DOMO donează 15.000 euro în cadrul campaniei „Jucăria ta va fi zâmbetul lor!”  

0

Peste 13.000 de jucării și alte bunuri în valoare de 15.000 euro au fost donate de clienții și angajații DOMO  centrelor de copii din țară.

În cadrul campaniei –  „Jucăria ta va fi zâmbetul lor!” –  lansată cu ocazia Zilei Copilului de către Retailerul electroIT DOMO, au fost colectate și donate peste 13000 de jucării către case copii din toată țara.

Campania s-a desfășurat în perioada 15-31 mai în magazinele DOMO din țară și în sediile DOMO din București și Târgu-Secuiesc, unde au fost amplasate zone de colectare. Toate jucăriile strânse au fost donate către 80 de centre de copii din întreaga țară.

 “În acest proiect s-au implicat atât angajații și clienții DOMO, cât și părinți și reprezentanți ai școlilor și grădinițelor din țară. Ne-am propus, să ne unim forțele pentru a aduce câte o bucurie în viața acestor copii și am reușit.” declară responsabilul de marketing Domo.

În paralel cu acțiunea de donare a jucăriilor, DOMO a derulat și o campanie de vouchere dedicată, în special, clienților care nu au avut timp să vină personal cu jucării în zonele de colectare, dar care au dorit să contribuie la bucuria celor mici.  Astfel, pentru orice achiziție efectuată în perioada 15-25 mai, clienții au primit un voucher cu 5% reducere, ce a putut fi utilizat necondiționat la orice achiziție ulterioară. Cei care nu au folosit reducerea oferită de voucher au contribuit la  campanie prin direcționarea automată a contravalorii acestora. În total, s-au strâns peste 15.000 de euro, sumă care a fost donată sub formă de jucării și aparate electroIT către organizațiile non-guvernamentale: SOSISESA, Asociaţia Învingem Autismul, Mia’s Children, MagiCAMP și Asociația Sprijin pentru Autism.

”Campania noastră vine în completarea misiunii comune a celor patru ONG-uri – aceea de a aduce un strop de fericire în sufletele copiilor și, în același timp, să le sprijine și familiile. Fie că este vorba despre copii care suferă de diferite afecțiuni sau care provin din medii dezavantajate,  toți au beneficiat de cadouri cu ocazia Zilei Internaționale a Copilului. Reușita acestei campanii se datorează tuturor clienților noștri, care au ales să doneze voucherele. Rezultatele demersului nostru, suma strânsă și mulțimea copiilor fericiți, ne motivează să organizăm această campanie și în viitor.” declară responsabilul de marketing Domo.

Despre Domo:

Domo este unul dintre cei mai importanţi jucători din retailul specializat în Electro-IT din România, deţinând o reţea naţională formată din 88 de magazine cu mai mult de 1.000 de angajaţi, precum şi platforma online www.domo.ro, care oferă o gamă de peste 15.000 de produse din 17 categorii diferite.

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează