Campania de #crowdfunding- Aducem arta mai aproape de tineri
Precum știți deja, festivalul este susținut prin munca voluntară a 50 de liceeni, membri ai Trupei de teatru „AS” sau ai Colegiului Național „Gheorghe Lazăr”, București.
Se spune că adolecenții sunt încăpățânați și motivați, iar noi recunoaștem că suntem așa pentru că nu vrem doar ca festivalul să continue să existe, ci să devină un model și o sursă de inspirație pentru tineri. Astfel, pentru a aduce arta mai aproape de aceștia, am creat o campanie de crowdfunding pentru ca cei aproximativ 100 de participanți să se bucure la maximum de experiența Pittiș.
Mai multe detalii despre campania de crowdfunding, chiar aici.
Deși anual Teatrul „Lucia Sturdza Bulandra” crede în proiectul nostru și ne pune la dispoziție sala pe parcursul celor trei zile de eveniment, încă avem nevoie de 750 de dolari care să acopere cheltuielile tehnice ale festivalului.
Orice ajutor este binevenit. Vezi detalii aici.
Credem că avem multe de spus. Și este abia ediția cu numărul nouă.