GSK România publică cea de-a treia ediție a Raportului de Responsabilitate Corporativă

0

GSK România publică astăzi Raportul de Responsabilitate Corporativă 2013, document ce descrie activitatea companiei în România pe parcursul anului trecut și evaluează progresul realizat în îndeplinirea obiectivului specific de a contribui la creșterea speranței de viață a românilor. Ajuns la cea de-a treia ediție, raportul oferă o perspectivă amănunțită asupra direcțiilor prioritare pentru GSK România, atât în ceea ce privește strategia de business a companiei, cât și ca răspuns la cerințele partenerilor locali.

Raportul este redactat în conformitate cu cel mai înalt standard internațional în raportarea sustenabilității companiilor (GRI 4) și reafirmă angajamentul GSK România de a crea, prin eforturi proprii și prin colaborarea cu actori din industria locală, soluții durabile pentru a le permite oamenilor să realizeze mai multe, să se simtă mai bine și să trăiască mai mult.

Ca o confirmare a acestui angajament, pe parcursul anului trecut, GSK România s-a consultat cu experți externi din medii variate – autorităţi publice, media, societate civilă, asociaţii de pacienţi, reprezentanţi ai mediului academic, cu ajutorul cărora a definit 14 elemente cheie ale activității sale în România, evaluate în cadrul Raportului. Printre acestea se numără îmbunătățirea accesului la sistemul de sănătate din România și susținerea unei infrastructuri puternice, menținerea celor mai înalte standarde etice de conduită și marketing, transparență cu privire la politicile publice, susținerea pacienților și a drepturilor acestora, asigurarea unui mediu de lucru care oferă diversitate și egalitate de șanse, precum și reducerea impactului activității asupra mediului.

”Anul 2013 a fost unul important atât pentru noi cât şi pentru partenerii noştri locali. Am înregistrat progrese semnificative în îndeplinirea misiunii noastre de a contribui la creșterea speranței de viață a românilor și ne-am reiterat angajamentul de susținere a pacienților, clienților și partenerilor noştri din România. În 2012, odată cu prima ediție a Raportului de Responsabilitate Corporativă, prezentam o serie de angajamente prin care ne propuneam să ne îndeplinim responsabilitatea față de societate. Astăzi, la trei ediții mai tarziu, aceste angajamente sunt aproape încheiate și facem loc altor obiective pe care ne propunem să le atingem cu aceeași dedicaţie şi energie ca până acum”, declară Barbara Cygler, General Manager GSK România.

Date importante despre activitatea GSK România în 2013:

  • Compania a luat, la nivel global, decizia de a înceta plățile către profesioniştii din domeniul medical pentru implicarea acestora ca lectori la conferinţe în numele GSK şi pentru participarea la conferinţe şi congrese medicale; ţintele individuale de vânzări au fost eliminate de la începutul anului 2013;
  • Produsele GSK au ajuns la 20 de milioane de consumatori și pacienți din România;
  • Am livrat, lunar, produse farmaceutice către 5.500 de farmacii și spitale din țară;
  • În fiecare zi, aproape 1.700 de doze de vaccinuri GSK i-au ajutat pe români să-și protejeze sănătatea;
  • GSK România a investit 1.536 de ore în programe de instruire și leadership pentru angajați, menținându-se în topul celor mai doriți angajatori din țară;
  • Aproape 800.000 de euro au fost investiți în comunitățile locale pe care le susținem în România, alături de parteneri precum OvidiuRo, HOSPICE Casa Speranței şi Salvaţi Copiii România;
  • Angajaţii companiei au investit 4.200 de ore de voluntariat pentru a sprijini comunităţile locale;
  • Compania și-a reconfirmat investiția continuă în cercetare și dezvoltare, în valoare de 8 – 10 milioane de euro până în anul 2018.

gsk_logoGSK – una dintre cele mai mari companii farmaceutice din lume, al cărei portofoliu are la bază o substanţială activitate de cercetare şi dezvoltare. GSK se dedică îmbunătăţirii calităţii vieţii oamenilor, ajutându-i să realizeze mai multe, să se simtă mai bine şi să traiască mai mult. În România, obiectivul nostru este acela ca, prin tot ceea ce facem, să contribuim la creşterea speranţei de viaţă a românilor. Pentru mai multe informaţii accesaţi www.gsk.ro

Despre autor

avatar

Eu sunt Andra. Îmi place să descopăr locuri noi şi să le cutreier la pas. Mă scufund uneori în lectură, în căutarea unor momente de linişte care îmi încarcă bateriile. Scriu cu drag despre ceea ce mă face fericită, privind mereu la lucrurile bune din jurul meu. Iubesc ceaiul, ciocolata neagră şi oamenii zâmbitori. Pentru că şi eu sunt unul dintre ei:) Pentru mai multe pilule de optimism, încearcă şi aici www.zambetsisanatate.ro

Comentează