În cadrul „Get online Week”, Romania s-a clasat pe locul 2 la nivel european cu campania „Hai pe Net! Aducem România online”

0

Hai pe Net! Aducem România online

În cursul săptămânii 26-30 Martie 2012, s-a desfășurat a patra ediție a campaniei Hai pe Net! Aducem România online, campanie de incluziune digitală, desfășurată la nivel european în cadrul Get online Week.

Anul acesta, campania a mobilizat in utilizarea TIC 15 760 de romani din cei 142 544 la nivel european, ceea ce, la nivel european ne situează pe un onorabil loc II!

Acest lucru l-am realizat prin intermediul și datorită echipei Hai pe Net! formată din reprezentanți ai instituțiilor de învățământ preuniversitar  CCD-urilor, bibliotecilor – școlare, comunale, orășenești, județene – ONG-urilor, e-centrelor, Punctelor Acces Public la Informatii (PAPI), cărora LE PASĂ!

Ce și De ce Campania Hai pe Net!?

  • Hai pe Net! este o campanie de incluziune digitala a Romaniei care si-a propus sa aduca cat mai multi romani online, care doreste sa contribuie la cresterea gradului de angajare in societatea cunoasterii si sa sprijine prin reteaua de operare a telecentrelor servicii pentru toti cei care doresc sa beneficieze de oportunitatile tehnologiei
  • Pentru ca putem sa Aducem Romania online!
  • Pentru ca in acest fel sprijinim pilonii Agendei  digitale pentru Europa!
  • Pentru ca obiectivul Agendei Digitale este de a exploata la maximum potentialul social si economic al Tehnologiei Informatiei si Comunicatiilor – TIC, in special al internetului – suport vital al activitatilor economice si sociale, atat in afaceri, munca, joaca, cat si in comunicare sau exprimarea libera.

Get online week (www.getonlineweek.eu), denumita generic in Romania Campania Hai pe Net!, s-a derulat la nivel european in perioada 26-30 Martie si a fost sustinuta pentru al 2-lea an consecutiv de Comisia Europeana, prin comisarul ei Neelie Kroes.

In aceasta perioada, campania a adus online 142 544 de europeni, din care 15 760 de romani, ceea ce situeaza Romania pe un onorabil loc II la nivel european!

In Romania, campania a fost coordonata de catre Fundatia EOS www.eos.ro  in parteneriat cu Alianta Digitala pentru Romania aliantadigitala.ro , iar anul acesta este la a patra editie.

Echipa Hai pe Net! a fost formata din reprezentanti ai institutiilor de invatamant preuniversitar  CCD-urilor, bibliotecilor – scolare, comunale, orasenesti, judetene – ONG-urilor, e-centrelor, Punctelor Acces Public la Informatii (PAPI), si prin intermediul ei am reusit sa mobilizam 15 760 de romani si sa aratam ca NE PASA!

Programe precum Biblionet – www.biblionet.ro , Economia bazata pe Cunoastere – www.ecomunitate.ro , Unlimited Potential – www.ecentre.ro  au oferit infrastructura pentru ca ulterior, prin campanii precum Hai pe Net! sa putem dezvolta servicii pentru comunitate, pentru cei care NU cunosc, NU utilizeaza, si NU stiu beneficiile internetului, care NU sunt online, si care pierd din oportunitatile societatii informationale si care NU contribuie la economia tarii!

In acest sens Campania Hai pe Net! 2012, a reusit sa stimuleze inovatia si cresterea economica, ameliorand in acelasi timp calitatea vietii de zi cu zi a celor 15 760 de romani implicati pe parcursul campaniei.

Mesajul lui Neelie Kroes – Vicepreședinte al CE, responsabil pentru Agenda Digitală pentru Europa, mesajul de la lansarea a campaniei Get Online Week de la Bruxelles.

Facebook

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează