Grolsch provoacă creativitatea la a doua ediție de Awake Festival

0

Grolsch, marca de bere care susține gândirea liberă și creativitatea de peste 400 de ani, este partener principal la a doua ediție a Festivalului Awake, desfășurat în perioada 17-19 august, pe fabulosul domeniu Teleky, lângă Târgu Mureș.

Festivalul Awake aduce un concept unic în România, în care arta are un rol la fel de important ca muzica, un festival care oferă un spațiu generos de manifestare a creativității. Grolsch încurajează exprimarea creativității în orice formă și a acceptat provocarea de a le oferi, și anul acesta, experiențe noi și captivante participanților la festival.

Grolsch și organizatorii Awake continuă să provoace mințile creative și în cel de-al doilea an de festival. Awake Festival este unul dintre cele mai potrivite locuri pentru Grolsch de a provoca creativitatea oamenilor și de a da naștere unui univers de experiențe unice și creative, care te inspiră și te îndeamnă să fii tu însuți în același simp. În plus, platforma “Awake Your Creative Mind” va reprezenta o sursă de inspirație pentru toate mințile creative, indiferent de domeniul în care activează, datorită conținutului diversificat.”, declară Cristina Gherman, Global Brands Director, Ursus Breweries.

În avanpremiera festivalului, pagina de Facebook Grolsch România a găzduit o serie de interviuri cu diferite personalități precum Hefe de la Coma, Gilda Comârzan de la Radio Guerrilla, Laura Coroianu, CEO Emagic sau Anca din Casă, barman și artist grafic, care își împărtășesc viziunea personală despre creativitate și rolul ei în atingerea potențialului fiecăruia dintre noi. În plus, pe site-ul Grolsch.ro, toti cei care au rezolvat puzzle-urile și testele de imaginație au putut câștiga prin tragere la sorți 20 de invitații duble la Awake.

În cadrul festivalului, Grolsch își asteaptă consumatorii cu o zonă de bar și relaxare, precum și cu o zonă destinată activărilor creative si neconvenționale: un puzzle gigantic din lemn, un spinner funky cu premii atractive, un spațiu dedicat design-ului în care pot fi create tricouri personalizate cu stencil-uri, un atelier creativ de bijuterii, o cameră cu oglinzi infinite pentru poze unice și spectaculoase, și multe alte surprize care le vor stimula și recompensa creativitatea. Desigur, experiențele vizuale senzationale și conținutul video disponibil în format VR vor completa surprizele Grolsch de la Awake.

Grolsch te invită să reciclezi!

Și la cea de-a doua ediție a Awake festivalierii sunt îndrumați de zeci de voluntari să colecteze selectiv, atât la punctele de colectare din perimetrul festivalului, cât și acasă. În plus, participanții care vor preda la punctul de premiere 15 pahare de plastic de bere consumată, vor fi recompensați cu premii Grolsch. De asemenea, participanții vor avea posibilitatea să predea în mod gratuit atât baterii uzate, cât și deșeuri electrice de mici dimensiuni. Proiectul este posibil cu sprijinul partenerilor Asociația Environ și FEPRA International.

Parteneriatele cu evenimentele sustenabile, care nu lasă în urma deșeuri de ambalaje, fac parte integrantă din strategia de dezvoltare durabilă a Ursus Breweries. Ne bucurăm să promovăm și la cea de-a doua ediție a Awake un comportament responsabil în ceea ce priveşte protecţia mediului.”, declară Robert Uzună, Vice-președinte Corporate Affairs Ursus Breweries.

Despre Grolsch

Grolsch Premium Lager este o bere olandeză, neconvențională, facută nu din unul, ci din două tipuri de hamei, cu un istoric de peste 400 de ani de experiență,. Astfel, ea oferă un gust mai bun și o aromă distinctă. Este o bere din segmentul super premium, care oferă consumatorilor săi momente de inspirație, prin care le face viața mai interesantă.

Grolsch încurajează gândirea neconvențională și sărbatorește progresul adus de creativitate în peisajul creativ urban.

Despre Ursus Breweries

Ursus Breweries este cel mai mare producător de bere din România. Mărcile din portofoliul Ursus Breweries sunt: URSUS, Timișoreana, Ciucaș, Grolsch, Peroni Nastro Azzurro, Asahi Super Dry, Pilsner Urquell, St. Stefanus, Azuga Nepasteurizată şi Stejar.

Pentru mai multe informații despre Ursus Breweries și programele sale, vă rugăm să vizitați: www.ursus-breweries.ro și www.desprealcool.ro.

Despre Asahi

Asahi Group Holdings este o afacere globală, cu operaţiuni în peste 100 de ţări din întreaga lume, în domenii precum producţia de bere, a băuturilor alcoolice, a băuturilor răcoritoare şi a produselor alimentare. În industria berii, Asahi deţine un portofoliu diversificat, care include mărcile simbol Asahi Super Dry, Peroni Nastro Azzurro şi Grolsch. În 31 martie 2017, Asahi Group Holdings Ltd. a finalizat achiziția fostelor operaţiuni de afaceri și mărci deţinute de SABMiller în Europa Centrală și de Est – care include afacerile din Republica Cehă, Republica Slovacă, Polonia, Ungaria și România și alte active conexe, inclusiv operaţiunile de export din Europa şi Coreea de Sud. Începând cu data de 1 aprilie 2017, noua companie funcţioneaza sub numele de Asahi Breweries Europe Group (ABEG).

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine aproape 30 000 de exemple de Bine despre România de la peste 30 de autori și colaboratori încă din 2006. La acest cont de autor publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele informații care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. 12 ani De Bine despre România.

Comentează