Green Bee premiaza a doua serie de castigatori

0

Proiectul Green Bee, lansat in iunie 2012 de Coca-Cola Romania, sub umbrela Dorna si Mega Image in parteneriat cu Green Revolution, premiaza a doua serie de cadeti pentru participarea si indeplinirea misiunilor proiectului.

In cea de a doua tragere la sorti au intrat in competitie toti copiii care au participat la calatoriile spatiale si s-au inscris pe site-ul oficial al proiectului, dar nu s-au aflat printre castigatorii tragerii la sorti din luna august.

Inscrierile s-au facut atat pe platforma www.green-bee.ro cat si la fata locului, in parcul Tineretului la nava Green Bee.

Astfel in perioada iunie – octombrie, aproximativ 9000 de copii care au participat la misiunea din nava Green Bee au constientizat cat de importanta este responsabilitateafata de mediu si au demonstrat ca sunt eroi ai ecologiei prin indeplinirea misiunilor terestre.

In etapa a doua de premiere, participantii au intrat in competitie pentru castigarea unei tablete PC, iar in urma tragerii la sorti 40 de copii vor beneficia de acest premiu.

Lista completa a castigatorilor va fi afisata pe pagina oficiala a proiectului: www.green-bee.ro si pe pagina de Facebook: www.facebook.com/GreenBeeProject.

Proiectul Green Bee lansat in iunie 2012 de Coca-Cola Romania, sub umbrela Dorna si Mega Image in parteneriat cu Green Revolution, se adreseaza copiilor cu varsta intre 6 si 14 ani si isi propune sa-i invete pe cei mici importanta protejarii mediului inconjurator prin intermediul unei aventuri SF, ce are loc in nava spatiala Green Bee construita in parcul Tineretului.

 

 

Despre sistemul Coca-Cola

In Romania, ca in toate tarile in care isi desfasoara activitatea, Coca-Cola detine si functioneaza pe baza unui sistem propriu, incluzand toate verigile necesare producerii si distributiei produselor sale catre consumatori. Sistemul este format din Coca-Cola

Romania (filiala a The Coca-Cola Company, proprietarul marcilor inregistrate) si partenerul sau Coca-Cola HBC Romania, care imbuteliaza si distribuie in Romania produsele Coca-Cola sub licenta The Coca-Cola Company. Dorna este unul din cele mai cunoscute branduri de apa minerala naturala din Romania, facand parte din portofoliul Coca-Cola Romania inca de la achizitia sa in anul 2003. De-a lungul istoriei sale, Dorna s-a remarcat prin indrazneala si unicitatea campaniilor de marketing, ce exploreaza pe langa atributele functionale ale brandului, latura emotionalagenerata de apropierea cu natura. Si in viitor, Dorna isi propune sa fie nu doar un trend-setter in materie de inovatie in comunicare, ci si un pionier al protectiei mediului inconjurator.

 

Despre Mega Image

Fondat în 1995, Mega Image este cel mai mare lanţ de supermarketuri din România  cu o reţea ce cuprinde 161 de supermarketuri în Bucureşti, Constanţa, Ploieşti, Piteşti, Braşov, Târgovişte şi alte oraşe, sub mărcile Mega Image (120) şi Shop&Go (41). Parte din Delhaize Group, Mega Image îşi propune să ofere, în fiecare zi, servicii de calitate şi o sortimentaţie de produse hrănitoare, sănătoase şi sigure, la preţuri accesibile.

Despre Green Revolution

Green Revolution este prima organizaţie nonguvernamentală de ecologie urbană din România care pune în practică măsurile ce stau la baza construirii unui oraş verde. Prin proiectele sale, Green Revolution promoveazăşi sprijină: educaţia ecologicăşi respectul faţă de mediul înconjurător, colectarea selectivă a deşeurilor de ambalaje, mijloacele şi soluțiile de transport ecologice şi economice, adoptarea unui comportament responsabil faţă de mediu în rândul autorităţilor şi companiilor private şi de stat, protejarea şi extinderea spaţiilor verzi din interiorul şi din exteriorul oraşelor şi stilul de viaţă sănătos şi eco.

 

 

Facebook

Despre autor

avatar

In cinci ani de existenta, Asociatia Green Revolution a demonstrat ca imaginatia, energia si entuziasmul unei echipe tinere au avut capacitatea de a dezvolta proiecte locale si nationale de impact, cu rezultate vizibile, cuantificabile. Green Revolution sustine reducerea poluarii in marile orase, a impactului pe care activitatile umane il au asupra mediului, cat si cresterea calitatii vietii locuitorilor in marile aglomerari urbane. Cea mai mare parte din viata o petrecem in orase, iar “sanatatea” oraselor este si sanatatea noastra. Credem ca reconstruirea unui oras pe principii verzi reprezinta o prioritate, atat pentru cetateni, cat si pentru autoritati. Ecologia inseamna evolutie, inseamna o viata mai sanatoasa si mai fericita pentru noi si urmasii nostri.

Comentează