Anticoronavirus - exemple de implicare socială și soluții pentru gestionarea pandemiei

Edenred România lansează 5 proiecte inovatoare pentru utilizatorii soluțiilor sale digitale, ca răspuns la provocările generate de COVID-19

0
  • Colaborează cu Booking.com și permite rezervarea vacanței cu cardurile Edenred Vacanță direct în platforma de rezervări, cu plata în locație

  • Edenred activează serviciul Apple Pay pentru toate produsele principale din România

  • Testează propria soluție de plată, accesibilă și utilizatorilor de Android

  • Edenred România și Tazz by eMAG lansează, în curând, prima soluție de plată online cu carduri de masă pentru comenzi de mâncare

  • Intră în parteneriat cu NETOPIA Payments și facilitează accesul utilizatorilor cardurilor Edenred la restaurante și agenții de turism în online

Edenred România a accelerat, în ultimele 3 luni, digitalizarea portofoliului de soluții pe care le oferă, lansând o serie de proiecte inovatoare, prin care oferă beneficiarilor o experiență de utilizare mult îmbunătățită și adaptată noului context. Restricțiile impuse de autorități în pandemia de Covid-19 au creat premisele unei dezvoltări rapide în direcția digitalizării spre 100% a portofoliului de soluții Edenred și a extinderii în noi direcții.

Pentru a sprijini revenirea industriei hoteliere în România, poate printre cele mai afectate segmente de business în perioada pandemiei, alături de măsurile luate deja pentru restaurante (HORECA), Edenred a încheiat un parteneriat cu Booking.com, facilitând rezervarea vacanțelor direct în platformă și plata cu cardurile Edenred Vacanță la unitățile de cazare din rețeaua de parteneri Edenred.

De asemenea, compania a activat serviciul Apple Pay pentru utilizatorii Edenred Vacanță și Edenred Cadou, oferind beneficiarilor posibilitatea de a face plăți mai ușor, mai rapid și în siguranță cu dispozitivele lor iOS. Utilizatorii cardurilor de masă Edenred Ticket Restaurant pot face plăți cu dispozitivele Apple încă de anul trecut, astfel că, acum, toate soluțiile principale Edenred beneficiază de serviciul Apple Pay.

Edenred România se află, de asemenea, în faza finală de testare a unei soluții proprii de plată, care va fi accesibilă curând și utilizatorilor de Android.

Ne-am propus ca obiectiv strategic pentru România oferirea unei platforme digitale integrate de beneficii extrasalariale, menite să faciliteze activitatea clienților noștri. Customer experience a fost și rămâne principala noastră preocupare, pasiunea pentru client nu se numără doar printre valorile brandului, ci este înscrisă în ADN-ul Edenred. De aceea, am dezvoltat într-un ritm accelerat proiecte care să-i ajute pe angajați, angajatori și comercianții parteneri să treacă mai ușor și în siguranță peste provocările actuale și să se adapteze noii normalități. Lansăm acum 5 proiecte la care am lucrat intens în ultimele luni, în care inovația joacă un rol cheie și care le îmbunătățește stilul de viață beneficiarilor soluțiilor noastre”, declară Dana Sîntejudean, Managing Director Edenred România.

Astfel, cu un ecosistem de beneficii pentru angajați aproape exclusiv digital și cu sprijinul Edenred Digital Center, o echipă de 80 de specialiști IT care oferă soluții în concordanță cu dezvoltările tehnologice, Edenred România și-a creat premisele dezvoltării următoarei etape, precum parteneriate cu platforme de comenzi si plăți online, livrări de mâncare și rezervări de vacanțe.

Susținând demersul de a oferi cele mai simple soluții utilizatorilor, Edenred România este primul emitent ce va oferi posibilitatea de plată online cu cardul de masă într-o platformă de food delivery. Proiectul este în faza de implementare, iar, în curând, beneficiarii soluției Edenred Ticket Restaurant vor putea utiliza cardurile în platforma Tazz by eMAG, pentru a achita online masa de prânz comandată la birou sau acasă, de la sute de restaurante care livrează, în prezent, în 21 de orașe din țară.

Parteneriatul între Edenred și Tazz by eMAG este primul de acest tip din România și este o inovație tech ce permite integrarea completă emitent – platformă – restaurante.

Urmând aceeași strategie, prin care își propune să le ofere beneficiarilor săi acces la cât mai mulți comercianți prezenți în online, Edenred a intrat în parteneriat cu NETOPIA Payments, cel mai mare procesator de plăți electronice din România. Astfel, utilizatorilor Edenred Ticket Restaurant și Edenred Vacanță le este facilitat accesul la toate restaurantele și agențiile de turism partenere Edenred cu prezență în online, într-un moment în care segmentul HORECA a făcut tranziția înspre e-commerce, precum multe alte industrii.

▬▬

Edenred este partenerul de zi cu zi al întregului ecosistem al pieţei muncii. Platforma sa conectează 50 de milioane de angajaţi şi 2 milioane de comercianți parteneri prin intermediul a 830.000 de clienți corporativi in 46 de țări. Datorită activelor sale tehnologice globale, Grupul a gestionat 2,5 miliarde de tranzacţii de plată cu scopuri specifice în 2018, efectuate în principal prin aplicaţii mobile, platforme online şi carduri, reprezentând un volum de afaceri de aproape 30 de miliarde de euro.

Cei 10.000 de angajaţi Edenred sunt conduşi de misiunea comună de a îmbunătăţi calitatea vieții angajaților, de a creşte eficienţa companiilor şi de a spori veniturile comercianţilor parteneri. Acest lucru se realizează prin intermediul a trei linii de afaceri:

  • Beneficii pentru angajați (hrană, masa de prânz, bunăstare, agrement, cultură)
  • Soluţii pentru flote şi mobilitate (combustibil, taxe de drum, întreținere şi călătorii de afaceri)
  • Soluţii complementare, inclusiv servicii de plăţi corporative (carduri de plată virtuale, transferuri bancare identificate şi plăţi furnizori), soluţii de incentivare şi recompense (platforme, carduri cadou şi programe de incentivare) şi programe sociale.

Edenred este cotată la bursa de valori Euronext Paris și este inclusă în următorii indicatori: CAC Next 20, FTSE4Good, DJSI Europe și MSCI Europe.

Edenred România este alături de 2 milioane de angajaţi, 35 000 de companii şi 65 000 de comercianţi parteneri. Prin preluarea Benefit Online, cea mai mare platformă de beneficii extra-salariale flexibile din România, Edenred contribuie la eficientizarea politicilor de resurse umane din cadrul companiilor şi susţine angajatorii pe o piaţă a muncii extrem de competitivă.

Pentru mai multe informatii: www.edenred.com

Logo-urile și alte denumiri comerciale menționate sau prezentate în acest comunicat de presă sunt mărci înregistrate ale Edenred S.A., ale subsidiarelor sale sau ale unor terțe părți. Acestea nu pot fi utilizate în scopuri comerciale fără consimțământul scris prealabil al proprietarilor lor.

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine peste 30 000 de exemple de Bine despre România de la peste 30 de autori și colaboratori încă din 2006. Susținem și programe educaționale în diverse tematici și am lucrat cu aproape 10 000 de participanți în ultimii 20 de ani. La acest cont de autor publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele date care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. De Bine despre România.

Comentează

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.