Heidi Chocolat prelungeste campania de responsabilitate sociala „Cards of Joy”

0

Heidi Chocolat va prelungi până pe data de 1 iulie campania „Cards of Joy”, iniţiată pe 16 aprilie. Iniţiativa propusă este unică în România: oamenii se implică public într-o cauză socială în care nu trebuie să investească financiar, ci doar moral, prin realizarea unor mici fapte bune. Prin amânarea datei de închidere a campaniei, Heidi Chocolat vrea să strânge şi mai multe fapte bune, pentru a ajuta cei zece copii talentaţi.

Participanţii sunt invitaţi în continuare să facă fapte bune şi să le înscrie pe site-ul campaniei (www.heidi-chocolat.com, secţiunea Cards of Joy). Ei vor primi un cod, pe care îl vor trimite mai departe prietenilor, pentru a genera un lanţ uman de fapte bune. Pentru fiecare 250 de fapte bune, Heidi va trimite un copil talentat într-o tabără de creaţie.

Faptele bune vor fi votate, iar cele care au primit cel mai mare număr de voturi vor fi premiate. În continuare, Marele Premiu de 50 de kg de ciocolată Heidi îşi aşteaptă câştigătorul.

Copiii propuşi pentru a participa la tabăra de creaţie au fost selectaţi de organizaţia Salvaţi Copiii România, partener al campaniei. Aceştia vor pleca în luna iulie în tabăra de la Straja, judeţul Hunedoara, organizată de Adventure Camps. Proiectul este susţinut şi recomandat de eva.ro, iar utilecopii.ro este partener media.

Despre Heidi Chocolat
Heidi Chocolat este o companie producătoare de ciocolată premium, parte a grupului elveţia Confiseur Läderach. În acest moment, produsele Heidi Chocolat se găsesc în alte 16 state şi teritorii. În România, Heidi este lider pe segmentul de ciocolată premium, cu o cotă de piaţă de 6%.

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează