Anticoronavirus - exemple de implicare socială și soluții pentru gestionarea pandemiei

Coca-Cola HBC Romania, Kaufland si Ursus Breweries, parteneri pentru promovarea colectarii selective la Neversea!

0

Coca-Cola HBC România, Kaufland și Ursus Breweries sunt parteneri de colectare selectivă al celui mai mare festival de muzică de la malul Mării Negre, Neversea, pentru al doilea an la rând. Scopul acestui parteneriat este să crească nivelul de conștientizare cu privire la importanța colectării selective și să informeze participanții la festival cu privire la tipurile de deșeuri care pot fi colectate separat, pentru a putea fi ulterior reciclate.

Coca-Cola HBC România participă la Neversea cu programul După noi, Strângem Tot Noi, o inițiativă comună Coca-Cola HBC și Coca-Cola România. Pentru a face cât mai accesibilă colectarea selectivă, compania a instalat în cadrul festivalului infrastructură pentru colectare, cu sprijinul GreenPoint Management și, în acelasi timp, îi va informa pe participanți despre cum se face corect colectarea separată a deșeurilor, cu ajutorul voluntarilor ViitorPlus. În ceea ce privește infrastructura, au fost instalate 100 de puncte de colectare, o instalație colectoare compusă din litere la dimensiune mare și o remorcă ecologică ce va colecta ambalaje de tip PET, respectiv can-uri de aluminiu. Pentru cei care vor arunca ambalajele folosind automatele pentru colectare separată din interiorul acesteia, organizatorii au pregătit premii surpriză. În plus, o activare După noi, Strângem Tot Noi poate fi găsită și în Coke Town, unde va fi amenajată o zonă pentru cei care vor să colecteze și să impresioneze în același timp prin aruncări epice la coș! #DunkItLikeABoss

Continuăm și în 2019 să fim prezenți la cele mai importante festivaluri de muzică – și asta deoarece tinerii care participă la astfel de evenimente se dovedesc printre cei mai receptivi la mesajele ce țin de reciclare și sustenabilitate. Suntem încrezători că, prin intermediul lor, vom reuși să promovăm o schimbare reală în ceea ce privește colectarea selectivă în România. Nu în ultimul rând, suntem convinși că acțiunile comune ale celor trei companii implicate în acest parteneriat pot servi ca model pentru mediul de business din România și pentru felul în care eforturile colective cresc impactul proiectelor dedicate unor cauze atât de importante cum este cea a protejării mediului”, a declarat Irina Ionescu, Public Affairs & Communication Manager al Coca-Cola HBC România.

Kaufland a pregătit pentru participanții la Neversea instalații de colectare selectivă sub formă de litere gigant și îi invită pe aceștia să colecteze selectiv. Astfel, festivalierii care reciclează sunt răsplătiți cu vederi pentru cei dragi, trimise prin cutia poștală din festival. Activarea este realizată în parteneriat cu asociația Act For Tomorrow. 

Instalațiile au formă de litere și vor reprezenta patru cuvinte: implicare, pasiune, green și CSR. Toți cei care lasă ambalajele reciclabile în interiorul oricărei litere beneficiază apoi de o vedere gratuită de la Neversea, care va fi trimisă la adresa indicată.

Responsabilitatea și implicarea socială sunt parte din modelul de business al Kaufland și suntem de părere că fiecare din noi, prin acțiuni cât de mici, își poate aduce contribuția pentru o lume mai bună. Grija față de mediu este unul din pilonii noștri strategici, de aceea, ne bucurăm să fim prezenți la Neversea. Instalațiile de colectare selectivă pe care le-am amenajat la festival oferă tuturor posibilitatea de a se implica și de a proteja mediul înconjurător. Suntem convinși că astfel de parteneriate între companii din România vor avea efecte benefice asupra eforturilor colective de responsabilitate socială”, a declarat Katharina Scheidereiter, CSR Manager, Kaufland România.  

Prin proiectele pe care le desfășoară, Kaufland România a investit în 2018 aproximativ 4 milioane de lei în proiecte ecologice și de responsabilitate față de mediu. Pentru Neversea, Kaufland a pregătit mai multe zone speciale sustenabile, amenajate împreună cu trei ONG-uri partenere, prin care promovează cauze de responsabilitate socială, în timp ce invită festivalierii la distracție.  

În această vară, Peroni Nastro Azzurro, marca de bere super-premium a Ursus Breweries, este partener principal la Neversea, cel mai mare festival de muzică de la malul mării, eveniment unde va introduce în premieră paharul realizat din hârtie pentru servirea berii la draft.

Pentru prima dată în cadrul unui festival de muzică din România, un brand de bere va implementa servirea berii la draft din pahar de hârtie reciclabilă. În plus, participanții vor putea colecta paharele de hârtie în containerele special amenajate în zona de festival.

Anul acesta, festivalierii responsabili vor fi recompensați pentru contribuția la colectarea și reciclarea ambalajelor de aluminiu. Pe plaja Neversea vor fi amplasate 6 dispozitive de colectare care pot colecta până la 4.000 de doze/zi fiecare, iar Peroni îi încurajează pe participanți să returneze dozele de bere consumate în cadrul festivalului. Aceștia pot câștiga accesorii pentru momente de respiro în funcție de numărul de doze introduse în aparatele de colectare.

Evenimentele sustenabile care nu lasă în urma deşeuri de ambalaje fac parte integrantă din strategia Ursus Breweries, iar acest lucru a fost posibil cu ajutorul partenerilor Can Pack Recycling, EveryCanCounts România şi GreenPoint Management.

Continuitatea și consecvența sunt atributele pe care ne-am construit, în ultimii ani, toate campaniile noastre dedicate conștientizării importanței reciclării. Ca parte din demersurile noastre, nu avea cum să lipsească și ediția din acest an a Neversea. Suntem motivați, ca întotdeauna, de determinarea pe care am regăsit-o la partenerii organizatori și de faptul că avem alături alte companii, într-o misiune asumată împreună, pentru o Românie mai bună. Mizăm pe puterea exemplului autentic și ne dorim ca mesajul nostru dedicat mediului să fie cât mai mult auzit, iar îndemnurile noastre urmate de iubitorii festivalului Neversea și de toți românii”, a declarat Robert Uzuna, Vicepreședinte Corporate Affairs al Ursus Breweries.

Despre Coca-Cola HBC România

Coca Cola HBC este unul dintre cei mai mari îmbuteliatori ai companiei Coca Cola, având vânzări de peste 2 miliarde de unități. Compania activează într-o zonă geografică extinsă, având operațiuni în 28 de țări, deservind o populație de aproximativ 590 milioane de oameni. Coca Cola HBC oferă o gamă variată de băuturi răcoritoare din categoria celor carbogazoase, sucuri, apă, energizante, ceaiuri și cafea. Coca Cola HBC promovează o dezvoltare durabilă, generând valoare pentru afacerea sa și pentru societatea în care activează. În acest sens, compania furnizează băuturi răcoritoare care satisfac nevoile diverse ale consumatorilor, încurajând în același timp un mediu de lucru deschis și desfășurându-și activitatea într-un mod responsabil astfel încât să protejeze și să mențină neschimbat mediul înconjurător, contribuind la dezvoltarea socio-economică a comunităților locale. Conform studiului „Impactul socio-economic al Sistemului Coca-Cola în România”, realizat pe baza datelor financiare din 2015, prezenţa acestui sistem pe piaţa locală generează o valoare adăugată de 448 milioane de euro, echivalentul a 0,3% din PIB.

În România, Coca-Cola HBC România a fost declarată cea mai responsabilă companie pe plan local în 2016, 2017 și 2018, conform România CSR Index, realizat de agenția de consultanță independentă The Azores. Pe plan local, Coca-Cola HBC România este liderul industriei de băuturi, fiind cel mai mare exportator din domeniu, cu o pondere de aproximativ 30% din exporturile de băuturi. Pentru mai multe informaţii legate de companie vă rugăm să vizitați site-ul www.coca-colahellenic.ro și să ne urmăriți pe Linkedin și Facebook.

Despre Kaufland România

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.270 magazine în 7 țări și o rețea de 126 de magazine în România. Asumarea responsabilității ecologice și sociale este un aspect esențial al politicii corporative Kaufland. Crezul companiei constă în ideea că lumea poate fi un loc mai bun prin implicarea fiecăruia, de aceea, în 2018, Kaufland a dezvoltat platforma „Implicarea face diferența”, sub umbrela căreia sunt comunicate toate acțiunile de responsabilitate socială. Cea mai mare parte a proiectelor CSR ale companiei sunt desfășurate în parteneriat cu asociații nonguvernamentale regionale sau naționale și urmăresc implementarea de programe sociale complexe ce se adresează unor grupuri mari de beneficiari. Pentru mai multe informații vizitați www.kaufland.ro.

Despre Ursus Breweries

Ursus Breweries este cel mai mare producător de bere din România. Mărcile din portofoliul Ursus Breweries sunt: URSUS, Timișoreana, Ciucaș, Peroni Nastro Azzurro, Asahi Super Dry, Pilsner Urquell, Grolsch, Meantime, Azuga Nepasteurizată, St. Stefanus, Stejar, marca de cidru Kingswood și B-Life. Pentru mai multe informații despre Ursus Breweries și programele sale, vă rugăm să vizitați: www.ursus-breweries.ro și www.desprealcool.ro.

Despre Peroni Nastro Azzurro

Peroni Nastro Azzurro este berea premium italiană numărul unu în lume*. Birra Peroni a demarat producția de bere în 1846, iar Nastro Azzurro a apărut la începutul anilor ‘60 în Roma, Italia, fiind lansată la nivel mondial în anul 2005. În România, Peroni Nastro Azzurro este o marcă din portofoliul Ursus Breweries, o bere blondă premium, cu gust proaspăt și efervescent, disponibilă îmbuteliată (250ml, 330ml, 500ml sticlă și doză) și draught.

Mai multe detalii sunt disponibile pe www.peroniitaly.ro.

*Volum de vânzări, Raportul Global Data, 2017.

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine peste 40 000 de exemple de Bine despre România de la peste 30 de autori și colaboratori încă din 2006. Susținem și programe educaționale în diverse tematici și am lucrat cu peste 10 000 de participanți în ultimii 20 de ani. La acest cont de autor publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele date care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. De Bine despre România.

Comentează

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.