Copy-uta cu dor de a desena zambete

0

eu

Ada se descrie ca fiind “doar un OM” deoarece  “conteaza mai mult decat orice eticheta sociala care dispare de la o epoca la alta si te asaza in sertarase conceptuale. Un om nu poate fi definit doar de jobul lui, il mutilezi. In Africa nu va aprecia nimeni ca esti Manager, daca ajungi acolo ce te faci?” spune ea mototolind cartea de vizita din mana.

Intr-o fraza, putem spune ca e un psiholog cu domiciliul in publicitate.

Curiosi de ce accentueaza mesajul: “ Fii Om”, am intrebat-o cum defineste acest concept: “ pai e ala care nu uita niciodata de unde a plecat, ceea ce il face sa ramana ancorat in realitate, nu cu avioane in cap. Nu se da mare cu mediul temporar in care a aterizat si te ajuta la nevoie. Stie ca nu poti fi geniu decat prin comparatie cu ceilalti, asa ca, da mai departe ceea ce a invatat. Uite, Mihnea Gheorghiu din Publicis e OM pentru mine”

Ada mi s-a parut un personaj care merita sa apara pe pagina noastra datorita Manifestului pentru publicitate creat, un soi de arta moderna ancorata in realismul cotidian.


Scopul:

Sa ofere brandurilor o fotografie- rezumat  al comportamentului uman, dincolo de modul in care este el schitat in rapoartele de cercetare.

Ideea :

“ Vedeam teancuri de pliante aruncate in scara blocului si m-am intrebat daca nu exista o solutie pentru problema asta. Copywriterii sunt stresati de feedbackurile primite, marketing managerii se zbat sa faca rost de bugete si consumatorii se simt intoxicati de mesaje publicitare. Daca stai sa te gandesti, e total degeaba! Cum ar fi sa iesim putin din capul nostru si vedem perspectiva de ansamblu ? Sa nu fim soricei pe rotita care fac lucrurile din inertie!”

Dorinta ultima a videoului este de “ make love, not war, astfel incat agentiile sa creeze activari mult mai relevante pentru un brand, targetul sa inteleaga de ce e bine sa cumpere produsul x si nu y, fata de la marketing sa nu mai dea explicatii pentru absenta unor  rezultate imediate”, spune Ada pe nerespirate.

In timpul liber face fitness cu muschii creativi si inventeaza traznai care ar da culoare vietii urbane, daca ar fi implementate. “Schimband detaliile care ne inconjoara am da un motiv bun oamenilor sa ridice capul din asfalt si sa zambeasca. Asa ca am photoshopat o idée ca si cum s-ar fi intamplat pe bune de 8 martie. Tare savuros ar mai fi fost!  Prietena mea, Elena Matyas, m-a ajutat mult si mi-a dat apa la moara“

VEZI VIDEO!

Iubeste cuvintele romanesti si spune ca tinerii au devenit prea terni in limbaj cand ar putea cuceri pe cineva cu arhaismele si regionalismele noastre delicioase. Prin urmare, a “reinviat” frazele de mult apuse intr-o  maniera traznita, care sa le faca pofta adolescentilor de filme mioritice, inteligente nu doar “americanisme”:

Vezi video:

www.youtube.com

www.youtube.com

www.youtube.com

www.youtube.com

www.youtube.com

 

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu 25 de autori și aproape 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria berii alături de InBev având atribuții de training pe mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente și conferințe: TEDx București, Allianz-Țiriac Management Conference, ASPEN Leadership Program, Leaders for Justice Program, Automotive Forum (Timișoara), “Conferința Anului Viitor”, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, TEDx Galați. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Comentează