Lidl România donează 55.000 euro cu ajutorul clienților și angajaților săi către Fundaţia LEADERS și anunță o nouă campanie pentru Organizația Națională Cercetașii României

3

Lidl România donează 55.000 euro cu ajutorul clienților și angajaților săi către Fundaţia LEADERS și anunță o nouă campanie pentru Organizația Națională Cercetașii României

În perioada iulie-septembrie, clienții și angajații Lidl România au putut dona în magazinele din întreaga țară pentru a susține inițiativele Fundației LEADERS. Campania de donații de la casele de marcat a dus la strângerea unui total de 27.500 euro, pe care compania a suplimentat-o până la 55.000 euro. În continuare, Lidl a demarat o nouă campanie de strângere de fonduri pentru Organizația Națională Cercetașii României, activă în perioada octombrie – decembrie 2017.

55.000 euro pentru susținerea programului Fundației LEADERS

De-a lungul celor 5 ani de prezență în România, susținerea educației a fost unul dintre programele de responsabilitate socială prioritare pentru Lidl, încurajată constant prin investiții semnificative. Campania de strângere de fonduri derulată în perioada iulie – septembrie pentru Fundația LEADERS a reprezentat un nou prilej pentru clienții și angajații Lidl de a sprijini formarea tinerilor. Suma în valoare de 55.000 euro va contribui la organizarea de cursuri practice de formare în leadership, pentru tinerii care doresc să devină lideri puternici și valoroși și să își perfecționeze competențele.

O nouă campanie de donații la casele de marcat pentru Organizația Națională Cercetașii României

Din dorința de a continua sprijinul acordat organizațiilor ce dezvoltă proiecte de educare a tinerilor, Lidl lansează o nouă campanie de donații la casele de marcat, în perioada octombrie – decembrie 2017, dedicată Organizației Naționale Cercetașii României. Organizația are ca misiune implicarea tinerilor într-un proces educativ non-formal de învăţare prin acţiune, în urma căruia aceștia devin actori responsabili în societatea românească. Astfel, tinerii cercetași își dezvoltă sentimentul de apartenență la comunitate, a preocupării faţă de ceilalţi și învață cum pot avea o contribuție activă la schimbările din societate.

Campaniile de donații la casele de marcat din magazinele noastre sunt parte din demersul de a contribui la construcția unor comunități puternice și responsabile în toate zonele în care suntem prezenți. Implicarea de care dau dovadă atât clienții, cât și angajații Lidl cu fiecare astfel de campanie este impresionantă și le mulțumim că susțin, de fiecare dată, cauze care au un impact pozitiv în societate. Faptul că avem ocazia, cu ajutorul clienților noștri, să contribuim și noi, prin proiectele Fundației LEADERS, la formarea unei noi generații de tineri este încă un pas în promisiunea noastră de a investi într-un viitor mai bun. Susținem în continuare dezvoltarea unui cadru educațional proactiv și sustenabil în România, de aceea, următoarea campanie de donații este dedicată Organizației Naționale Cercetașii României.” a spus Cristina Hanganu, Director de Comunicare și CSR Lidl România.

„Am fost foarte bucuroși încă de când am aflat că vom fi parte din campania de donații organizată de Lidl România, în toate magazinele din țară. Pentru noi a fost un prilej să creștem susținerea programelor adresate liceenilor din țară, dar și să ne conectăm cu absolvenții și comunitatea noastră, pe care i-am încurajat să doneze în magazinele Lidl. Misiunea pe care ne-am asumat-o deja de 17 ani, de a contribui la formarea viitoarelor generații de lideri responsabili, a devenit și mai puternică datorită susținerii de către Lidl România, prin campania de donații.” a declarat
Beatrice Alexandrescu, Director Program, Leaders Explore.

Despre Lidl

Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este unul dintre retailerii de top din Europa. Lidl este prezent în 30 de țări din toată lumea și operează aproximativ 10.000 de magazine și peste 150 de centre logistice în 28 de țări la nivel mondial.

Lidl este un smart discounter cu aproximativ 225.000 de angajați, dintre care 5.000 în România, unde retailer-ul german are deschise peste 200 de magazine și 4 centre logistice. Misiunea Lidl în România este aceea de a le oferi zilnic românilor, în zone din imediata lor proximitate, produse de calitate la cel mai bun preţ, direct de la producători, într-o largă varietate de sortimente.

Lidl este o companie care acționează sustenabil în toate domeniile de activitate. Aceasta este metoda companiei de a își îndeplini promisiunea cu privire la calitate și în același timp de a asigura viitorul pentru Lidl și pentru societate. Compania se implică activ în soluționarea nevoilor din comunitățile din care face parte, în cadrul celor 5 piloni centrali: sortimentul de produse, mediul, societatea, angajații și partenerii de afaceri.

Despre Organizația Națională Cercetașii României

Organizația Națională ‘Cercetașii României’ este membră fondatoare a Organizației Mondiale a Mișcării Scout. Misiunea Cercetășiei în societatea românească este de a contribui la educarea tinerilor printr-un sistem de valori bazat pe o Promisiune și o Lege, de a ajuta la construirea unei lumi mai bune, în care oamenii joacă un rol constructiv în societate. Cercetășia este cea mai mare organizație mondială educativă de tineret, care, de peste 100 de ani, contribuie la crearea unei lumi mai bune.

Pentru mai multe informații , vă rugăm să vizitați:

www.lidl.ro

Facebook Lidl România

Twitter Lidl România

Instagram @LidlRomânia

www.leaders.ro

www.scout.ro

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine peste 20 000 de exemple de Bine despre România de la peste 20 de autori și colaboratori încă din 2006. La acest cont de autor o să publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele informații care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. 10 ani De Bine despre România.

3 comentarii

  1. avatar

    Desi inteleg misiunea si necesitatea finantarii cercetasilor, cred totusi ca sunt si alte organizatii, mai ales cele aflate la inceput de drum, care ar avea mai mult nevoie de sprijin.

    Daca sectorul privat nu ii ajuta pe incepatatori si pe cei mici, cine sa ii mai ajute?!

  2. avatar
    Echipa RomaniaPozitiva on

    Va recomandam competitiile de granturi – un exemplu este Fondul Mega Image (in Bucuresti) pentru comunitati.
    Cei de la Lidl au ajutat si alte organizatii. Iata cateva exemple publicate la noi pe site: http://www.romaniapozitiva.ro/?s=lidl

    In general aceste programe de CSR sunt strans legate de strategia companiei respective. Este important ca organizatia la inceput de drum sa identifice domeniile de activitate (sanatete, educatie, ecologie, etc)potrivite cu companiile care investesc bugetele in domeniile respective.

  3. avatar

    Am citit exemplele. Care nu au facut decat sa imi confirme idea ca ong-urile mici nu mai au aproape nici o sansa in Romania, cat de pozitiva o fi ea.

    Desigur, domeniile de activitate conteaza pentru legatura cu programele CSR. Dar nici un ong nu se poate naste direct mare, cu activitati direct pe plan national. Sau, ma rog or fi cateva de acest fel.

    ++++

    Sugestiile Dvs. sunt binevenite in ce priveste alte surse de finantare.

    Dar am vazut aceasta predilectie pentru organizatii mari sau pentru „fentare” prin colectarea banilor altora in destule cazuri. Am vazut si „programe de finantare” ale caror selectii se indreptau spre aceleasi ONG-uri an dupa an sau se indreptau spre proiecte cel putin discutabile.

    Desigur, sunt bani privati si e treaba donatorilor cum ii dau. Dar tocmai pentru ca avem o ROmanie pozitiva este, zic eu, important sa se stie si astfel de lucruri. La urma urmei, nu sunt deloc convins ca ale companiilor coduceri stiu intotdeauna ce se intampla cu banii alocati.

    Inteleg si ca pana la urma se deduc din impozite si imaginea se imbuntateste, creste responsabilitatea sociala a companiilor. De acord. Dar la ce folosesc toate astea daca in final nu fac decat sa descurajeze ong-urile la inceput de drum?!

    Faceti incercarea asta: infiintati (virtual) un ONG fara experienta, sau cu experienta foarte mica si vedeti cine si cum il va sprijini.

    Nu vreau sa spun ca ar fi nevoie de un Rai al ONG-urilor mici. Vreau doar sa spun ca intr-o lume populata doar cu cateva ONG-uri mari si cu experienta ne-am simti cu siguranta mult mai rau.

Comentează