Peste 6.600 de copii şi mame din centre sociale şi şcoli vor beneficia de produse de igienă orală gratuite

0

În cadrul campaniei de prevenţie şi educare „Zâmbeşte România”, peste 6.600 de copii şi mame vor beneficia în mod gratuit de produse de igienă orală şi de cursuri educaţionale cu privire la importanţa sănătăţii orale. GlaxoSmilthKline (GSK) Consumer Healthcare şi Wrigley România, împreună cu Salvaţi Copiii România, United Way România şi Salvaţi Dunărea şi Delta,  vor organiza zone dedicate igienei orale – „Colţuri cu zâmbete”, în peste 61 de centre sociale şi şcoli din România.

Acest program a fost iniţiat din dorinţa de a face o diferenţă în vieţile copiilor din centrele sociale şi de a îi ajuta să crească sănătos şi să aibă o şansă la  un viitor mai bun. Astfel,  „Zâmbeşte România” îşi propune să ofere copiilor din mediile sociale dezavantajate acces la tratamente stomatologice şi la produse de igienă orală.

GlaxoSmithKline (GSK) Consumer Healthcare România şi Wrigley România au inaugurat luni, 20 noiembrie a.c,  primul „Colţ cu zâmbete” din cadrul campaniei „Zâmbeşte România” în Centrul de zi „Valentina” din Bucureşti, unul dintre cele 33 de proiecte sociale sprijinite de United Way România.

 

Copiii aflaţi în centru au primit informații despre importanța igienei orale şi despre soluțiile de prevenire a afecțiunilor la nivelul cavității bucale de la voluntarii din cadrul Facultăţii de Medicină Dentară, Universitatea de Medicină şi Farmacie „Carol Davila” din Bucureşti. Pentru a-i ajuta să pună în practică ceea ce au învăţat, copiii din Centrului de zi „Valentina” au primit produse pentru îngrijire orală: Aquafresh şi Orbit.

La inaugurare au participat Bianca Brad, ambasadorul campaniei „Zâmbeşte România” , Victor Geus, General Manager Central Europe South, GlaxoSmithKline Consumer Healthcare România şi Cristina Damian, Executive Director, United Way România.

 

„Prin campania Zâmbeşte România, ne dorim să informăm cât mai mulţi oameni despre paşii simpli care se pot urma pentru îmbunătăţirea sănătăţii orale, precum educarea copiilor privind importanţa periajului dentar de cel puţin două ori pe zi, timp de două minute, vizitele regulate la medicul stomatolog şi menţinerea unei diete sănătoase şi echilibrate”,  a declarat Victor Geus, General Manager Central Europe South, GlaxoSmithKline Consumer Healthcare România.

„Vorbim de copii care nu au apă caldă, uneori nici apă curentă acasă, așa că nu au deloc condiții pentru a învăța noțiuni elementare de igienă dentară și pentru a le pune în practică”, a spus Cristina Damian, Director Executiv al United Way. ”Vom deschide 22 de astfel de colțuri cu zâmbete în centre sociale și școli pentru că atât acești copii, cat și mamele lor să aibă un loc în care să aibă grijă de igiena lor dentară și să primească sfaturi și servicii de la specialiști.”

 

Campania „Zâmbeşte Romania” beneficiază de susţinerea celor mai importante asociaţii medicale din România – Uniunea Națională a Asociațiilor Stomatologice, Societatea de Obstetrică și Ginecologie din România, Societatea Română de Pediatrie, Colegiul Medicilor Dentişti din România, Colegiul Farmaciștilor din România, Societatea Studenților în Farmacie București şi Liga Studenților la Medicină DentarăBucurești.

 

Despre Zâmbeşte România

Sănătatea orală este esenţială pentru calitatea vieţii şi pentru o stare generală bună a organismului, dar mulţi români suferă din cauza problemelor apărute ȋn urma unei igiene orale precare. Aceste probleme variază de la neplăcerile cauzate de apariţia cariilor, până la dezvoltarea cancerului oral.

Există o serie de paşi simpli care pot ajuta ȋn prevenirea problemelor cauzate de lipsa igienei orale, evitând durerile de dinţi şi tratamente stomatologice costisitoare. Scopul acestei campanii este de a oferi informaţii despre instrumentele necesare ȋngrijirii orale, precum periuţa de dinţi, pasta de dinţi, apa de gură, guma de mestecat fară zahăr, şi acces la servicii medicale stomatologice prin consultaţiile stomatologice gratuite oferite în perioada 01 septembrie-31 octombrie 2012.

Obiectivele Campaniei Zâmbeşte România” sunt concordante cu cele promovate de Platforma Europeană pentru o Igienă Orală mai Bună, o iniţiativă comună a Asociaţiei Europene pentru Sănătate Publică Dentară (EADPH), Asociaţiei pentru Educaţie Dentară în Europa (ADEE), Consiliului European al Medicilor Stomatologi (CECDO), Programul de Îngrijire Orală Wrigley şi GlaxoSmithKline Consumer Healthcare.

 

Despre GlaxoSmithKline Consumer Healthcare – Oral Care

GlaxoSmithKline (GSK) este una dintre cele mai importante companii farmaceutice şi de cercetare din lume, volumul vânzărilor sale reprezentând 6% din totalul pieţei farmaceutice. Compania s-a format în anul 2001 ca rezultat al fuziunii dintre GlaxoWellcome şi SmithKline Beecham şi are sediul central în Marea Britanie. Compania este compusă din trei divizii – medicamente, vaccinuri şi produse de igienă.

Incluzând în portofoliul său produsele de igienă orală, medicamentele eliberate fără reţetă şi produsele de nutriţie, GSK Consumer Healthcare este prezentă în 130 de pieţe şi înregistrează un volum mondial al vânzărilor de 5 miliarde GBP. GSK Consumer Healthcare este lider mondial în domeniul produselor de igienă, deţinând brand-uri de success ca Sensodyne, Parodontax, Aquafresh şi Corega.

Misiunea GSK este dedicată îmbunătăţirii calităţii vieţii oamenilor, ajutându-i pe aceştia să realizeze mai multe, să se simtă mai bine şi să trăiască mai mult. Acest sistem de valori motivează compania să dezvolte noi tratamente şi să le pună la dispoziţia pacienţilor într-un mod care respectă principiile etice, sociale şi de mediu, într-un mod în care este asigurată sustenabilitatea şi profitabilitatea afacerii.

 

Despre Programul de Îngrijire Orală Wrigley

De peste 25 de ani compania Wrigley sprijină, prin intermediul Programului de Îngrijire Orală (WOHP), cercetările clinice privind  beneficiile gumei de mestecat, pentru a ajuta profesioniştii în îngrijirea orală şi pacienţii acestora să conştientizeze rolul gumei de mestecat fără zahăr, ca instrument important pentru îngrijirea orală de zi cu zi.

Cercetările clinice au  dovedit că guma de mestecat fără zahăr, cum ar fi Orbit ®, ajută la păstrarea sănătăţii dinţilor prin contribuţia la neutralizarea acizilor plăcii bacteriene. Medici stomatologi din întreaga lume au concluzionat că pentru a avea dinţi sănătoşi şi gingii sănătoase, ritualul format din controlul stomatologic, periajul dentar şi consumul gumei de mestecat fără zahăr reprezintă cea mai indicată combinaţie.

Astăzi, Wrigley desfășoară programe de ingrijire orală în 47 de țări din întreaga lume, inclusiv în România.

Programul de Îngrijire Orală  Wrigley (WOHP) reprezintă un exemplu despre cum putem influenţa în mod pozitiv viaţa oamenilor şi a planetei prin performanţă, dar este şi un exemplu al modulului în care încorporăm principiile care ne guvernează afacerea în tot ceea ce facem.

 

Despre Platforma Europeană pentru o Igienă Orală mai Bună

Platforma Europeană pentru o Igienă Oralămai Bunăeste compusă din Asociaţia Europeană pentru Sănătate Publică Dentară (EADPH), Asociaţia pentru Educaţie Dentară în Europa (ADEE), Consiliul European al Medicilor Stomatologi (CECDO). Activităţile sale sunt susţinute de către GlaxoSmithKline şi Wrigley. Platforma a fost creată în anul 2010 ca răspuns la solicitarea membrilor Parlamentului European şi are ca obiective îmbunătăţirea şi promovarea sănătăţii orale in Europa.

Facebook

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează