Clienții Carrefour susțin educația preșcolară! Peste 100.000 de lei pentru programul Fiecare Copil în Grădiniță

0

În perioada 1 septembrie – 4 octombrie, clienții Carrefour România au donat peste 100.000 lei la casele de marcat, în cadrul campaniei de strângere de fonduri organizată de Carrefour și Asociația OvidiuRo. Timp de o lună, clienții celor 28 de hipermarketuri Carrefour din întreaga țară au avut posibilitatea să doneze minim 1 leu și să susțină astfel dreptul copiilor săraci la un viitor mai bun, prin programul Fiecare Copil în Grădiniță.

ovidiu fiecare copil la gradinita

„Faptul că într-un timp relativ scurt – doar o lună de zile – oameni au răspuns în număr mare mesajului nostru despre importanța accesului la educație pentru copiii săraci este încurajator. Programul Fiecare Copil în Grădiniță abordează o problemă socială care ne privește pe noi toți, întrucât copiii pe care îi ajutăm sau nu astăzi, vor deveni membri activi ai societății sau, dimpotrivă, asistații sociali de mâine. Mulțumim tuturor celor care au donat!” a declarat Maria Gheorghiu, Cofondator OvidiuRo.

„Ne bucurăm să vedem că această campanie a reușit să strângă un număr atât de mare de susținători pentru că știm că sprijinul fiecăruia dintre ei este deosebit de important pentru acești copii. Cu fiecare leu donat acestei cauze, le oferim împreună copiilor șansa la o viață mai bună și punem în același timp, prin educație, fundația sociatății de mâine.” a declarat Andreea Mihai, Director de Marketing al Carrefour România.

Acțiunea face parte din campania de conștientizare cu privire la importanța educației preșcolare – Fără educație, visurile dispar – desfășurată în acestă toamnă de OvidiuRo și partenerii săi. Tot în cadrul aceleiași campanii, OvidiuRo a dat startul la donațiile prin SMS: susținătorii educației pot dona 2 Euro/lună, dacă trimit GRĂDI prin sms, la 8844. Donația este recurentă, astfel încât fiecare dintre noi poate ajuta un copil sărac, să aibă acces la educație în fiecare lună.

Fiecare Copil în Grădiniță sprijină în acest an școlar peste 2400 de copii din 43 de comunități din 11 județe să meargă la grădiniță, oferind familiilor defavorizate tichete sociale în valoare de 50 de lei/lună dacă își aduc zilnic copiii la grădiniță. Pe lângă mecanismul tichetelor sociale condiționate de prezența riguros monitorizată, OvidiuRo asigură rechizitele necesare la grădiniță, fructe, produse pentru igienă, vitamine, organizează ateliere de lucru pentru profesori și programe de educație pentru sănătate, iar autoritățile locale partenere asigură îmbrăcămintea și încălțămintea acordate de două ori pe an copiilor eligibili.

Conform unui raport al Băncii Mondiale, două treimi din copiii vulnerabili de 3-5 ani din România nu sunt înscriși la grădiniță (comparativ, 77% dintre copiii din familii cu venituri medii frecventează grădinița). Prin urmare, acești copii încep școala fără abilități de bază – de la abilități sociale la capacitatea de a identifica forme, culori, numere, litere – ceea ce face aproape imposibil succesul școlar și duce inevitabil la abandon.

Carrefour România este partener OvidiuRo din anul 2006, iar din 2010 sprijină programul Fiecare Copil în Grădiniță, atât financiar cât și cu donații în produse pentru evenimente și Caravane Medicale. Din anul 2013, Fundația Carrefour s-a alăturat Investitorilor Majori în programul FCG, printr-un grant de 168.000 de euro, reînnoit în 2014.

Despre Asociaţia OvidiuRo și Fiecare Copil în Grădiniță: Misiunea OvidiuRo este ca fiecare copil sărac din România să beneficieze de educație timpurie de calitate și să devină, astfel, un membru activ al societății.
Programul Fiecare Copil în Grădiniță a fost lansat de Asociația OvidiuRo și Ministerul Educației și Cercetării Științifice în iulie 2010. De atunci 11.000 de copii din peste 43 de comunități rurale și urbane mici au beneficiat de educație preșcolară și nutriție mai bună prin FCG.
Pentru mai multe detalii, vizitaţi www.ovid.ro

Despre Carrefour: Cu peste 10.100 de magazine în 34 de țări, Grupul Carrefour este al doilea retailer mondial și numărul unu în Europa. De peste 50 de ani, Carrefour este un partener pentru viața de zi cu zi. În fiecare zi, acesta primește în magazinele sale peste 10 milioane de clienți din lumea întreagă, oferindu-le o gamă largă de produse și servicii la prețuri echitabile.
În România, Grupul Carrefour numără 182 de magazine dintre care 28 hipermarketuri ‘Carrefour’, 100 supermarketuri ‘Market’, 43 magazine de proximitate ‘Express’, 10 magazine de proximitate ‘Contact’ și un magazin de comerț online: www.carrefour-online.ro.

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu 25 de autori și aproape 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria berii alături de InBev având atribuții de training pe mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente și conferințe: TEDx București, Allianz-Țiriac Management Conference, ASPEN Leadership Program, Leaders for Justice Program, Automotive Forum (Timișoara), “Conferința Anului Viitor”, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, TEDx Galați. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Comentează