Enel lanseaza o noua campanie de comunicare sub platforma creativa – Ai puterea sa alegi

0

 Enel România a lansat astăzi o nouă campanie comercială de comunicare, realizată în colaborare cu Publicis România, sub platforma creativă ”Ai puterea să alegi”, cu un clip comercial ce promovează oferta de gaz și electricitate

Platforma creativă a pornit de la ideea de a-i arăta clientului modern că puterea de alege este la el, iar noi venim în întâmpinarea sa cu un portofoliu anume creat pentru a răspunde nevoilor sale. Astfel, segmentarea s-a făcut pe criterii demografice ce țin de profilul decidentului în gospodărie în ceea ce privește alegerea utilităților, dar, mai ales, pe baza unor așa numite “Life stages” – etape din viața fiecărui om și momentele încărcate de emoție care le determină sau le premerg. Aceste momente, care aduc cu ele alegeri și schimbări importante, sunt dramatizate în creațiile din campanie, pentru a sublinia ceea ce contează cu adevărat în viețile oamenilor”, a declarat Eleodor Ghenoiu, Head of Advertising and Brand Activation, Enel România.

Platforma creativă ”Ai puterea să alegi” conține un număr de 6 execuții TV dedicate produselor și serviciilor ce urmează să fie comunicate sau lansate în perioada următoare. Acestea vor fi difuzate pe parcursul mai multor campanii de comunicare integrate ce se vor derula anul acesta.

Lansat astăzi, primul clip al campaniei promovează oferta companiei pentru gaz și electricitate, printr-o tragere la sorți. Astfel, clienții care încheie în perioada campaniei, 18 martie – 18 aprilie 2019, un contract Enel Gaz+Electricitate pot câștiga una dintre cele 10 centrale termice inteligente Ariston Alteas One. Povestea, ilustrată cu umor, prezintă un moment important din viața unui cuplu – mutatul în aceeași casă, execuția creativă subliniind astfel că viața este mai bună împreuna. Primul clip poate fi vizionat aici. Mai multe detalii despre oferta promovată în clip sunt aici: https://www.enel.ro/content/enel-ro/enel-energie/ro/megamenu/mai-mult-pentru-tine/pachet-gaz-electricitate.html

Am avut pe masă o provocare interesantă: cum explicăm unui public larg deschiderea unei piețe complicate precum cea de energie într-un fel simplu (dar nu simplist), accesibil (dar nu superficial), emoțional (dar nu extra dramatic)? Am ales să ne inspirăm din felul în care românii își redefinesc felul în care își folosesc puterea de a alege. Alegem din ce în ce mai asumat, responsabil și informat în multe din aspectele vieții noastre: am învățat că preferăm mai mult timp cu familia în loc de mai mulți bani, că atunci când ne unim forțele facem lucruri mult mai bune sau că învățarea nu se oprește nici la 50 de ani. Enel încurajează alegerile bune și invită românii să aleagă din ce în ce mai bine, inclusiv atunci când vine vorba de furnizorul de energie”, a completat Ioana Mihai – Senior Strategic Planner, Publicis România

Din echipa Enel care a participat la realizarea campaniei fac parte: Oana Gherasim – Communications Director, Eleodor Ghenoiu – Head of Advertising and Brand Activation, Ioana Știrbulescu – Advertising Coordinator, Alina Boca – Brand Identity Specialist; Ionuț Duna – Marketing Manager; Mircea Marza – Head of Product Development; Simona Muntean – Product Manager; Cătălina Vulpe – Go To Market Coordinator.

Din echipa Publicis care a participat la realizarea campaniei fac parte: Jorg Riommi, Chief Creative Officer, Titus Dumitrescu, Executive Creative Director, Romulus Petcan, Group Creative Director, Gabriel Gherca, Group Creative Director, Mihnea Gheorghita, Copywriter, Stefan Manole, Art Director, Roberta Schuster, Art Director, Raluca Kovacs – Head of Strategy, Ioana Mihai – Senior Strategic Planner, Catalin Albu – Client Service Director, Emanuela Ionescu – Account Director, Anca Morega – Account Manager, Roxana Niculae – Account Manager, Ioana Ivan – Account Executive, Roxana Bularca – Digital Account Manager, Camelia Efrimov – Senior Producer

Casa de producție implicată în campanie este Mitra Film, sub îndrumarea lui Gabriel Antal, Senior Producer; Costin Rantes, Producer. Sam Washington, regizor, Gabriel Hirit – fotograf.

Enel este o companie energetică multinațională, unul dintre liderii integrați pe piețele globale de electricitate, gaze naturale și energii din surse regenerabile. Enel este una dintre cele mai mari companii de utilități din Europa după capitalizarea de piață și una dintre primele companii de electricitate de pe continent în ceea ce privește capacitatea instalată și EBITDA raportat. Grupul Enel activează în peste 30 de țări din lume, având o capacitate instalată netă de producție de energie de circa 89 GW. Enel distribuie electricitate printr-o rețea de peste 2,2 milioane de kilometri, are circa 73 de milioane de clienți casnici și companii în toată lumea, care reprezintă cea mai mare bază de clienți comparativ cu firmele europene din domeniu. Divizia de energii regenerabile Enel Green Power operează unități de producție cu o capacitate instalată de 43 GW din surse eoliene, solare, geo-termale și hidro în Europa, cele două Americi, Africa, Asia și Australia.

Enel România este unul dintre cei mai mari investitori privați în domeniul energetic, cu operațiuni în sectorul distribuției și furnizării de electricitate, dar și al producției de energie electrică din surse regenerabile, prezent pe piața din România din 2005. Enel are 3.100 de angajați în România și oferă servicii unui număr de 3 milioane de clienți. Companiile E-Distribuție operează rețele cu o lungime totală de aproximativ 128.000 de kilometri în trei zone importante ale țării: Muntenia Sud (inclusiv București), Banat și Dobrogea, acoperind o treime din piața locală de distribuție, și dezvoltă un program de investiții pentru îmbunătățirea calității serviciilor, a siguranței și performanței rețelelor și implementarea pe plan local a standardelor de mediu ale grupului Enel. Enel Energie și Enel Energie Muntenia sunt importanți furnizori de energie în România, având în ofertă atât energie electrică și gaze naturale, cât şi servicii cu valoare adăugată (precum servicii de asistenţă, produse de iluminat, servicii de asigurare, aer condiționat etc).

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine aproape 30 000 de exemple de Bine despre România de la peste 30 de autori și colaboratori încă din 2006. La acest cont de autor publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele informații care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. 12 ani De Bine despre România.

Comentează

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.