Mircea Badea nu mai amenința artiștii tineri

0

autor text: anonim. 

 

Mircea Badea comunică agresivitate.

Mircea Badea  a debutat din tinerețe în televiziune. În mod cert prin toate emisiunile, pe care l-a realizat la sumedenia de posturit tv, a făcut lucruri de care nu este neapărat încântat, dar care s-au păstrat undeva acolo într-o arhivă de televiziune.

Trăim vremuri în care satira și pamfletul sunt cele mai frecventate mijloace de comunicare cu telespectatorii.  Această comunicare devine agresivă și incorect utilizată atunci când se transformă în amenințări  și instigări la violență în repetate rânduri. De ce Mircea Badea se folosește de tv și social media pentru a comunica agresivitate?

Nu s-a ajuns la un motiv anume pentru care Mircea Badea, care s-a bucurat de multă popularitate, mai ales în rândul tinerilor și care promovează libertatea de exprimare, alege să „se ocupe”, după cum afirma pe pagina de facebook personală, de niște tineri artiști care nu au făcut nimic altceva în afară de a-și practica meseria.

Așadar, ce dorește realizatorul TV, proaspăt devenit tătic, prin noua sa atitudine de incitare la violență? Libertate după regulile lui Mircea Badea sau deloc?

no comment

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu 25 de autori și aproape 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria berii alături de InBev având atribuții de training pe mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente și conferințe: TEDx București, Allianz-Țiriac Management Conference, ASPEN Leadership Program, Leaders for Justice Program, Automotive Forum (Timișoara), “Conferința Anului Viitor”, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, TEDx Galați. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Comentează