„EŞTI ROMÂN!” – o campanie naţională de susţinere şi de promovare a valorilor tradiţionale româneşti, lansată de Iuliana Tudor

0

„EŞTI ROMÂN!” – o campanie naţională de susţinere şi de promovare a valorilor tradiţionale româneşti, lansată de Iuliana Tudor, gazda emisiunii O dată-n viață, și IMAGE PR.

Iuliana Tudor

Iuliana Tudor, gazda emisiunii TVR O dată-n viață, şi IMAGE PR lansează campania naţională de susţinere şi de promovare a valorilor tradiţionale româneşti, „EŞTI ROMÂN!”. Realizată cu susţinerea Televiziunii Române şi derulată în parteneriat cu creart – Centrul de Creație, Artă și Tradiție al Municipiului Bucureşti, campania îşi propune să le reamintească tuturor românilor despre importanţa pe care o au conservarea şi promovarea tradiţiilor românesti – unele dintre elementele definitorii ale moştenirii culturale naţionale.

 „Fără trecut, nu putem avea vitor. Suntem un popor cu o istorie de milioane de ani, cu tradiţii care s-au transmis din generaţie în generaţie şi care ne definesc ca naţie. Avem datoria de a le promova şi de a le transmite mai departe tinerilor și copiilor noștri, pentru a ne păstra identitatea. Însă ei sunt și cei mai reticenți la tot ce înseamnă tradiție. La 16 ani, când am fost pusă în situația de a cânta folclor, prima reacție a fost să râd, așa că mă pot pune în pielea lor și-i pot convinge, așa cum am fost și eu convinsă.

 Prin intermediul acestei campanii ne dorim ca tinerii să aibă ocazia să cunoască tradițiile, să le descopere într-o formă cât mai atractivă, pliată pe nevoile lor și zonele lor de interes. Sper ca pe parcursul campaniei să ni se alăture câţi mai multi români care să transmită mai departe mesajul central al campaniei. „EŞTI ROMÂN!” Continuă tradiţia.” a declarat Iuliana Tudor, prezentatoarea şi producătoarea emisiunii de la TVR.

„Campania pe care am gândit-o împreună cu Iuliana vorbeşte despre lucrurile care trebuie să conteze chiar şi într-o perioadă în care tehnologia ne schimbă perspectiva în fiecare minut şi în care cu toţii suntem de acord cu faptul că inovaţia este obligatorie pentru evoluţie. Poate că toţi ştim că tradiţiile sunt importante, dar nu toţi le mai vedem rostul de fiecare dată. Asta ne propunem să facem cu acestă campanie. Să vorbim despre sensul tradiţiilor. Și despre cum pot fi ele adaptate şi adoptate în spaţiul contemporan.” a declarat Iulia Tănase, Managing Partner IMAGE PR.

Esti Roman!

Campania „EŞTI ROMÂN!” se desfăşoară pe tot parcursul anului 2015 și este structurată pe mai multe etape care vor aduce în prim plan elemente din patrimoniul cultural românesc.

Mai multe informaţii despre campanie pot fi găsite pe pagina de Facebook Esti Român.

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu 25 de autori și aproape 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria berii alături de InBev având atribuții de training pe mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente și conferințe: TEDx București, Allianz-Țiriac Management Conference, ASPEN Leadership Program, Leaders for Justice Program, Automotive Forum (Timișoara), “Conferința Anului Viitor”, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, TEDx Galați. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Comentează