Policolor lansează proiectul “Culorile României”, ediția II

0

Policolor S.A., producător român de lacuri și vopsele cu o experiență de peste 50 de ani în piață, lansează campania națională “Culorile României”, ediția 2016, prin care sunt susţinute proiecte din România având ca numitor comun două valori importante: inovaţia şi tradiţia.

„Policolor își propune să identifice, să susțină și să dezvolte modele autentice de urmat: oameni care prin munca lor susțin comunitatea, sate care doresc să își păstreze identitatea și orașe care luptă cu gri-ul și dezvoltă zone de culoare. Numitorul comun – inovația si tradiția”, a declarat Marius Văcăroiu, CEO Policolor, în cadrul conferinței de lansare.

“Culorile României” are ca obiective principale sprijinirea cu materiale a proiectelor venite din zona urbană și rurală pe care comunitățile le susțin în fața Policolor și le pot implementa. Proiectele fie contribuie la păstrarea identității arhitectonice, fie își propun să redecoreze suprafețe mari din orașe sau sate, pentru a reîmprospăta viața comunităților, fie sunt lucrări de artă urbană care aduc culoare în zonele urbane, încărcate de gri.

Culorile Romaniei 2016
În 2016, Culorile României vor ajunge în trei comune: Mânzălești – Jud. Buzău, Corbi – Jud. Argeș, Luncavița- Jud. Tulcea. Toate cele trei comune menționate au dorit să se înfrățească cu Policolor, după modelul comunei Ciocănești – Bucovina (Culorile României 2015).

Tot în acest an, Culorile României vor ajunge în trei orașe: Tismana, Râmnicu Sărat și Constanța, pe o nouă locomotivă pictată pentru CFR Călători, două muzee de interes național – Muzeul Național al Satului “Dimitrie Gusti”, Muzeul de Etnografie Tulcea și la Centrul Cultural Cârțișoara, case și școli din Cârțișoara și Mârșa, Jud. Sibiu

Investiţia Policolor în cele 13 proiecte din 2016 este estimată la peste 120.000 de euro şi constă în furnizarea a peste 12 tone de vopsea, lac, grund, baiț pentru renovarea şi punerea în valoare a obiectivelor stabilite și cheltuieli aferente implementărilor cu voluntari și premii pentru artiștii care au câștigat concursurile de creație.

Cele două concursuri de creație, derulate până la sfârșitul lunii aprilie 2016 de către Policolor s-au adresat studenților, masteranzilor și tinerilor artiști de la facultățile de profil din țară. În doar trei săptămâni de concurs s-au înscris 380 de participanți, au fost depuse 90 de lucrări de creație, iar cele cinci proiecte câștigătoare vor fi aplicate prin pictură pe cele patru vapoare din Constanța (Gară, Pescărie, intrările în oraș dinspre Mangalia și Medgidia) și pe o locomotivă electrică din parcul CFR Călători.

Conform graficului agreat, lucrările la vapoare se vor finaliza la începutul lunii iunie, iar Locomotiva “Pasărea Măiastră” va intra în circulație din 12 iunie 2016.

Echipa dedicată proiectului Culorile României 2016, este formată din angajați și furnizori ai Policolor, reprezentanți ai agenției de comunicare sau parteneri din comunități sau instituții publice. De asemenea, până în acest moment 450 de voluntari au anunțat și ei implicarea în acțiunile din acest an.

„51 de case, în 51 de zile”
“Culorile României” se adresează tuturor românilor și înseamnă inclusiv aducerea culorii în viața fiecăruia. De aceea, Policolor, care în acest an aniversează 51 de ani de activitate pe piața din România, va lansa la finalul lunii iunie pe pagina de Facebook a campaniei un nou concurs. Premiile oferite vor fi în număr de 51, constând în vopsea necesară pentru reamenajarea a 51 de locuințe.
Ambasadorii Culorile României

O direcţie importantă a proiectului “Culorile României” este aceea de a implica în comunitate persoane şi personalităţi, oameni a căror întreagă viață este dedicată culorilor și autenticului românesc. Ei sunt pictori, fotografi, meșteri populari, arhitecți, designeri, etnologi, profesori și cadre universitare.

„Promovăm Ambasadorii Culorile României, ca modele autentice de urmat. Până la finalul campaniei, fiecare ambasador va oferi comunităţii, prin intermediul platformelor proiectului – website şi pagina dedicată în social-media – lucrări de autor, cunoştinţe legate de pasiunea lor, obiecte de design, workshop-uri, sfaturi de design interior”, a declarat Camelia Dragomirescu, director de marketing Policolor

Ambasadorii Culorile României, numără anul acesta opt membri: Ovidiu Felipov – cadru universitar, Universitatea Ovidius Constanța, Ioana Corduneanu – inițiatoarea proiectului Semne Cusute, Nicolae Marghiol – Președinte Asociația Sate Frumoase, Marian Ilie – reprezentant Comunitatea Luncavița , Mihai Grama – Designer de obiect, Ovidiu Daneș – Fondatorul Centrului Cultural Cârțișoara, Anamaria Iuga, etnolog, Sorin Onișor – fotograf.

Mai multe detalii despre Ambasadorii Culorile României, găsiți pe site-ul dedicat http://culorileromaniei.ro/ambasadori/

Proiectul de responsabilitate socială “Culorile României” îşi propune să construiască o comunitate puternică, să informeze pas cu pas despre fiecare acţiune din proiect şi să interacţioneze în timp real cu membrii comunităţii prin intermediul portalului de campanie: www.culorileromaniei.ro şi a paginii special create în reţeaua de socializare Facebook Culorile României .

Parteneri instituționali – Primăria Constanța, CFR Călători, Muzeul de Artă Constanța, Muzeul Național al Satului „Dimitrie Gusti”.

Parteneri educaționali – Universitatea Națională de Artă București – UNARTE, Universitatea Ovidius, Universitatea de Arte și Design Timișoara.
*******
Proiectul “Culorile României” continuă programul de acţiuni de responsabilitate socială pe care Policolor îl derulează din 2015, momentul aniversării a 50 de ani de experiență în producția de lacuri și vopsele.

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine aproape 30 000 de exemple de Bine despre România de la peste 30 de autori și colaboratori încă din 2006. La acest cont de autor publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele informații care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. 12 ani De Bine despre România.

Comentează