Metropolitan Life sprijină Campania Națională de informare și educare, „InfoUtile” inițiată de A.N.P.C.P.P.S.România

0

Metropolitan Life sprijină campania națională de informare și educare, „InfoUtile” inițiată de Asociația Națională  pentru Protecția Consumatorilor și Promovarea Programelor și Strategiilor din România (ANPCPPSR). Campania constă în dezvoltarea unor materiale informative, precum și în distribuția acestora către instituții publice și private, prin partenerii oficiali ai campaniei, Consilii Județene și Inspectorate de Poliție din România, spitale de pediatrie, maternități de stat și private, locuri de joacă, clădiri de birouri, instituții private etc. Metropolitan Life, ca partener al proiectului, a sprijinit producția și distribuția materialelor informative (pliante, afișe și placuțe).

Partenerii instituționali ai acestei Campanii sunt: Secretariatul General al Guvernului, Ministerul Afacerilor Interne, Inspectoratul General pentru Situații de Urgență și Jandarmeria Română.

A2 Poster

Unul dintre obiectivele strategice ale Metropolitan Life este sprijinirea protecției consumatorilor. Prin susținerea acestei campanii, creăm mijloace facile prin care consumatorii să aibă acces la informații, astfel încât să ia decizii de achiziție a unui serviciu sau produs în cunoștință de cauză. Peste 90.000 de români au apelat Numărul Consumatorului, promovat de A.N.P.C.P.P.S.România – InfoCons şi Metropolitan Life în 2013. Anul acesta ne dorim să avem cel puțin tot atâția români mai informați și mai conștienți cu privire la drepturile lor de cetățeni europeni”, a declarat Emilia Bunea, CEO Metropolitan Life.

Campania „InfoUtile” inițiată de A.N.P.C.P.P.S.România își propune să:

  • alinieze România la standardele Uniunii Europene și să asigure accesul consumatorilor la o corectă informare;
  • crească nivelul de conștientizare a drepturilor pe care românii le au ca cetățeni europeni și să le faciliteze acestora accesul la informații;
  • contribuie la dezvoltarea atitudinii civice a cetățenilor, cu implicarea autorităților competente.

Ne bucurăm că Metropolitan Life a fost și în acest an alături de noi și ne-a susținut în inițiativa noastră de a reuși accesibilizarea spațiilor publice instituționale, în special din domeniul medical, cu informații utile consumatorilor în general și, totodată, consumatorilor vulnerabili, nevăzători. Pentru prima dată în România s-a reușit transpunerea informațiilor de pe plăcuța care promovează numărul de telefon unic al protecției consumatorilor și în format braille, deoarece suntem cetățeni egali, cu drepturi egale”, a declarat Sorin Mierlea, Președinte A.N.P.C.P.P.S.Romania –InfoCons

După 2013, acesta este cel de-al doilea an în care Metropolitan Life susține acțiunile desfășurate sub umbrela ”O 9 Atitudine”, inițiate de ANPCPPSR, prin care consumatorii află din materialele tipărite, disponibile în spații publice și private, care sunt numerele utile pe care ar trebui să le acceseze precum: numărul de protecție a consumatorilor (021 9551), numărul european unic de urgență (112), numărul de protecție a consumatorilor în cazul clienților de bănci (021 9615), numărul de sesizare pentru siguranța alimentelor (0800.826.787), numărul Poliției de Frontieră (021 9590).

Despre Metropolitan Life

Compania Metropolitan Life este parte a grupului MetLife.

Înființată în 1868, MetLife oferă prin filialele și companiile sale afiliate la nivel global asigurări de viață, planuri de pensii, beneficii pentru angajați și servicii de administrare a activelor. Cu aproape 100 de milioane de clienți, MetLife are operațiuni deschise în aproape 50 de țări și deţine poziţii de conducere în pieţe din Statele Unite, Japonia, America Latină, Asia, Europa şi Orientul Mijlociu.

În România, suntem prezenți de 15 ani și 2 milioane de clienți beneficiază de asigurări de viaţă sau pensii private obligatorii oferite de companiile noastre.

Despre A.N.P.C.P.P.S.Romania -InfoCons

Asociaţia Naţională pentru Protecţia Consumatorilor şi Promovarea Programelor şi Strategiilor din România – A.N.P.C.P.P.S.România –– InfoCons (www.protectia-consumatorilor.ro), unica organizaţie din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociaţie de consumatori neguvernamentală, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct şi indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federaţiei Asociaţiilor de Consumatori.

Despre autor

avatar

Eu sunt Andra. Îmi place să descopăr locuri noi şi să le cutreier la pas. Mă scufund uneori în lectură, în căutarea unor momente de linişte care îmi încarcă bateriile. Scriu cu drag despre ceea ce mă face fericită, privind mereu la lucrurile bune din jurul meu. Iubesc ceaiul, ciocolata neagră şi oamenii zâmbitori. Pentru că şi eu sunt unul dintre ei:) Pentru mai multe pilule de optimism, încearcă şi aici www.zambetsisanatate.ro

Comentează