Mai e loc de librării virtuale?

0

Today a reader, tomorrow a leader.

Margaret Fuller

Vânzarea online în România e în creştere în 2011 faţă de 2010, îndreptându-se spre produse electronice, telefoane, parfumuri, cărți, multimedia, cadouri, bilete de avion şi multe altele. Un studiu făcut de GPeC (Gala Premiilor e-Commerce) pe comerţul electronic din 2010 arată că un cumpărător român ține cont de următoarele criterii la achizițiile online: prețuri mai mici decât în magazinele tradiționale (57.79%), evaluare de către o entitate independentă şi de încredere (39.90%), transparența pe site a părerilor clienților (37.89%), gamă mult mai variată de produse (34.87%), livrare rapidă (31.86%) şi imagine pozitivă în presă (28,04%).

La sfârşitul lunii august se lansează BookLand, librăria online cu o ofertă considerabilă de carte, muzică şi film, unde utilizatorii se pot autentifica şi pot comunica prin comment-uri şi review-uri.

Proiectul reprezintă un parteneriat între Mihaela Petrovan (General Manager More Than Pub, iniţiatorul târgului de carte urban BookLand) şi Costel Postolache (ex-General Manager Nemira), beneficiind de serviciile unui furnizor strategic pe partea logistică – Rentrop & Straton.

O viziune la fel de proaspătă ca şi organizarea unui târg de carte în mall, extensia acestuia într-o librărie online fiind o opțiune naturală pentru acest brand tânăr. Va avea o interfaţă simplă şi accesibilă, intenția celor doi promotori fiind de a transforma în scurt timp librăria într-un proiect editorial complex. Inițiatorii speră ca navigarea facilă, oferta larga şi livrarea promptă să transforme BookLand în cel mai primitor librar de pe net-ul românesc.

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu 25 de autori și aproape 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria berii alături de InBev având atribuții de training pe mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente și conferințe: TEDx București, Allianz-Țiriac Management Conference, ASPEN Leadership Program, Leaders for Justice Program, Automotive Forum (Timișoara), “Conferința Anului Viitor”, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, TEDx Galați. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Comentează