft-uri în cloud. Soluțiile vizează diverse arii, precum mașinile conectate, clădirile sau orașele inteligente, automatizarea industrială, măsurarea inteligentă etc.

Calendarul competiției

  • Înscrieri pentru dezvoltatorii de soluții de tip IoT: 22 aprilie – 25 mai 2015
  • Vot din partea comunității de business: 11 mai – 22 iunie 2015
  • Selectarea câștigătorului național: 7 iulie 2015.

Pentru mai multe informații despre competiție, dar şi pentru înregistrarea aplicaţiilor, vă rugăm să accesaţi: www.wallofbusiness.ro.

Despre Telekom Romania

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu aproximativ 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Communications şi Telekom Romania Mobile Communications, noul brand oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi inedită: servicii de voce și date mobile 3G și 4G, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV, precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT&C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Brand-ul Telekom Romania este prezent pe piața românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom și COSMOTE România.

Telekom Romania este un brand care aparține Deutsche Telekom, una dintre companiile de top la nivel mondial, cu peste 151 milioane de clienți pentru servicii mobile, 30 milioane de linii fixe și peste 17 millioane linii broadband (la 31 decembrie 2014). Grupul oferă produse și servicii fixe, comunicare mobilă, Internet și IPTV pentru consumatori și soluții ICT pentru clienți din mediul de business. Deutsche Telekom este prezent în aproximativ 50 de țări și are circa 228.000 angajați la nivel mondial. Grupul a generat venituri de 62,7 miliarde euro  în anul financiar 2014 – mai mult de 60% din această valoare în afara Germaniei.

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu 25 de autori și aproape 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria berii alături de InBev având atribuții de training pe mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente și conferințe: TEDx București, Allianz-Țiriac Management Conference, ASPEN Leadership Program, Leaders for Justice Program, Automotive Forum (Timișoara), “Conferința Anului Viitor”, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, TEDx Galați. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Comentează