Lidl își surprinde angajații

0

Angajații Lidl România au parte de surprize puse la cale chiar de propriul angajator. Devizele „Meriți să fii surprins!” și „Pentru că dăruiești, meriți să fii surprins!” sunt implementate în relația cu clienții, iar mai nou și în cea dintre companie și angajați.

Toți cei care lucrează la Lidl România și ies în evidență într-un mod pozitiv față de clienți sau colegi trebuie să fie cu ochii în patru pentru că oricând pot avea parte de o bucurie neașteptată chiar din partea angajatorului. Inițial lansată pentru clienți, campania „Meriți să fii surprins!” a fost dusă la următorul nivel, iar atenția a fost redirecționată către cei care fac posibil în fiecare zi ca Lidl să existe. În semn de mulțumire pentru dedicarea și implicarea angajaților la locul de muncă, dar și pentru a le reaminti cât de importanți sunt pentru companie, Lidl a trecut peste clasicele mesaje de mulțumire sau obișnuitele prime și a demarat o serie de acțiuni prin care să-și surprindă angajații.

Cea mai recent lansată acțiune din seria surprizelor este cea a Ceciliei, angajată de aproape șapte ani în Lidl Vaslui. Aceasta se afla în timpul programului, la casa de marcat, când un grup de colindători au venit să îi ofere un recital extraordinar alături de mai multe mesaje de mulțumire, chiar în magazin. Surpriza a continuat într-o căsuță de poveste, cu o cină și o petrecere pentru toată echipa din magazin.

De ce a fost aleasă tocmai Cecilia din cei aproximativ 4.500 de angajați ai Lidl? Pentru că ea a fost recomandată de colegi drept un veritabil mentor, mereu atentă și dornică să îi ajute pe noii angajați și, bineînțeles, pe clienți.

Până în acest moment, Lidl a surprins cinci angajați din diverse departamente ale companiei, echipa de Achiziții, depozit sau magazin, planul fiind continuat în secret. Astfel, în afara statutului de jucător major pe piața autohtonă de retail, Lidl reușește să devină prietenul propriilor salariați arătâdu-le cu fiecare ocazie cât de importanți sunt pentru companie.

Surpriza Ceciliei face parte din campania „Meriți să fii surprins!”, angajații Lidl care s-au remarcat prin fapte extraordinare din viața personală sau profesională fiind surprinși chiar de propriii lor colegi. Aflată de-abia la început, campania va continua să îi surprindă pe acei angajați care oferă mult, dar merită să și primească.

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine peste 20 000 de exemple de Bine despre România de la peste 20 de autori și colaboratori încă din 2006. La acest cont de autor o să publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele informații care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. 10 ani De Bine despre România.

Comentează