Colgate România i-a învăţat pe copii cum să devină super eroii zâmbetelor sănătoase

0

 În cadrul Lunii Sănătății Orale, Colgate România i-a învăţat pe copii cum să devină super eroii zâmbetelor sănătoase.

Donatie Colgate Luna Sanatatii Orale (6)

În cadrul campaniei tradiționale Luna Sănătăţii Orale, Colgate România a oferit produse de igienă orală unui număr de peste 200 de şcoli din toată ţara. Astfel 40.000 de elevi din clasele I-IV au devenit super eroii dinţilor sănătoşi şi au primit accesorii speciale pentru a lupta împotriva cariilor şi pentru a se bucura de un zâmbet sănătos zi de zi.

Sub sloganul „Împreună, pentru zâmbete sănătoase!”, Colgate România şi-a propus să fie alături de copiii din clasele primare, donând 1% din vânzările realizate pe parcursul campaniei Luna Sănătății Orale sub formă de produse de îngrijire orală copiilor din şcolile înscrise în program. Astfel, 40.000 de seturi de produse special concepute pentru copii au fost donate elevilor din peste 200 de şcoli participante în program la nivel național, promovând totodată importanţa unei igiene orale corecte şi principalele reguli pentru un zâmbet sănătos. Fiecare copil a primit un kit special de super erou al dinţilor sănătoşi: o mini-pastă de dinţi Colgate, o periuţă de dinţi Colgate, un joc şi un pliant informativ despre îngrijirea orală, adresat părinţilor, pentru ca obiceiurile de igienă orală corectă să fie adoptate de întreaga familie.

În completarea acţiunilor de donaţie, Colgate România a organizat în perioada 2 – 11 iunie, în şcoli selectate din ţară, ore de educaţie privind sănătatea orală. În cadrul lecţiilor, medicii dentişti le-au exemplificat elevilor metoda corectă de periaj dentar cu ajutorul unui modelul demonstrativ, copiii fiind direct implicaţi în acest proces interactiv. Ei au învăţat, de asemenea, că vizitele regulate la medicul dentist şi evitarea gustărilor dulci între mese contribuie la prevenirea cariilor şi a durerilor dentare. Totodată, copiii au vizionat un filmuleţ educaţional şi au luat apoi parte la discuţii libere pe tema filmuleţului, orientate către conceptele de sănătate orală, toate cu scopul de a stimula dezvoltarea unor obiceiuri corecte de igienă orală care să îi însoţească pe copii pe durata întregii vieţi.

De 22 de ani, împreună, pentru zâmbete sănătoase!

Această iniţiativă se alătură numeroaselor acţiuni educaţionale şi de responsabilitate socială pe care compania le-a derulat în România. De 22 de ani, Colgate România desfăşoară programul internaţional „Bright Smiles, Bright Futures”, ce îşi propune să îi înveţe pe copii cele mai importante reguli şi sfaturi despre igiena orală. Peste patru milioane de copii români au beneficiat până în prezent de acest program. Probleme stomatologice frecvente, cum sunt cariile, pot fi prevenite prin respectarea unor reguli simple de igienă orală: periajul dinţilor de cel puţin două ori pe zi timp de trei minute, schimbarea periuţei de dinţi la fiecare trei luni de zile, vizite frecvente la medicul dentist şi adoptarea unei diete echilibrate.

În plus, în cei peste 200 de ani de existenţă, Colgate a dezvoltat game de produse de îngrijire orală pentru nevoile specifice atât ale adulţilor, cât şi ale copiilor. Gama Colgate Smiles se adresează copiilor cu vârsta cuprinsă între 0 şi 6 ani, fiind segmentată în trei categorii de vârstă ce coincid cu nivelul de evoluţie al dentiţiei.

Mai multe informaţii despre Luna Sănătăţii Orale şi produsele Colgate sunt disponibile pe www.colgate.ro şi pe pagina oficială de Facebook Colgate România

Despre Colgate-Palmolive

Colgate-Palmolive este lider mondial şi local în igiena orală.

Colgate-Palmolive România este prezentă pe piaţa românească din 1992 şi are un portofoliu ce cuprinde mărci locale şi internaţionale: Colgate, Palmolive, Lady Speed Stick, Mennen Speed Stick, Axion, Ajax, Protex, Super Cristal, Norvea şi D’Amaris.

 

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează