PepsiCo lansează o nouă ediţie a programului Nutrition Greenhouse: Până la 10 startup-uri dedicate nutriţiei vor beneficia de o cotă din grantul de 300.000 de euro şi premii în bani

0

PepsiCo lansează o nouă ediţie a programului Nutrition Greenhouse care sprijină brandurile viitorului din industria alimentelor şi băuturilor.

Până la 10 startup-uri dedicate nutriţiei vor beneficia de o cotă din grantul de 300.000 de euro şi premii în bani

Bucureşti, 16 mai 2018 – PepsiCo lansează a doua ediţie a programului incubator Nutrition Greenhouse, o iniţiativă dezvoltată pentru a descoperi şi creşte brandurile revoluţionare din industria alimentelor şi băuturilor.

Compania îi invită pe antreprenori să se înscrie în programul Nutrition Greenhouse care îşi propune să identifice până la 10 branduri în curs de afirmare din sectorul de nutriţie care oferă produse destinate consumatorilor europeni. Companiile selectate vor primi garantat o finanţare de cel puţin 20.000 de euro şi vor beneficia totodată de oportunitatea de a lucra alături de experţi care se ocupă de branduri de top din portofoliul PepsiCo, precum Quaker, Alvalle, Sunbites şi Tropicana. Branduri care înregistrează în acest moment vânzări de 5 milioane de euro sau mai puţin pot afla mai multe despre program şi se pot înscrie pe www.nutritiongreenhouse.com până pe 11 iunie 2018.

Pe lângă grantul iniţial de 20.000 de euro, fiecare antreprenor selectat va beneficia de un program de mentorat de 6 luni, fiind formate echipe cu reprezentanţi din conducerea PepsiCo a căror expertiză în industrie îi poate sprijini pe aceştia să depăşească provocările imediate de pe piaţă, în vederea atingerii unei creşteri rapide. La finalul programului, una dintre companii va fi primi un premiu de 100.000 de euro care s-o ajute în dezvoltarea business-ului în continuare.

Programul PepsiCo Nutrition Greenhouse face parte din angajamentul companiei de a îmbrăţişa inovaţia şi de a colabora cu cei care vor genera schimbarea în industria alimentelor şi băuturilor în viitor. Programul, lansat în 2017, a ajutat opt companii să atingă creșteri combinate de peste 10 milioane de euro – o creștere cvadruplă a vânzărilor pe perioada programului. Cea de-a doua ediţie se va concentra mai mult pe nutriţie dincolo de sănătate şi wellness, orientându-se către branduri care explorează trendurile cheie legate de stilul de viaţă, facilitează performanţa personală sau sunt orientate spre atingerea unor anumite obiective.

Juan Ignacio Amar, Vice Preşedinte al departamentului de Nutriţie PepsiCo din Europa de Vest şi Africa Subsahariană, sponsorul programului, afirmă: “Suntem încântaţi să revenim cu programul Nutrition Greenhouse pentru al doilea an la rând. Scopul nostru rămâne acelaşi – să ne asociem cu cei mai buni şi inteligenţi antreprenori europeni din industria alimentelor şi băuturilor şi să le oferim oportunitatea de a-şi prezenta produsele la scară globală.

“Absolvenţii iniţiali din 2017 au stabilit un precedent entuziasmant şi inspiraţional pentru programul din acest an, fiecare dintre cele 8 companii înregistrând o creştere solidă. Noi, la PepsiCo, recunoaştem oportunitatea importantă de a sprijini brandurile viitorului din domeniul nutriţiei şi să modelăm direcţia în care se îndreaptă industria noastră, ca parte din viziunea noastră Performanţă cu Scop. Suntem nerăbdători să colaborăm cu aceştia şi să învăţăm de la cei cu care împărţim aceeaşi viziune.”

David Schwartz, Leader of Innovation, PepsiCo Europe & Sub-Saharan Africa, noul coordonator al programului din acest an, a adăugat: “Acum, mai mult ca oricând, consumatorii aşteaptă din partea companiilor să livreze alimente şi băuturi care au nu numai o valoare nutriţională, dar care au şi un gust bun şi sunt accesibile. Sunt vremuri interesante pentru antreprenorii din aceste domeniu, iar programul Nutrition Greenhouse este menit să reflecte entuziasmul generat de acest subiect. În cel de-al doilea an vom explora mai multe moduri de a aduce împreună inovaţii extraordinare pe piaţă, beneficiind de oportunitatea de a explora posibile colaborări cu retaileri de top și/sau alte initiative prin intermediul e-commerce.”

Programul PepsiCo Nutrition Greenhouse va discuta şi despre problemele întâmpinate de afacerile la început de drum, precum planificarea business-ului, structurarea companiei şi strângerea de fonduri care să sprijine brandurile la început de drum să-şi atingă potenţialul pe piaţă. În plus, participanţii vor avea parte și de asistență în optimizarea brandului, dezvoltarea produselor, managementul lanțului de aprovizionare, atragerea clienților, distribuție și multe altele.

Pentru mai multe detalii despre înscriere, se poate accesa website-ul www.nutritiongreenhouse.com.

Despre PepsiCo

Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat peste 63 miliarde dolari venit net în 2016, adus de un portofoliu de alimente și băuturi care include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker și Tropicana. Portofoliul PepsiCo este format dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, printre care 22 de branduri ce generează fiecare peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail anuale.

În centrul filosofiei PepsiCo se află “Performanță cu Scop”, filosofia fundamentală care definește crezul companiei – succesul PepsiCo se află în legătură directă cu sustenabilitatea mediului înconjurător. Îmbunătățirea continuă a produselor pe care compania le comercializează, responsabilitatea de a proteja mediul înconjurător și încrederea acordată oamenilor fac din PepsiCo o companie globală de succes care realizează valori pe termen lung pentru societate și pentru acţionari. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.pepsico.com.

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine aproape 30 000 de exemple de Bine despre România de la peste 30 de autori și colaboratori încă din 2006. La acest cont de autor publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele informații care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. 12 ani De Bine despre România.

Comentează