Frumusețea la 40 de ani – o campanie de promovare a frumuseții la orice vârstă

0

În perioada martie 2015 – februarie 2016, Russenart Communications în parteneriat cu Hebra Dermatologie și Pirifan Distribution derulează campania educațională de informare și creștere a respectului de sine a femeilor, cu titlul ”Frumusețea la 40 de ani”. Proiectul este sprijinit de  Jolidon, Beauty Boutique și pictorul Daniel Bulimar-Henciu.

seminte_de_in mica

În cadrul campaniei, 12 doamne din presă, cu vârsta între 35 si 47 ani, sunt invitate să vorbească despre ceea ce inseamna frumusetea în jurul vârstei de 40 ani, oferind sfaturi pentru o îngrijire și o alimentație sănătoasă.  În fiecare lună, fotografiile doamnelor participante în campanie vor fi transformate în tablouri pictate de pictorul partener al proiectului, Daniel Bulimar-Henciu iar la finalul campaniei, toate tablourile vor fi incluse într-o expoziție și într-un calendar ce va fi distribuit în 2016.

Pe durata campaniei, prin intermediul partenerilor media vor fi publicate materiale informative referitoare la alimentația potrivită și modul corect de îngrijire în apropierea vârstei de 40 ani.

40 de ani este o vârstă a maturității, a împlinirii personale și profesionale. Prin participarea a 12 doamne cu importante realizări în viața personală sau în carieră, dorim să atragem atenția asupra adevăratei frumuseți. Frumusețe care, la această vârstă, înseamnă mai mult decât o siluetă trasă prin inel și un chip de porțelan. Frumusețea la 40 de ani poate să însemne o viață împlinită, o familie fericită, un chip îngrijit și un corp sănătos. Ce ne dorim prin această campanie? Creșterea respectului de sine a femeilor aflate în jurul vârstei de 40 de ani și redarea încrederii în forțele proprii prin prezentarea celor12 doamne, frumoase prin ceea ce au realizat dar și educarea în ceea ce priveste modul de îngrijire în jurul vârstei de 40 de ani”, a declarat Larisa Toader Managing Director Russenart Communications.

”Eleganță, rafinament și un cumul de culori ce întregesc toate cele patru anotimpuri. Campania a început în prima lună de primăvară, luna martie, o perioadă dedicată Femeii dar și luna în care natura revine la viață. Căci fiecare lună are doamna sa, mereu tânără, energică și plină de viață, exprimată plastic în aceste picturi. Am încercat să surprind în pictură tot ce are mai frumos și mai reprezentativ fiecare doamnă. Culori calde, culori reci parcă desprinse din povestile cu zâne, astfel putem rezuma cele 12 portrete în ulei pe pânză”, a declarat Daniel Bulimar-Henciu, pictorul partener al campaniei ”Frumusețea la 40 de ani.

Campania ”Frumusețea la 40 de ani” va fi derulată timp de 12 luni, începând cu luna martie iar primele 4 doamne invitate în cadrul campaniei sunt Daniela Kammrath, Chief Inspirational Designer 121.ro și Fashionandbeauty.ro, Oana Georgescu, Specialist PR Senso TV, Oltea Șerban-Pârâu, Director Centrul Cultural media Radio România și Daniela Palade-Teodorescu, Redactor Șef Revista Avantaje.

Până în prezent s-au alăturat campaniei ”Frumusețea la 40 de ani” următorii parteneri media: 121.ro, Revista Avantaje, Business Woman, Fashionandbeauty.ro, Radio România Cultural, Senso TV, Vipstyle.ro.

Despre Organizator

Russenart Communications este o agenţie de comunicare înfiinţată în 2008. Din 2010, compania a început derularea unor proiecte speciale, dedicate unui public avizat: Buticul de PR, Congresul Comunicatorilor, Luxury & Elegance, Târgul de Tradiţie, Cultură şi Manufactură Românească, programele de educație culinară: ”Descoperă tradiţiile culinare româneşti!” (aflat la a 3-a ediție) și ”50 de săptămâni în bucătăriile lumii”(aflat la ediția a 2-a).

Despre parteneri

“Hebra Dermatologie” este o Clinica de Dermatologie care funcționează din anul 2008. Este un serviciu condus și administrat de medici dermatologi, fiind dedicat exclusiv serviciilor de dermatologie, estetica și venerologie.

Brandul ”PIRIFAN”, a fost lansat în anul 2010 sub sloganul ”INIMA NATURII”. În prezent, gama Pirifan cuprinde o varietate de produse, potrivite oricăror gusturi: făinuri, tărâțe, semințe și leguminoase, fructe deshidratate și fursecuri daneze. În portofoliul companiei sunt incluse diferite tipuri de cereale și fulgi de porumb, precum și felii din cereale cu porumb, graham, hrișcă sau semințe.

Daniel Bulimar-Henciu este un artist care realizează picturi în culori de ulei pe pânză. Tehnica de lucru folosită este aceeasi cu a marilor maestri, picturile fiind realizate în straturi de culoare, folosind transparenta culorilor pentru a crea o textura unica, realista. La comanda, pictorul realizează portrete in creion, portrete în ulei dupa fotografie, picturi originale, reproduceri dupa artisti celebri, toate lucrările fiind făcute manual 100%.

Creativitatea europeană, calitatea și seducția sunt elementele care definesc produsele fabricate de Jolidon. Produsele Jolidon sunt fabricate în Europa, înglobând tradiția europeană în manufactură, atenția la detalii, materiile prime și accesoriile de calitate superioară furnizate de producători din țări precum Franța, Italia sau Austria.

Beauty Boutique este un salon de răsfăț și înfrumusetare la prețuri accesibile. Înființat în aprilie 2013, salonul Beauty Boutique a luat naștere din dorința de a aduce pe piața de beauty din București o alternativă la saloanele de lux.

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează