Douglas lansează campania anuală de strângere de fonduri „Beauty of Giving” având ca beneficiar Fundația HOSPICE Casa Speranței

0

Douglas lansează campania anuală de strângere de fonduri „Beauty of Giving”

Douglas România lansează campania anuală de strângere de fonduri „Beauty of Giving” începând cu 25 noiembrie 2016. Anul acesta, beneficiarul campaniei este Fundația HOSPICE Casa Speranței, iar fondurile vor fi direcționate către amenajarea primului centru socio-medical de îngrijire paliativă destinat copiilor care suferă de boli cu prognostic limitat de viață și familiilor acestora, de la Adunații Copăceni. Astfel, pentru fiecare produs de machiaj Douglas Bubble Palette achiziționat din rețeaua de magazine și online, în perioada 25 noiembrie – 24 decembrie 2016, Douglas se angajează să ofere 10 lei Fundației HOSPICE. Având în vedere rezultatele din campaniile anterioare, obiectivul financiar pe care Douglas și-l propune este atingerea sumei de 35.000 de lei.

beauty-of-giving_25-nov

 „Beauty of Giving este o campanie de suflet pe care o lansăm anual cu prilejul sărbătorilor pentru a susține cauzele care sprijină copiii cu boli oncologice. Anul acesta am ales să direcționăm fondurile către Fundația HOSPICE Casa Speranței și o cauză extrem de sensibilă, îngrijirea paliativă pediatrică ”, a declarat Lavinia Ivas, Country Manager Douglas România.

Îngrijirea paliativă are ca scop îmbunătățirea calității vieții pacienților cu boli incurabile și familiilor acestora, prin îngrijire medicală pentru pacient, sprijin social și consiliere psiho-emoțională și spirituală pentru pacient și aparținători.  Conform estimărilor HOSPICE Casa Speranței, în prezent, peste 160.000 de bolnavi incurabili au nevoie în fiecare an de îngrijire paliativă în țara noastră, însă doar 8% dintre aceștia o și primesc. În cazul copiilor, se estimează că doar 10% din cei 5.000 de copii care suferă de boli cu prognostic limitat de viaţă primesc servicii de îngrijire paliativă.

Centrul socio-medical de la Adunații Copăceni va fi amenajat de HOSPICE Casa Speranței în 2017 și va fi destinat exclusiv copiilor care suferă de boli cu prognostic limitat de viață și familiile acestora. Centrul este gândit ca un spațiu în care aceștia să găsească sprijin și alinare, atunci când se confruntă, pe lângă problemele medicale cauzate de boală, cu probleme de natură socială și materială, și reprezintă cel de al treilea centru de îngrijire pe care organizația îl construiește în România.

Viziunea HOSPICE Casa Speranței este ca în România toți pacienții cu boli incurabile să beneficieze de servicii adecvate de îngrijire paliativă, la momentul potrivit, pentru a trăi cu demnitate fiecare clipă, alături de cei dragi lor.

Fundația HOSPICE Casa Speranței este o organizație non-profit înființată în 1992 la Brașov şi care a introdus în România, pentru prima oară, conceptul de îngrijire paliativă, replicând modelul fundațiilor de tip hospice din Marea Britanie. Membră a familiei Hospices of Hope, HOSPICE Casa Speranței, este în acest moment cea mai mare fundație din țară care oferă gratuit servicii specializate de acest tip.

Daca doriți să aflați mai multe despre HOSPICE Casa Speranței și programele fundației, vă invităm să vizitați www.hospice.ro.

Despre Parfumerie Douglas România
Douglas a intrat pe piața locală în 2007 și deține acum un număr de 21 magazine fizice în Bucureşti, Baia Mare, Braşov, Cluj Napoca, Craiova, Constanţa, Iaşi, Oradea, Ploieşti, Sibiu, Timişoara și Târgu Mureş şi un magazin online – www.douglas.ro.
Oferta Douglas cuprinde produse de parfumerie, îngrijire personală şi înfrumuseţare, machiaj sau accesorii și servicii de consiliere beauty, ședințe de machiaj, ședințe de diagnoză a tenului, mini-tratamente și ambalare cadouri.

Pentru mai multe informații, vă rugăm să accesați www.douglas.ro.

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine peste 20 000 de exemple de Bine despre România de la peste 20 de autori și colaboratori încă din 2006. La acest cont de autor o să publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele informații care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. 10 ani De Bine despre România.

Comentează