FUTURE CITY, jocul educațional online adresat tinerilor, care îmbină principiile sustenabile cu inovaţiile din domeniul ştiinţific

0

Chemgeneration prezintă „Orașul viitorului”

FUTURE CITY, jocul educațional online adresat tinerilor, care îşi doreşte să îmbine principiile sustenabile cu inovaţiile din domeniul ştiinţific, este disponibil acum și în România. Lansat de compania BASF în cadrul platformei sale educaționale Chemgeneration.com, FUTURE CITY este un joc online care se desfășoară pe Facebook. În perioada 8 octombrie – 3 decembrie, în cadrul jocului FUTURE CITY, se organizează un concurs cu premii atractive.

Jucătorii înscriși în concurs vor intra în cursa pentru marele premiu, o tabletă Samsung Galaxy Tab, oferită prin tragere la sorți pe 3 decembrie. FUTURE CITY este disponibil la adresa: www.chemgeneration.com/ro/futurecity.html   

FUTURE CITY este un joc educaţional distractiv care își propune să popularizeze în rândul tinerilor descoperiri științifice într-o manieră cât mai plăcută și pe înțelesul lor. Jucând FUTURE CITY, aceștia au posibilitatea să descopere inovații care au un rol esențial în conservarea mediului înconjurător și realizarea unei dezvoltări durabile în viitor. De asemenea, înscriindu-se în concursul organizat în cadrul jocului, pot câștiga săptămânal premii atractive.

FUTURE CITY este o inițiativă în cadrul platformei educaționale Chemgeneration.com, lansată  de compania BASF în 2011, companie care are în plan şi alte proiecte dedicate educării tinerei generații în domeniul științific.

„Veniți alături de noi să construim orașul viitorului, aceasta este invitația pe care compania BASF o lansează tuturor tinerilor prin intermediul jocului online de pe Facebook”, a declarat Luminiţa Teodorescu, Managing Director BASF România. „Tinerii de astăzi sunt receptivi la știință, trebuie doar să găsim un limbaj comun și modalități atractive prin care să comunicăm cu ei. Din această dorință, s-au născut platforma educațională Chemgeneration.com și jocul FUTURE CITY. Construind orașe virtuale, tinerii află despre cele mai avansate tehnologii și cele mai noi descoperiri științiifice, pilonii unui viitor sustenabil, având și posibilitatea de a face aceasta într-un mod plăcut”, a adăugat Luminiţa Teodorescu.

Campaniei i s-a alăturat cunoscuta cântăreaţă Giulia, care susţine FUTURE CITY și inițiativa companiei BASF de a promova știința în rândul tinerilor prin platforma educațională Chemgeneration.com.

„Deşi foarte puţină lume ştie, am fost pasionată de chimie încă din liceu, aşa că sunt mai mult decât bucuroasă să fac parte din proiectul Chemgeneration. Cred că într-o societate în care lucrurile se mişcă foarte repede, avem nevoie şi de astfel de iniţiative. Chimia nu este doar ce învăţăm noi la şcoală, este un domeniu complex şi frumos şi care fără să ştim ne ajută în fiecare zi. Îmi doresc ca acest lucru să ajungă la cât mai mulţi tineri”, a declarat Giulia.

De asemenea, proiectului Chemgeneration s-a alăturat ED – http://ed-web.com/,  platforma educațională și de carieră dedicată tinerilor ce oferă informații necesare pentru dezvoltarea lor profesională și personală.

În FUTURE CITY, jucătorii trebuie să construiască un oraș în spațiul virtual, folosindu-și imaginația. Pe parcursul jocului, tinerii se vor familiariza cu întregul proces de urbanizare. Orașul se transformă într-o metropolă plină de viață în fața ochilor lor, iar ei trebuie să rezolve diverse sarcini, cum ar fi gestionarea rezervei de energie verde, tratarea apei, a deșeurilor sau transportul ecologic, în același timp cu folosirea celor mai recente inovații științifice. Tinerii vor observa că deciziile lor afectează mediul înconjurător, astfel încât pe parcursul jocului pot dobândi o gândire responsabilă.

Chemgeneration Blog – cele mai inedite inovații într-un singur loc!

Toate inovațiile prezente pe parcursul jocului FUTURE CITY sunt descoperiri științifice esențiale pentru construirea unui viitor sustenabil. Pentru a informa tinerii despre aceste descoperiri și a le furniza date științifice pe înțelesul lor, a fost creat un blog pe site-ul Chemgeneration.com. Articolele interesante și bogat ilustrate ajută cititorii să  pătrundă în captivanta lume a științei. Pe www.chemgeneration.com  tinerii pot afla, de exemplu, cum hainele se curăță singure, cum un plafon solar de mașină poate produce energie sau în ce domenii inteligența artificială a fost deja folosită.

Despre CHEMGENERATION.COM

Platforma Chemgeneration.com a fost fondată în 2011 şi oferă informaţii interesante din istoria chimiei, rezultate şi impactul acesteia asupra dezvoltării civilizaţiei, într-un mod atractiv şi amuzant. Principalele obiective ale site-ului sunt să trezească interesul pentru ştiinţă şi să prezinte rolul chimiei în lume, inclusiv importanţa acesteia pentru viitorul umanităţii şi al dezvoltării sustenabile.

Site: www.chemgeneration.com/ro/

Facebook: www.facebook.com/ChemgenerationRomania

Blog: www.chemgeneration.com/ro/blog/

 

Despre BASF

BASF este lider mondial în domeniul chimic: The Chemical Company. Portofoliul său cuprinde o gamă largă de produse, de la substanţe chimice de bază, produse pentru industria materialelor plastice, produse performante şi produse pentru protecţia plantelor, până la petrol şi gaze. Combinăm succesul economic, responsabilitatea socială si protecţia mediului. Cu ajutorul ştiinţei şi al inovaţiei, ne ajutăm clienţii din aproape toate industriile să facă faţă cerinţelor curente şi viitoare ale societăţii. Produsele şi sistemele noastre de soluţii contribuie la conservarea resurselor, asigurarea unei nutriţii sănătoase şi îmbunătăţirea calităţii vieţii. Am rezumat această contribuţie în obiectivul nostru global: Creăm chimie pentru un viitor sustenabil. În 2011 BASF a realizat vânzări de peste 73.5 miliarde de euro şi avea mai mult de 111.000 de angajaţi la sfârşitul anului. Acţiunile BASF sunt listate la bursele de mărfuri din Frankfurt (BAS), Londra (BFA) şi Zurich (AN). Informaţii suplimentare sunt disponibile pe internet la adresa www.basf.com.

Facebook

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează