Oferta de 10.000 de euro in servicii de marketing online pentru sustinerea unei cauze din sectorul non-profit

0

Strategad ofera 10.000 de euro in servicii de marketing online pentru sustinerea unei cauze din sectorul non-profit


Agentia lanseaza o initiativa inedita, adresata tuturor organizatiilor non-profit din Romania, in urma careia va asigura castigatorului servicii de marketing online pe durata anului 2012.

STRATEGAD – agentie de marketing online, anunta lansarea unei initiative de sustinere a unei cauze, propuse spre analiza de catre organizatiile non-profit din Romania. In urma acesteia, agentia isi doneaza serviciile celui mai bun proiect inscris, care are nevoie de mediul online pentru a schimba evolutia si impactul sau.

Astfel, STRATEGAD va sustine un organism non-profit cu o strategie de marketing online si un proces de implementare in valoare totala de 10.000 de Euro, ce va fi derulat pe intreg parcursul anului 2012.

„Am ales sa facem acest cadou la sfarsit de an, in urma unor proiecte de succes care ne-au demonstrat inca o data ca internetul are puterea de a schimba totul”, declara Alin Chiriac, Managing Partner STRATEGAD.

Prin urmare, fundatiile si ONG-urile inregistrate in Romania sunt invitate sa participe la aceasta initiativa prin depunerea unei prezentari detaliate a cauzei pe care o sustin, utilizand pagina special creata pe website-ul agentiei. (www.strategad.com/10000)

Proiectele depuse vor fi analizate pana la data de 15 Decembrie (inclusiv), urmand ca pe data de 16 Decembrie sa fie prezentate si rezultatele preselectiei initiale (shortlist). Alegerea castigatorului si decizia finala se va publica pe data de 20 Decembrie 2011.

”Provocarea pe care am lansat-o astazi se adreseaza nu doar organizatiilor non-profit din Romania, ci si noua – prin reusita acestui proiect dorind sa aducem un plus de valoare peisajului online romanesc”, continua Alin Chiriac.

Agentia va lucra la analiza strategiei online folosite in prezent, va propune solutii la problemele existente si va lasa organizatiei castigatoare know how-ul si instrumentele ce vor asigura succesul viitoarelor campanii derulate in mediul online.

Agentia va pune la dispozitia castigatorului toate serviciile pentru dezvoltarea unei strategii de marketing online coerente – de la o serie de workshopuri strategice pentru Email Marketing, Pay Per Click Marketing, Social Media Marketing si Online Reputation Management, servicii de creatie si dezvoltare pentru vizibilitate online, pana la  implementarea, optimizarea si monitorizarea rezultatelor unor campanii online.

“Ne dorim sa primim cat mai multe proiecte. Cred ca internetul are puterea de a schimba totul si sunt convins ca toti cei care ne vor trimite prezentarile cauzelor pe care le sustin inteleg faptul ca aportul online-ului la strategia pe care o au este vital.”, incheie Alin Chiriac.

Initiativa este adresata numai organizatiilor inregistrate in Romania. Cei care doresc sa participe la competitie pot gasi mai multe detalii la adresa www.STRATEGAD.com/10000.


Despre STRATEGAD

STRATEGAD este o agentie de Marketing Online ce ofera clientilor servicii ca: Online Marketing ROI, Online Customer Engagement, Email Marketing si Online Reputation Management.

In portofoliul STRATEGAD se află: Medlife, Kiwi Finance, Porsche România, Eset Nod 32, Cinema City, Apla, Arabesque, Eltrix si recent intrat: LovePlus.

 

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu 25 de autori și aproape 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria berii alături de InBev având atribuții de training pe mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente și conferințe: TEDx București, Allianz-Țiriac Management Conference, ASPEN Leadership Program, Leaders for Justice Program, Automotive Forum (Timișoara), “Conferința Anului Viitor”, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, TEDx Galați. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Comentează