Peste 60,000 de Euro au fost donaţi prin platforma Bursa Binelui, în 4 luni

0


Suma a fost strânsă de cele 64 de organizaţii înscrise în competiţia de strângere de fonduri Campionatul de Bine, de la peste 5000 de donatori.

Primele 3 organizaţii clasate au câştigat dublarea sumelor obţinute, în limita a 5,000 de Euro.

Bursa Binelui este o platformă de donaţii online dezvoltată de BCR şi EuPlătesc unde oricine are un card poate dona online simplu, în siguranţă şi cu 0 comision.

64 de organizaţii înscrise pe Bursa Binelui au reuşit să strângă în patru luni 61,675 de Euro de la 5030 de donatori. Suma au fost strânsă în cadrul Campionatului de bine, o competiţie de strângere de fonduri adresată  în special organizaţiilor mici şi mijlocii de pe platforma de donaţii online Bursa Binelui.  Asociaţia Hercules, Centrul de Dezvoltare Locală Speranţă şi Asociaţia Prietenia s-au clasat pe primele  trei locuri. Astfel, au obţinut din partea BCR dublarea sumelor strânse, în limita a 5000 de Euro.

Campionatul de bine s-a desfăşurat între lunile iunie şi octombrie şi a fost structurat sub forma unei competiţii sportive, cu mai multe etape în care organizaţiile s-au calificat în funcţie de sumele pe care le-au strâns şi de numărul de donatori convinşi. Astfel, din cele 64 de organizaţii înscrise iniţial în competiţie, 34 s-au calificat în Sferturi, 33 s-au calificat în Semifinală şi 25 în Finală.

“Rezultatele Campionatului de bine sunt peste aşteptări şi ne arată că donaţiile online, deşi la început în România, reprezintă un potenţial major pentru ONG-urile mici şi mijlocii care au înţeles că trebuie să găsească surse alternative de finanţare. Prin Bursa Binelui, noi venim în sprijinul acestor organizaţii care fac proiecte cu impact în comunitatea lor, oferindu-le un instrument gratuit de strângere de fonduri simplu, sigur şi transparent” a spus Nicoleta Deliu, reprezentant Bursa Binelui.

Petruţa Stănescu, Directorul Executiv al Asociaţiei Hercules, care s-a clasat pe locul I cu 6,700 Euro şi 872 de donatori, povesteşte cum a reuşit să obţină acest rezultat: „Am privit această campanie nu ca pe o una de strângere de fonduri, ci ca pe o campanie de strângere de prieteni. Ultimele zile au fost cele mai provocatoare: am fost pe locul II, dar cu două zile înainte de final am picat pe locul al III-lea, la mică diferenţă de locul IV.  A trebuit să ne gândim la o altă metodă: am trimis emailuri tuturor celor care ne donaseră,  în care îi invitam să ne fie ambasadori pentru o zi şi să încerce să atragă alţi prieteni care să ne susţină. Şi oamenii ne-au ajutat, poate şi pentru că după fiecare donaţie, mică sau mare,  au primit din partea copiilor mulţumirile pe care le meritau.”

Sumele donate au fost de la 5 lei până la 1000 de lei, donaţia medie fiind de 52.29 lei.  Cele mai multe donaţii au fost de 5, 10 sau 15 lei (53% din totalul de 5358 de donaţii făcute pe platformă).

BursaBinelui_CampionatdeBine

Despre Bursa Binelui

Bursa Binelui este o platformă dezvoltată de BCR în parteneriat cu EuPlatesc, care îşi propune să aducă împreună organizaţiile care au nevoie de sprijin pentru a-şi desfăşura proiectele şi oamenii care vor să investească în faptele bune din comunitatea lor.

Pe www.bursabinelui.ro organizaţiile non-guvernamentale îşi pot crea pagini de profil în care să îşi prezinte activitatea, iar persoanele fizice pot alege să devina voluntari pentru organizaţie sau să doneze bani pentru susţinerea diferitelor proiecte.

Bursa Binelui este singura platformă online care permite donaţiile fără comisioane, încurajând astfel donatorii care vor să participe cu sume mici (5, 10 lei) la o cauză.

 

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu 25 de autori și aproape 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria berii alături de InBev având atribuții de training pe mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente și conferințe: TEDx București, Allianz-Țiriac Management Conference, ASPEN Leadership Program, Leaders for Justice Program, Automotive Forum (Timișoara), “Conferința Anului Viitor”, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, TEDx Galați. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Comentează