Cumpărătorii online sunt atenți la ergonomia site-ului

0

Clienții magazinelor online românești se arată tot mai avizați în privința design-ului și funcționalității unui site de e-commerce și a ușurinței pașilor de achiziție.

Potrivit trusted.ro familiarizarea cu ceea ce, în limbajul specialiștilor, se numește usability, se observă inclusiv în recenziile pe care cumpărătorii le trimit prin sistemul Opinii de Încredere. Magazinele atestate care au instalat acest instrument de feedback beneficiază de sfaturi cu aplicabilitate imediată, direct de la propriii clienți.

Unele dintre aceste opinii pot părea critice, dar ele sunt mai degrabă elemente de consiliere dinspre client către magazin. Magazinele orientate către client sunt receptive la astfel de opinii, le filtrează și cele bune sunt aplicate.

Citește articolul complet aici.

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine aproape 30 000 de exemple de Bine despre România de la peste 30 de autori și colaboratori încă din 2006. La acest cont de autor publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele informații care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. 12 ani De Bine despre România.

Comentează