Crucea Roşie şi real,- Hypermarket se alatură în campania socială de colectare de rechizite: Investeşte în şcoală!

0

real,- Hypermarket şi Crucea Roşie Română au lansat, în parteneriat, „Investeşte în şcoală!” – o campanie de colectare şi donare de rechizite şi cărţi către copiii nevoiaşi din întreaga ţară, pentru a le facilita accesul la şcoală. Iniţiativa aparţine real,- Hypermarket, care desfăşoară, încă din 2010, şi alte acţiuni similare, sub denumirea „Academia de rechizite”.

În perioada 10 septembrie – 1 octombrie 2012, perioada începutului de an şcolar, toţi cei care doresc să ajute copiii nevoiaşi să meargă la şcoală au la dispoziţie câte un cărucior de cumpărături, marcat cu numele campaniei „Investeşte în şcoală”, şi amplasat după casele de marcat, în toate cele 24 de hipermarket-uri real,- din Bucureşti şi din ţară. Se pot dona astfel cărţi, rechizite şi orice alte echipamente pentru şcoală. La finalul campaniei, Crucea Roşie va colecta toate rechizitele, cărţile şi donaţiile pentru şcoală şi le va distribui familiilor cu copii, care au venituri modeste.

Campania „Investeşte în şcoală!” se înscrie în seria acţiunilor „Academia de rechizite” – un proiect mai amplu, ajuns la a treia ediţie, prin care real,- Hypermarket donează aparatură tehnică (laptopuri şi retroproiectoare) şcolilor alese de cumpărători. Detalii pe www.academiaderechizite.ro şi pe pagina de Facebook, “Academia de rechizite”.

“Din păcate, în România, lipsurile materiale reprezintă cel mai invocat motiv al abandonului şcolar. Imposibilitatea de a plăti rechizitele copiilor, hainele şi încălţămintea, lipsa hranei sunt factori care îi determină pe părinţi să renunţe la şcolarizarea copiilor lor. Toate proiectele Crucii Roşii vizează acordarea de sprijin pentru cei aflaţi în dificultate, iar educaţia copiilor noştri reprezintă o prioritate pentru binele şi viitorul nostru ca naţiune. Ne bucurăm că în demersul nostru nu am fost niciodată singuri. real,- Hypermarket este un partener constant al proiectelor noastre sociale, care oferă, prin implicarea sa, un exemplu de responsabilitate socială”, a declarat dna Mihaela Geoană, Preşedinte, Crucea Roşie Română.

 

„real,- Hypermarket susţine proiectele educaţionale, atât prin „Ajută-ţi şcoala!”, cât şi prin proiectul pe care tocmai l-am lansat, „Investeşte în şcoală!”, pentru că şcoala este cea care pune bazele unei societăţi performante. Cu toţii trebuie să ne unim forţele şi să conştientizăm importanţa unei noi generaţii bine pregătite. Mulţumim Crucea Roşie Română pentru că ni s-a alăturat în acest demers şi sperăm să fie ajutaţi cât mai mulţi copii prin această campanie”, a declarat Michel Lamoot, Director General real,- Hypermarket.

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu 25 de autori și aproape 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria berii alături de InBev având atribuții de training pe mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente și conferințe: TEDx București, Allianz-Țiriac Management Conference, ASPEN Leadership Program, Leaders for Justice Program, Automotive Forum (Timișoara), “Conferința Anului Viitor”, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, TEDx Galați. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Comentează