PhotoSnacks.ro, primul Open Social PhotoBooth din Ro, face business din selfieurile de evenimente

1

A apărut primul Open Social PhotoBooth din România: Photosnacks.ro, un serviciu de fotografie de eveniment care aduce tehnologia la petrecere, și este totodată o nouă metodă de marketing pentru companii. Fotografiile făcute de invitați ajung instant pe Facebook și Instagram, două din cele mai folosite rețele de socializare din țară, unde generează sute de shareuri și likeuri.

open_social_photobooth_4

Pe sfârșit de an ia amploare un nou trend la petrecerile și evenimentele din București.

Este vorba de Social Photo Booth, o cabină foto deschisă cu un software adus pentru prima dată în România de PhotoSnacks.ro. Photo Booth-ul este ușor de folosit de orice invitat cu ajutorul unui touch-screen, și se poate integra cu paginile de social media ale organizatorului, pe care postează instant galerii cu fotografiile de la eveniment.

“PhotoSnacks este o soluție eficientă pentru companiile care vor să ofere o nouă experiență foto-video distractivă invitaților, dar care vor în același timp vor să transmită un mesaj.

Este un mod eficient de marketing din punct de vedere al costurilor, și complet neintruziv, pentru că oamenii aleg bucuroși să împărtășească imaginile și videourile de la petrecere pe rețelele lor sociale și să se identifice în acele poze.

Suntem un photo booth care face mai mult decât fotografii – un instrument de promovare și social sharing pentru branduri si companii. completează Dana Mincă, co-fondator.

Photo Booth-ul este popular mai ales în rândul celor care organizează petreceri de promovare și evenimente de publicitate, lansări de produse și branduri, concerte, târguri și expoziții, conferințe și evenimente interne, cum ar fi petreceri pentru angajați sau parteneri. Cererea apare secundar și de la evenimente private mai mari, cum sunt nunțile și botezurile, sau alte ocazii speciale.

Ce este PhotoSnacks?

PhotoSnacks este o cabină foto deschisă (open photo booth) dotată cu un arsenal de fotograf profesionist, camere foto/video HD performante și lumini de studio, care pe lângă acestea vine și cu un software de social sharing în Facebook și Instagram, un background customizabil, care poate deveni animat, și o imprimantă foarte performantă, care asigură organizatorilor printuri nelimitate ale fotografiilor făcute de invitați.

open_social_photobooth_0

În cadrul photo booth-ului poate poza un întreg grup, nu doar câte două sau trei persoane; iar pentru că este o cabină deschisă, toți invitații evenimentului iau parte la distracție. Experiența este simplă și distractivă: te așezi împreună cu alți participanți în fața photo boothului, selectezi efectele foto dorite, canale de social media pe care vrei să apară poza sau clipul video/gif-ul, pozezi și gata!

De la social media engagement la colectare de date de la invitați, Iată ce poate face Social Photo Boothul

Pe o piață plină de cabine foto pentru evenimente, cei doi co-fondatori, Dana Mincă și Ionuț Olteanu, mizează pe PhotoSnacks pentru că vine cu elemente tehnice noi, datorită software-ului care depășește posibilitățile cabinelor foto clasice.

“Față de zecile de companii care închiriază doar o cabină foto cu fundaluri personalizabile și recuzită tematică, PhotoSnacks vine cu noi soluții de marketing” – spune Ionuț, co-fondator.

Social Photo Booth-ul poate urca selfieurile și clipurile video făcute de participanți direct într-o galerie de website, sau pe toate paginile de social media ale organizatorului, cu hashtag-ul dorit, poate colecta date de la participanți, poate organiza cărți de oaspeți semnate digital, sau strânge testimoniale.

Câteva din cele mai importante functionalități ale social photo booth-ului sunt:

1. Social Sharing: petreceri virale, cu sute de share-uri și likeuri

Social Sharingul este principalul feature PhotoSnacks. Photo Booth-ul este conectat la toate rețelele de social media și poate urca direct selfie-urile și clipurile făcute de participanți în paginile de Facebook, Instagram, Pinterest sau Twitter a organizatorului, împreună cu hashtagul dorit, în mai puțin de câteva minute de la când s-a facut poza.

Mai mult, aceste poze pot fi proiectate de photo booth intr-un “social wall”, care aduce fotografiile făcute de participanți în centrul atenției evenimentului.

Funcția de social sharing are rolul clar de a crește engagementul și numărul de fani în social media. Gadgetul vine cu propriul wi-fi hotspot 4G, pentru ca postarea pozelor să fie sigură și rapidă.

“Pentru organizatorii de evenimente, acest gadget este cea mai ușoară metoda de a adăuga componenta de social media serviciilor pe care le oferă.”  adaugă Dana Mincă, co-fondator.

2. Chestionare și colectarea datelor de la invitați

Software-ul Photo Snacks permite organizatorilor să integreze survey-uri cu întrebări pentru participanți. Se pot capta răspunsuri deschise, e-mailuri sau face polluri în care participanții sunt rugați să aleagă între mai multe variante.

Colectarea raspunsurilor este simplă și automată. Pentru că pentru a distribui fotografia sau clipul video facut la photo booth invitații trebuie să raspundă la întregul survey, rata de raspuns este de 100%.

Orice fel de surveyuri sunt posibile, iar datele de marketing se pot exporta pentru orice CMS de remarketing.

3. Concursuri cu social engagement

O altă funcție a photo booth-ului este posibilitatea de a organiza concursuri între pozele și filmulețele făcute de participanți în timpul unui eveniment.

Software-ul performant permite identificarea participanților care au distribuit pe social media o postare dupa un anumit hashtag, le stochează informațiile și organizează aleatoriu tombole cu premii în care sunt incluși automat.

4. Testimoniale

Orice eveniment are nevoie de parte de promovare o dată ce s-a încheiat. Dana Mincă explică funcția photo boothului în promovarea post-eveniment:

“Testimonialele sunt esențiale pentru promovarea post eveniment și pentru câstigarea încrederii în brand. Photo Boothul poate înregistra mesaje de la participanți sub forma de colaj de video care să încurajeze creșterea numărului de participanți la edițiile viitoare.”

5. Video Host

Funcția de video host le permite organizatorilor să aibă un mesaj pre-inregistrat (sau chiar un spot/reclamă), pe care participanții îl urmăresc înainte de a face pozele sau chiar în timp ce photo booth-ul îi fotografiază.

5. Green Screen și camere cu efecte speciale

Tehnologia Green Screen PhotoSnacks vine cu propsuri, recuzită și backgrounduri atât digitale, personalizabile după tematică și identitatea vizuală a organizatorului.

Datorită greenscreenului, participanții au posibilitatea de a include efecte speciale înainte de a se filma sau de a face fotografii. Green screen-ul poate fi cu ușurință înlocuit de imagini cu orașe exotice sau situații care stârnesc interesul participanților.

Cum a apărut PhotoSnacks?

Ideea a pornit  datorită businessurilor anterioare în domeniul organizării de evenimente și al promovării online. Inspirată de felul în care oamenii postează selfieuri în social media, și după ce a vândut deja două business-uri din industria petrecerilor, nișa în care a lucrat de mai bine de 10 ani, Dana Mincă, co-fondator PhotoSnacks.ro spune că a mizat pe acest business pentru ca vrea să aducă serviciile foto de  eveniment la nivelul serviciilor de afară:

“Cabinele foto tradiționale, dotate cu echipament standard foto-video, background-uri, fundal și propsuri clasice, sunt de domeniul trecutului. Felul în care facem fotografii evoluează datorită device-urilor, app-urilor și rețelelor sociale pe care le folosim zilnic. Drept dovadă creșterea numărului de useri din rețele de socializare bazate pe foto, cum este Instagram.

Este un serviciu apărut recent pe piața din țară. Folosim echipamente de calitate ca să poată oferi servicii de calitate. Suntem într-o perioadă în care educăm piața și este important ca acest serviciu să fie unul de calitate și să ofere experiențe pozitive clienților, altfel va fi perceput negativ și greu de adoptat.”

explică Dana Mincă, co-fondator.

Planuri de viitor: integrarea cu cardul și plata prin Photo Booth

Planurile de viitor PhotoSnacks.ro merg către participarea la evenimente publice, noi metode de a capta fotografii, video-uri și gifuri, integrarea cu cardul, plată prin photo booth și colectarea de date mai avansată de la participanți, funcții valoroase pentru orice companie în strategia de marketing.

Cât costă să ai acest photo booth la eveniment?

Bugetul unui photo booth incepe de la 299EUR și poate depăși 1000EUR în funcție de complexitatea evenimentului. PhotoSnacks poate fi la dispoziția participantilor pentru un minim de două ore sau nedeterminat, pentru evenimentele care depașesc mai multe zile.

Invitații pot face oricâte fotografii doresc, fără ca nota de plată să crească.

Photo booth-ul se instalează rapid și usor în orice zonă a petrecerii și este întreținut de un asistent tehnic pe toată durata închirierii.

Experiența selfieurilor din PhotoSnacks îmbunătățește modul în care se fac fotografii la evenimente și metodele prin care brandurile aleg să se promoveze în rândul audienței lor.

Mai multe informații legate de experiența Photo Snacks poți afla pe: www.photosnacks.ro.

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine peste 20 000 de exemple de Bine despre România de la peste 20 de autori și colaboratori încă din 2006. La acest cont de autor o să publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele informații care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. 10 ani De Bine despre România.

Un comentariu

  1. avatar
    Marcel Iordan on

    In 2011, in Romania, se distribuiau deja fotografiile din Photobooth/Cabina Foto, live pe smartphones, prin scanare de cod QR, dintr-o cabina foto clasica, construita in Romania! Suntem in randul lumii incepand din 2008, prin multe companii, cu mult inaintea aparitiei acestor „salvatori”!

Comentează