Mai e loc de librării virtuale?

0

Today a reader, tomorrow a leader.

Margaret Fuller

Vânzarea online în România e în creştere în 2011 faţă de 2010, îndreptându-se spre produse electronice, telefoane, parfumuri, cărți, multimedia, cadouri, bilete de avion şi multe altele. Un studiu făcut de GPeC (Gala Premiilor e-Commerce) pe comerţul electronic din 2010 arată că un cumpărător român ține cont de următoarele criterii la achizițiile online: prețuri mai mici decât în magazinele tradiționale (57.79%), evaluare de către o entitate independentă şi de încredere (39.90%), transparența pe site a părerilor clienților (37.89%), gamă mult mai variată de produse (34.87%), livrare rapidă (31.86%) şi imagine pozitivă în presă (28,04%).

La sfârşitul lunii august se lansează BookLand, librăria online cu o ofertă considerabilă de carte, muzică şi film, unde utilizatorii se pot autentifica şi pot comunica prin comment-uri şi review-uri.

Proiectul reprezintă un parteneriat între Mihaela Petrovan (General Manager More Than Pub, iniţiatorul târgului de carte urban BookLand) şi Costel Postolache (ex-General Manager Nemira), beneficiind de serviciile unui furnizor strategic pe partea logistică – Rentrop & Straton.

O viziune la fel de proaspătă ca şi organizarea unui târg de carte în mall, extensia acestuia într-o librărie online fiind o opțiune naturală pentru acest brand tânăr. Va avea o interfaţă simplă şi accesibilă, intenția celor doi promotori fiind de a transforma în scurt timp librăria într-un proiect editorial complex. Inițiatorii speră ca navigarea facilă, oferta larga şi livrarea promptă să transforme BookLand în cel mai primitor librar de pe net-ul românesc.

Facebook

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează