Kaufland încurajează incluziunea socială printr-un program de angajare care transformă diferențele în momente de învățare

0

De Ziua Internațională a Persoanelor cu Dizabilități, Kaufland România, unul dintre cei mai mari angajatori privați de pe piața românească, celebrează succesul demarării programului-pilot de angajare și includere a persoanelor cu dizabilități în companie. Dezvoltat în colaborare cu echipa Motivation, programul extinde unul dintre principalii piloni pe care Kaufland și-a construit renumele ca angajator – acela al tratamentului egal și cu respect al tuturor celor care poartă, zi de zi, brandul Kaufland.

În etapa-pilot, programul se desfășoară în magazinele Kaufland din București, Cluj, Sibiu și Timișoara, unde vizează pozițiile de casier, lucrător comercial și lucrător comercial în raionul de legume-fructe, asistent etichetare și asistent grill, pentru care persoanele interesate pot aplica la adresa cariere@kaufland.ro. Odată ajuns la maturitate va fi extins la nivel național, astfel încât să includă alte orașe, precum și alte departamente din companie.

Obiectivele curajoase sunt susținute de un start încurajator: programul-pilot împlinește deja două luni de la implementare și își propune ca până în aprilie 2020 să recruteze și să integreze cu succes în magazinele, depozitele și sediile Kaufland din toată țara peste 500 de persoane cu dizabilități, în roluri cât mai diverse. Criteriile de reușită ale proiectului nu sunt doar cantitative, ci și calitative. În evaluarea demersului, se va ține cont atât de gradul de integrare al persoanelor cu dizabilități, cât și de impactul general al proiectului la nivelul echipei Kaufland.

„Multe dintre persoanele cu dizabilități din România vor și pot să muncească, dar nu au șansa unui loc de muncă. Kaufland își propune să răspundă la această problemă și alege să vadă în acești oameni abilitățile lor, puterea și curajul de a depăși obstacolele. Alături de colegi, ne dorim să găsim soluții pentru a fi integrați cu ușurință într-o echipă construită ca o familie, în care fiecare își găsește locul: echipa Kaufland.”, a declarat Estera Anghelescu, Recruiting & Employer Branding Director, Kaufland România.

Pentru a acomoda cât mai bine noile condiții de lucru și noii colegi, Kaufland a organizat training-uri destinate echipelor din magazinele și departamentele unde proiectul a fost deja demarat. Acestea au inclus dezbateri și jocuri de rol privind modalități de comunicare și relaționare cu persoane cu diferite tipuri de dizabilități, urmate de evenimente de recrutare propriu-zisă a persoanelor cu dizabilități. Pentru viitor, Kaufland își propune o serie de investiții în adaptarea mobilierului și echipamentelor dedicate acestora.

 

Susținerea proiectelor sociale este o parte importantă a strategiei Kaufland. De aceea, proiectul de angajare și includere a persoanelor cu dizabilități în companie este construit ca o strategie pe termen lung. Dezideratul de a contribui la calitatea vieții persoanelor cu dizabilități este dublat de dorința ca acest proiect să intre în rândul bunelor practici recunoscute și implementate la nivel național și de alți angajatori, pentru dezvoltarea pe termen lung a României.

Despre Kaufland România

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.300 de magazine, 132.000 de angajați în 8 țări și o rețea de 127 de magazine în România. Kaufland România a obținut pentru al patrulea an consecutiv certificarea „Angajator de Top” în România și, pentru prima dată, titlul de „Angajator de Top” în Europa, dovedind astfel că angajații sunt o prioritate pentru companie și că atingerea performanței, inclusiv la nivelul grijii pentru oamenii Kaufland, a devenit deja o tradiție. În 2019, Kaufland România a primit pentru a treia oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață. Strategia noastră are ca scop îndeplinirea dorinţelor clienților cu accent pe garanţiile şi serviciile noastre, varietate, un nivel ridicat de calitate şi, bineînţeles, preţuri atractive. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.kaufland.ro.

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine aproape 30 000 de exemple de Bine despre România de la peste 30 de autori și colaboratori încă din 2006. La acest cont de autor publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele informații care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. 12 ani De Bine despre România.

Comentează

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.