Poliția Română și Lidl dau „Verde la educație pentru circulație”, în a treia ediție consecutivă a campaniei de educație rutieră pentru copii

0

Pentru al treilea an consecutiv, Lidl și Poliția Română organizează cea mai amplă campanie de educație rutieră la nivel național. Astfel, pe data de 19 septembrie, de la ora 10.00, copiii cu vârste între 4 și 10 ani sunt așteptați la ora de circulație rutieră, ce va avea loc simultan în parcările tuturor magazinelor Lidl din România.

Lidl si Politia Romana dau Verde la educatie pentru circulatie

Conștientizarea de către cei mici a importanței cunoașterii și respectării regulilor de circulație este un factor foarte important ce poate conduce, pe termen lung, la reducerea semnificativă a numărului accidentelor rutiere în care sunt implicați cu vină copiii. De aceea, campaniile de amploare, ce vizează educarea copiilor privind circulația rutieră au o însemnătate deosebită. Spre exemplu, la ediția din 2014 a proiectului Lidl „Verde la educație pentru circulație” au luat parte peste 23.000 de copii, ce și-au însușit informații esențiale despre cum pot deveni pietoni responsabili. Reușita acestei campanii s-a reflectat și în premiul obținut la competiția internaţională PR Daily Corporate Social Responsibility Awards 2014 – „Best CSR Event”.

Pentru reducerea în continuare a numărului accidentelor de circulație ce îi implică pe cei mici, Poliția Română și Lidl își mențin parteneriatul devenit deja tradiție, organizând cea de-a treia ediție consecutivă a campaniei „Verde la educație pentru circulație”.

Astfel, în ziua de 19 septembrie, în parcările magazinelor Lidl din țară, copiii ce se alătură inițiativei vor învăța direct de la reprezentanții Poliției Române cum trebuie să se comporte un pieton în trafic. Lecția de educație rutieră debutează printr-o secțiune teoretică, în care cei mici vor afla toate informațiile legate de semnele de circulație, dar și care sunt cele mai importante reguli de respectat atunci când doresc să traverseze. Apoi, ei vor fi invitați să aplice cele învățate, în cadrul unui orășel miniatural. Desigur, nu vor lipsi nici premiile, oferite tuturor micilor participanți de către Lidl.

„Ne dorim ca fiecare ediție a campaniei <> să crească nivelul de conștientizare a importanței pe care o are cunoașterea regulilor de circulație de către copii. Continuăm și în 2015 demersul nostru de responsabilizare atât a celor mici, cât și a părinților, întrucât considerăm că este crucial ca aceștia să afle riscurile la care se expun atunci când copiii nu cunosc regulile de circulație. Scăderea numărului de accidente rutiere din 2015, în care sunt implicați cu vină copiii ne încurajează și ne convinge că această campanie va avea un impact pozitiv major pe termen lung. Așadar, pe 19 septembrie, de la ora 10.00, așteptăm în parcările magazinelor Lidl din țară cât mai mulți participanți,” a declarat Georgiana Tugearu, PR & CSR Manager Lidl România.

„Siguranța rutieră și salvarea de vieți reprezintă priorități ale Poliției Române. Ne-am implicat activ în această campanie și susținem toate inițiativele ce contribuie la prevenirea accidentelor rutiere. La fel ca și în anii trecuți, în cadrul orelor de circulație îi vom învăța pe cei mici că atenția sporită și cunoașterea îndeaproape a regulilor de circulație salvează vieți,” declară comisar șef de poliție, Florentin Brăcea, Director al Direcției Rutiere din cadrul Poliției Române.

Astfel, în parcările tuturor magazinelor Lidl din țară, părinţii și copiii sunt așteptați, sâmbătă, 19 septembrie, de la ora 10.00, la un curs interesant și util de educație rutieră, în cadrul căruia vor afla cum trebuie să circule și să traverseze corect pentru a fi în siguranță.

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu 25 de autori și aproape 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria berii alături de InBev având atribuții de training pe mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente și conferințe: TEDx București, Allianz-Țiriac Management Conference, ASPEN Leadership Program, Leaders for Justice Program, Automotive Forum (Timișoara), “Conferința Anului Viitor”, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, TEDx Galați. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Comentează