Granturi de 200.000 de euro pentru proiecte de educație financiară, antreprenoriat și dezvoltare urbană

0

ING Bank lansează o competiție de proiecte dedicată organizațiilor neguvernamentale. Banca dorește să susţină proiecte de educație financiară, antreprenoriat și dezvoltare urbană. Valoarea unui grant variază între 10.000 şi 80.000 de euro.

Educaţie financiară, antreprenoriat, dezvoltare urbană

ING Bank lansează organizațiilor neguvernamentale invitația de a înscrie în competiţie proiecte de educație financiară, antreprenoriat și dezvoltare urbană. Compania dorește să finanțeze inițiative ce își propun creșterea nivelului de educaţie financiară a publicului larg (indiferent de vârstă), contribuind la o mai bună înţelegere a produselor bancare şi a principiilor de bază în administrarea finanţelor personale (educație financiară), susţinerea antreprenorilor, a start-up-urilor, IMM-urilor şi a afacerilor sociale (antreprenoriat) și/sau proiecte care își propun să îmbunătăţească calitatea vieţii în mediul urban (proiecte de amenajare a spaţiului urban, de dezvoltare a turismului urban, de conservare a patrimoniului) (dezvoltare urbană).

Organizațiile neguvernamentale interesate de această competiție pot găsi informații despre criteriile de eligibilitate, criteriile de evaluare şi procedura de înscriere pe site-ul www.ing.ro, secțiunea Responsabilitate socială. Ultima zi de înscrieri este 11 februarie 2015.

17.000 de beneficiari ai proiectelor sprijinite de bancă anul trecut

În urma competiţiei de proiecte anterioare, banca a acordat finanţări pentru proiecte de educaţie financiară şi dezvoltare urbană în valoare totală de 100.000 euro. Astfel, s-au implementat iniţiativele Asociaţiei TechSoup („Educaţie financiară pentru ONG-uri”, cu scopul de a ajuta organizaţiile neguvernamentale să fie mai eficiente în folosirea resurselor financiare şi administrarea fondurilor),  Asociaţiei Şcoala de Valori („Bani de buzunar 2.0” – primul proiect de educaţie financiară din România dedicat adolescenţilor, care combină învăţarea online cu cea faţă în faţă), Fundaţiei pentru Educaţie şi Dezvoltare MediaPRO ( „Poveste urbană”, ce îşi propune să scoată la lumină casele vechi, adevărate monumente istorice, pierdute în zgomotul cotidian) şi Fundaţiei Gala Societăţii Civile (Romanian Design Week – un proiect ce şi-a propus promovarea importanţei designului în spaţiul public).

20.000 euro finanţare pentru start-up-urile din Incubator

Pe lângă aceste proiecte, ING Bank derulează alături de Universitatea Alternativă, pentru al doilea an consecutiv, „Incubatorul de afaceri”, cu scopul de a promova antreprenoriatul ca opţiune de carieră în rândurile studenţilor.

ingProiectul „Turnul de apă din Pantelimon” al Asociaţiei Make a Point, care a constat în transformarea unui turn de apă într-un obiectiv turistic, cu scopul de a aduce cultura mai aproape de cetaţenii unui cartier–dormitor, a fost primul proiect de dezvoltare urbană susţinut de ING Bank.

Mai multe informaţii despre proiectele de responsabilitate socială ale băncii, găsiţi pe site-ul ing.ro

Despre autor

avatar

Eu sunt Andra. Îmi place să descopăr locuri noi şi să le cutreier la pas. Mă scufund uneori în lectură, în căutarea unor momente de linişte care îmi încarcă bateriile. Scriu cu drag despre ceea ce mă face fericită, privind mereu la lucrurile bune din jurul meu. Iubesc ceaiul, ciocolata neagră şi oamenii zâmbitori. Pentru că şi eu sunt unul dintre ei:) Pentru mai multe pilule de optimism, încearcă şi aici www.zambetsisanatate.ro

Comentează