În cadrul Programului Școlar Colgate, elevii devin Super Eroi ai zâmbetelor sănătoase

0

Colgate-Palmolive România a dat startul celei de-a 23-a ediții a Programului Școlar Colgate, un amplu demers educațional prin intermediul căruia elevii din clasele primare învață cele mai importante reguli și sfaturi despre igiena orală. Până în prezent, peste 5.300.000 de copii au beneficiat de acest program și au devenit super eroi ai zâmbetelor sănătoase. În întreaga lume peste 500 de milioane de copii din 80 de țări beneficiază de acest program.

Anul acesta, Programul Școlar Colgate a debutat pe 8 aprilie la Casa de Cultură Hunedoara, unde peste 600 de copii au participat la o lecție deschisă susținută de un reprezentant Colgate-Palmolive România.

Programul Scolar Colgate - Hunedoara, 8 aprilie 2015 (1)

În cadrul evenimentului, elevii au primit cele mai utile sfaturi și informații despre igiena orală de la specialiști în domeniu. Doctorul Măseluță, celebrul personaj al programului, a fost și el prezent și le-a arătat copiilor ce trebuie să facă pentru a avea mereu o dantură sănătoasă. Totodată, copiii au intrat în universul zâmbetelor sănătoase cu ajutorul filmului educațional al Programului Școlar Colgate, care le  prezintă într-o manieră ludică pricipalii pași pe care trebuie să-i respecte în fiecare zi pentru a avea dinți sănătoși. Acțiunea este completată de exemplificarea tehnicii corecte de periaj dentar cu ajutorul modelului demonstrativ, toți copiii prezenți fiind direct implicaţi în acest proces interactiv.

La finalul lecției, copiii au primit toate instrumentele necesare pentru a putea fi în fiecare zi super eroi ai zâmbetelor sănătoase: produse speciale de îngrijire a dinților, un pliant cu sfaturi pentru părinți și un pliant pentru însemnarea periajului zilnic, oferite de Colgate România. Totodată, fiecare clasă participantă a primit un DVD educativ cu Doctorul Măseluță. Informațiile și materialele au scopul de a-i familiariza pe copii cu principalele concepte de îngrijire orală, într-un mod prietenos și eficient, adecvat vârstei lor.

Evenimentul de la Hunedoara este primul dintr-o serie de activități și evenimente interactive desfășurate de Colgate-Palmolive în toată țara până la finalul lunii mai, prin care copiii din clasele primare află care sunt regulile unui periaj corect pentru a avea mereu dinți sănătoși.

 

Printre altele, copiii învăță  și că inamicii doctorului Măselută, cariile, pot fi prevenite prin respectarea unor reguli simple de igienă orală: periajul dinților de cel puțin două ori pe zi timp de două minute, schimbarea periuței de dinți la fiecare trei luni de zile, vizite frecvente la medicul dentist și adoptarea unei diete echilibrate.

În ultimul an, Colgate România a lansat Colgate© Maximum Cavity Protection, un produs revoluționar care reduce riscul apariției cariilor, oferind protecție pentru toți membrii familiei.

Colgate© Maximum Cavity Protection cu Agentul de Neutralizare a Acizilor din ZaharuriTM este prima şi singura pastă de dinţi anti-carie cu Agentul de Neutralizare a Acizilor din ZaharuriTM, care oferă protecţie suplimentară, acţionând direct asupra acizilor din zaharuri. Studiile au indicat că noul produs reduce leziunile carioase incipiente de pe dinţi cu 50%, după 6 luni, un procentaj mult mai mare în comparaţie cu cel al unei paste obișnuite cu fluor, 32%. De asemenea, ajută la reducerea cu până la 20% a incidenţei cariilor noi.

Colgate este marca nr. 1, recomandată și utilizată de medicii dentiști din România*, oferind produse din game diverse, destinate diferitelor nevoi de îngrijire orală.

Programul Şcolar Colgate©

Parte integrantă a iniţiativei globale Colgate© Bright Smiles, Bright Futures™, Programul Şcolar Colgate© a împlinit anul acesta 23 ani de când este implementat în România.

În perioada 1993 – 2015, Colgate a transmis cu succes mesaje educaţionale şi a oferit mostre gratuite de produse de îngrijire orală unui număr de peste 5.300.000 de copii, la care se vor adauga copiii participanţi în cadrul ediției care se va desfăsura anul acesta în şcolile de pe întreg teritoriul ţării, atât din mediul urban, cât şi din mediul rural.

Colgate a sprijinit de-a lungul anilor diverse proiecte de educaţie orală destinate copiilor precum: „Special Smiles”, „Micii sanitari”, „Periuţa fermecată” sau „Docteurs sourire”, precum și activitățile educaționale ale facultăților de stomatologie din țară.

Colgate-Palmolive România se implică activ şi investeşte anual într-o serie de programe educaţionale adresate publicului larg, în care sunt implicate mediile universitare şi profesionale medicale, toate având ca scop îmbunătăţirea parametrilor sănătăţii orale pentru populaţia din România.

Despre Colgate-Palmolive

Colgate-Palmolive este lider mondial şi local în igiena orală.

Colgate-Palmolive România este prezentă pe piaţa românească din 1992 şi are un portofoliu ce cuprinde mărci locale şi internaţionale: Colgate, Palmolive, Lady Speed Stick, Mennen Speed Stick, Axion, Ajax, Protex, Super Cristal, Norvea şi D’Amaris.

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu 25 de autori și aproape 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria berii alături de InBev având atribuții de training pe mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente și conferințe: TEDx București, Allianz-Țiriac Management Conference, ASPEN Leadership Program, Leaders for Justice Program, Automotive Forum (Timișoara), “Conferința Anului Viitor”, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, TEDx Galați. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Comentează