Din Trafic, o noua campanie lansata de Ursus Breweries

0

Campania încurajează asumarea unui comportament responsabil prin oferirea de informații relevante și importante pentru șoferi, motocicliști, pietoni sau bicicliști.

Într-un trafic rutier de multe ori aglomerat, respectarea regulilor de circulație și comportamentul corect sunt de multe ori neglijate. Ursus Breweries, prin platforma DespreAlcool.ro, continuă eforturile de conștientizare asupra responsabilității pe care fiecare o are în trafic și lansează campania națională Din Trafic, de promovare a unui comportament corect și preventiv pe drumurile publice. Campania este realizată în parteneriat cu un specialist în siguranță rutieră, Costin Tătuc, cu o vastă experiență în gestionarea de campanii preventiv-educative în cadrul Poliției Române, precum și cu alți experți și personalități invitate, cum sunt Cristi Predoi și Andreea Remețan. Din Trafic include discuții despre importanța regulilor de circulație și comportamentului ce trebuie avut în trafic de către pietoni, șoferi auto, motocicliști și bicicliști.

Prin intermediul articolelor publicate în secțiunea Din Trafic din platforma DespreAlcool.ro și a video-urilor filmate în „studio-ul” Trafic FM, un spațiu similar unui studio de radio amenajat special doar pentru durata acestei campanii, utilizatorii vor afla informații relevante, soluții pentru potențiale situații dificile, sfaturi esențiale despre educația rutieră, precum și reguli de bază ale siguranței. Primul episod al campaniei poate fi urmărit aici, iar toate materialele se vor regăsi în social media sub hashtagul #DinTrafic.

“Când toată lumea se grăbește, iar traficul este sufocant, respectarea regulilor de circulație a ajuns să fie de multe ori neglijată, și chiar facultativă pentru unii. Ar trebui ca toți participanții la trafic să fie responsabili pentru ceea ce fac și să își asume propriile acțiuni, ceea ce se poate realiza printr-o informare corespunzătoare. Prin campania Din Trafic punem la dispoziția tuturor participanților în trafic o sursă de informații verificată pentru a adopta un comportament corect și sigur, prin care să ajungă cu bine la destinație. Totodată, este o nouă oportunitate de a sublinia efectele nedorite pe care le are alcoolul consumat la volan, pe motocicletă, bicicletă sau ca simplu pieton”, a declarat Robert Uzună, Corporate Affairs Director, Ursus Breweries.

„În ultimii ani, numărul accidentelor în România s-a menținut la un nivel ridicat. Viteza, neadaptată la condițiile meteo și de drum, indisciplina pietonilor și nerespectarea principiilor conduitei preventive sunt cele mai importante motive pentru care accidentele au loc. M-am implicat, de câte ori am avut oportunitatea, în sprijinirea demersurilor pentru educarea și conștientizarea participanților la traficul rutier, și mă bucur că pot, încă o dată, să contribui la schimbarea în bine a comportamentului acestora”, a declarat Costin Tătuc, specialist în siguranță rutieră.

Campania Din Trafic este o continuare a eforturilor Ursus Breweries, derulate prin platforma DespreAlcool.ro, de a transmite șoferilor și participanților în trafic informații utile, cu ajutorul cărora aceștia să poată avea un comportament responsabil. În 2011, compania a lansat aplicația ZeroLaMie, prin intermediul căreia șoferii pot afla timpul estimat în care alcoolul se elimină din sânge și pot conduce din nou fără probleme. Alte campanii de impact au fost Don’t drink and drive și Don’t drink and walk, prin care Ursus Breweries a promovat zero alcool la volan, respectiv consumul responsabil de alcool în diferite situații sociale.

Mai multe despre campaniile derulate puteți citi pe www.DespreAlcool.ro, platforma Ursus Breweries care încurajează consumatorii să se bucure de momentele cu prietenii într-un mod echilibrat și responsabil. Prin intermediul acestei platforme, tinerii adulți și consumatorii maturi au la îndemână cele mai valoroase resurse și informații legate de consumul responsabil de alcool.

Despre Ursus Breweries

Ursus Breweries este cel mai mare producător de bere din România și începând cu 31 martie 2017 este parte din Asahi Breweries Europe Ltd. Mărcile din portofoliul Ursus Breweries sunt: URSUS, Timișoreana, Ciucaș, Grolsch, Peroni Nastro Azzurro, Redd’s, Stejar, Azuga, Pilsner Urquell, St Stefanus și marca de cidru Kingswood. Pentru mai multe informații despre Ursus Breweries și programele sale, vă rugăm să vizitați: www.ursus-breweries.ro  și www.desprealcool.ro.

Despre Asahi

Asahi Group Holdings este o afacere globală, cu operațiuni în peste 100 de țări din întreaga lume, în domenii precum producția de bere, a băuturilor alcoolice, a băuturilor răcoritoare și a produselor alimentare. În Industria berii, Asahi deține un portofoliu diversificat, care include mărcile simbol Asahi Super Dry, Peroni și Grolsch.

În 31 martie 2017, Asahi Group Holdings Ltd a finalizat achiziția fostelor operațiuni de afaceri și mărci deținute de SABMiller în Europa Centrală și de Este – care include afacerile din Republica Cehă, Republica Slovacă, Polonia, Ungaria și România și alte active conexe, inclusiv operațiunile de export din Europa și Coreea de Sud. Începând cu data de 1 aprilie 2017, noua companie funcționează sub numele de Asahi Breweries Europe Ltd (ABEL).

Împreună cu ABEL, Asahi Group Holdings își propune să își consolideze poziția sa de afacere globală și prin mărcile sale să le ofere clienților cel mai înalt nivel de calitate și integritate.

Pentru mai multe informații despre Asahi, vă rugăm să vizitați www.asahigroup-holdings.com/en/

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine peste 20 000 de exemple de Bine despre România de la peste 20 de autori și colaboratori încă din 2006. La acest cont de autor o să publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele informații care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. 10 ani De Bine despre România.

Comentează