DOMO donează 15.000 euro în cadrul campaniei „Jucăria ta va fi zâmbetul lor!”  

0

Peste 13.000 de jucării și alte bunuri în valoare de 15.000 euro au fost donate de clienții și angajații DOMO  centrelor de copii din țară.

În cadrul campaniei –  „Jucăria ta va fi zâmbetul lor!” –  lansată cu ocazia Zilei Copilului de către Retailerul electroIT DOMO, au fost colectate și donate peste 13000 de jucării către case copii din toată țara.

Campania s-a desfășurat în perioada 15-31 mai în magazinele DOMO din țară și în sediile DOMO din București și Târgu-Secuiesc, unde au fost amplasate zone de colectare. Toate jucăriile strânse au fost donate către 80 de centre de copii din întreaga țară.

 “În acest proiect s-au implicat atât angajații și clienții DOMO, cât și părinți și reprezentanți ai școlilor și grădinițelor din țară. Ne-am propus, să ne unim forțele pentru a aduce câte o bucurie în viața acestor copii și am reușit.” declară responsabilul de marketing Domo.

În paralel cu acțiunea de donare a jucăriilor, DOMO a derulat și o campanie de vouchere dedicată, în special, clienților care nu au avut timp să vină personal cu jucării în zonele de colectare, dar care au dorit să contribuie la bucuria celor mici.  Astfel, pentru orice achiziție efectuată în perioada 15-25 mai, clienții au primit un voucher cu 5% reducere, ce a putut fi utilizat necondiționat la orice achiziție ulterioară. Cei care nu au folosit reducerea oferită de voucher au contribuit la  campanie prin direcționarea automată a contravalorii acestora. În total, s-au strâns peste 15.000 de euro, sumă care a fost donată sub formă de jucării și aparate electroIT către organizațiile non-guvernamentale: SOSISESA, Asociaţia Învingem Autismul, Mia’s Children, MagiCAMP și Asociația Sprijin pentru Autism.

”Campania noastră vine în completarea misiunii comune a celor patru ONG-uri – aceea de a aduce un strop de fericire în sufletele copiilor și, în același timp, să le sprijine și familiile. Fie că este vorba despre copii care suferă de diferite afecțiuni sau care provin din medii dezavantajate,  toți au beneficiat de cadouri cu ocazia Zilei Internaționale a Copilului. Reușita acestei campanii se datorează tuturor clienților noștri, care au ales să doneze voucherele. Rezultatele demersului nostru, suma strânsă și mulțimea copiilor fericiți, ne motivează să organizăm această campanie și în viitor.” declară responsabilul de marketing Domo.

Despre Domo:

Domo este unul dintre cei mai importanţi jucători din retailul specializat în Electro-IT din România, deţinând o reţea naţională formată din 88 de magazine cu mai mult de 1.000 de angajaţi, precum şi platforma online www.domo.ro, care oferă o gamă de peste 15.000 de produse din 17 categorii diferite.

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu 25 de autori și aproape 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria berii alături de InBev având atribuții de training pe mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente și conferințe: TEDx București, Allianz-Țiriac Management Conference, ASPEN Leadership Program, Leaders for Justice Program, Automotive Forum (Timișoara), “Conferința Anului Viitor”, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, TEDx Galați. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Comentează