Heidi Chocolat prelungeste campania de responsabilitate sociala „Cards of Joy”

0

Heidi Chocolat va prelungi până pe data de 1 iulie campania „Cards of Joy”, iniţiată pe 16 aprilie. Iniţiativa propusă este unică în România: oamenii se implică public într-o cauză socială în care nu trebuie să investească financiar, ci doar moral, prin realizarea unor mici fapte bune. Prin amânarea datei de închidere a campaniei, Heidi Chocolat vrea să strânge şi mai multe fapte bune, pentru a ajuta cei zece copii talentaţi.

Participanţii sunt invitaţi în continuare să facă fapte bune şi să le înscrie pe site-ul campaniei (www.heidi-chocolat.com, secţiunea Cards of Joy). Ei vor primi un cod, pe care îl vor trimite mai departe prietenilor, pentru a genera un lanţ uman de fapte bune. Pentru fiecare 250 de fapte bune, Heidi va trimite un copil talentat într-o tabără de creaţie.

Faptele bune vor fi votate, iar cele care au primit cel mai mare număr de voturi vor fi premiate. În continuare, Marele Premiu de 50 de kg de ciocolată Heidi îşi aşteaptă câştigătorul.

Copiii propuşi pentru a participa la tabăra de creaţie au fost selectaţi de organizaţia Salvaţi Copiii România, partener al campaniei. Aceştia vor pleca în luna iulie în tabăra de la Straja, judeţul Hunedoara, organizată de Adventure Camps. Proiectul este susţinut şi recomandat de eva.ro, iar utilecopii.ro este partener media.

Despre Heidi Chocolat
Heidi Chocolat este o companie producătoare de ciocolată premium, parte a grupului elveţia Confiseur Läderach. În acest moment, produsele Heidi Chocolat se găsesc în alte 16 state şi teritorii. În România, Heidi este lider pe segmentul de ciocolată premium, cu o cotă de piaţă de 6%.

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu 25 de autori și aproape 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria berii alături de InBev având atribuții de training pe mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente și conferințe: TEDx București, Allianz-Țiriac Management Conference, ASPEN Leadership Program, Leaders for Justice Program, Automotive Forum (Timișoara), “Conferința Anului Viitor”, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, TEDx Galați. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Comentează