KRUK susține copiii și tinerii dezavantajați, în parteneriat cu United Way

0

Cu sprijinul KRUK România, 230 de copii vulnerabili, expuși riscului de abandon școlar vor continua să meargă la școală, iar 50 de tineri dezavantajați vor beneficia de cursuri de calificare și vor putea să devină independenți financiar.

KRUK România se alătură United Way România în calitate de partener strategic din dorința de a sprijini copii și tineri dezavantajați prin intermediul programelor de educație, integrare socioprofesională și voluntariat.

Programele desfășurate de UWRo cu ajutorul KRUK  România implică 230 de copii aflați în risc de abandon școlar care vor fi sprijiniți să își continue educația. Alți 50 de tineri vor avea o șansă reală la un loc de muncă și vor putea începe o viață independentă.

“Suntem conștienți de importanța finanțelor în viața fiecăruia dintre noi. De-a lungul timpului am întâlnit în rândul clienților noștri diverse situații în fața cărora  nu am fost indiferenți. Rolul social pe care și l-a asumat compania, acela de a reintroduce în circuitul economic normal și a reda credibilitatea financiară a clienților săi,  s-a concretizat în implicarea noastră în numeroase proiecte de educație financiară, în parteneriat cu organizații și asociații neguvernamentale. Este important pentru noi să  fim alături de clienții noștri, de societate, oferindu-le elemente de educație financiară esențiale pentru înțelegerea mecanismelor economice simple, care îi vor ajuta să-și rezolve problemele fianciare într-un mod benefic pentru ei“, a spus Tomasz Ignaczak, Director General KRUK Romania.

Printre modalitățile de susținere pe care KRUK România le oferă beneficiarilor proiectelor implementate de asociație enumerăm și întâlnirile organizate la sediul firmei, pe parcursul cărora copiii și tinerii discută cu reprezentanții companiei și li se prezintă elemente financiare de bază, primind astfel o explicație directă despre modul în care pot să-și administreze banii, să pregătească un CV, să se pregătească pentru un interviu de angajare, etc.

Prin parteneriatul dintre KRUK România și United Way România fondurile acordate de companie vor fi folosite pentru implementarea programelor UWRo Învață să reușești, respectiv Drumul spre reușită, ale căror beneficiari sunt copii și tineri din medii defavorizate din București, Cluj-Napoca, Timișoara și zonele limitrofe. De asemenea, angajații KRUK România vor participa la acțiuni și programe de voluntariat desfășurate de United Way România în beneficiul persoanelor vulnerabile.

”Suntem onorați de parteneriatul cu KRUK România și bucuroși să avem alături o companie care împărtășește viziunea noastră și susține programele integrate pe care le dezvoltăm în beneficiul celor vulnerabili. Datorită sprijinului oferit de KRUK România vom putea oferi o șansă la un viitor mai bun copiilor și tinerilor vulnerabili, care vor putea astfel contribui la rândul lor la crearea unei comunități mai bune ”– declară Cristina Damian, Director Executiv United Way România.

Programul ÎNVAȚĂ SĂ REUȘEȘTI

Toți copiii au dreptul la educație, indiferent de mediul în care s-au născut. Cu toate acestea, în România, numai o treime dintre copiii defavorizaţi termină şcoala generală*.

În viziunea United Way România abandonul școlar nu este doar o problemă a copilului, ci una a întregii comunități. Tocmai de aceea, programul integrat de intervenție ÎNVAȚĂ SĂ REUȘEȘTI implică factorii decisivi în dezvoltarea copilului (părinți, profesori, lideri din comunitate, voluntari) să lucreze împreună pentru a preveni abandonul școlar și a asigura accesul la educație de calitate pentru copiii vulnerabili.

Programul DRUMUL SPRE REUȘITĂ

În România, aproape 40% din populaţie este expusă riscului de sărăcie și excluziune socială**. Riscul de sărăcie este mai mare pentru părinţi singuri, copii și tineri vulnerabili, provenind din centre de plasament sau din familii dezavantajate și persoane cu handicap.

Programul integrat de incluziune socială și financiară dezvoltat de United Way România – DRUMUL SPRE REUȘITĂ – sprijină persoanele vulnerabile să își găsească un loc de muncă stabil și să devină membri activi ai comunității, independenți financiar.

Despre KRUK România S.R.L

KRUK România este membră a Grupului KRUK, liderul pieței de management al creanțelor din Europa Centrală. În prezent, Grupul KRUK desfășoară operațiuni în Polonia, România, Republica Cehă, Slovacia, Germania, Italia și Spania. Din anul 2011 compania KRUK S.A. a fost listată pe Bursa de Valori Varșovia.

Compania este prezentă pe piața din România din 2007,  unde este lider de piață și oferă servicii integrate de management al creanțelor, procesând atât creanțe proprii, cât și creanțe externalizate spre colectare. În cei peste 10 ani de prezență în România, KRUK a dezvoltat și implementat diverse programe de responsabilitate socială al căror obiectiv a fost îmbunătățirea pregătirii financiare a românilor și informarea clienților săi cu privire la soluțiile de rezolvare a problemelor financiare.

Despre United Way România

Din 2004, United Way România (UWRo) sprijină programe și inițiative sociale care îmbunătățesc viețile copiilor, adulților și vârstnicilor în dificultate. Munca organizației se concentrează pe cele trei direcții care pun bazele unei comunități prospere: acces la o educație de calitate, servicii bune de sănătate și un venit suficient pentru a întreține o familie. UWRo lucrează ca un organizator comunitar, mobilizând o rețea extinsă de parteneri din toate cele trei sectoare – companii, instituții publice și societate civilă – să își coordoneze eforturile pentru a produce un impact colectiv. În 2017, prin programele desfășurate împreună cu companiile și organizațiile partenere, United Way România a ajutat aproape 11.000 de copii, tineri, adulți și bătrâni în dificultate.

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine aproape 30 000 de exemple de Bine despre România de la peste 30 de autori și colaboratori încă din 2006. La acest cont de autor publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele informații care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. 12 ani De Bine despre România.

Comentează