CharityGift.ro isi mareste echipa de voluntari! Vrei sa te alaturi?

3

CharityGift.ro isi mareste echipa de voluntari ! Vrei sa te alaturi? Atunci, te invitam sa citesti ce pozitii avem disponibile si in functie de ceea ce iti doresti sa faci, trimite-ne un mail pe adresa office@charitygift.ro cu CVul tau si motivatia pe care o ai pentru a te implica in proiectele noastre!

Despre noi

Asociaţia Charity Gift a lansat proiectul de voluntariat CharityGift.ro în luna noiembrie 2008. CharityGift.ro este primul magazin online caritabil din România prin intermediul căruia se comercializează numai produse care conţin o donaţie catre o organizatie non-guvernamentala sau catre un caz social. Astfel, sprijinim ONGurile care deruleaza proiecte care au in vedere unul dintre cele sapte domenii sprijite de CharityGift.ro:  social, sănătate, protecţia mediului, protecţia animalelor, minorităţi, artă – cultură, educaţie. Printre proiectele initiate de noi se numara : Cdul caritabil Inimi pentru Alte Inimi Dan Helciug & Friends, concert caritabil aniversar, eveniment online de strangere de fonduri, proiectul Biciclist de caritate.

Sales Manager

Responsabilitati principale:

  • Coordonarea si supervizarea activitatii de distributie a produselor  cpmandate prin  intermediul CharityGift.ro catre clienti
  • Dezvoltarea portofoliului de furnizori
  • Preluarea si transmiterea comenzilor
  • Urmarirea incasarilor
  • intocmirea rapoartelor de vanzari
  • gestionarea portofoliului de furnizori

NGO Affairs Coordinator

  • identificarea fundatiilor cu ateliere lucrative care produc obiecte/produse care pot fi vandute prin intermediul CharityGift.ro;
  • legatura cu ONG-urile;
  • consilierea lor privind producerea unor obiecte care pot fi vandute pe tot parcursul anului, nu numai in perioada sarbatorilor;
  • asistenta si supervizare pentru onorarea comenzilor catre clienti;
  • stabilirea parteneriatelor cu organizatiile non-guvernmantale si monitorizarea implemnetarii activitatilor mentionate in parteneriat
  • mentinerea relatiei cu ONGurile beneficiare
  • participare la evnimente care vizeaza domeniul non-guvernamental

CharityBuzz Coordinator

 

  • Realizarea revistei presei
  • Identificarea stirilor din zona glamour referitoare la evenimente caritabile si postarea pe site
  • Updatarea retelelor sociale cu stiri si interviuri din domeniul caritabil
  • Realizare interviuri cu vedete si personalitati publice autohtone care se implica in activitati de voluntariat si caritate

 

IT Responsible

  • dezvoltarea unui sistem de comunicare intern pentru voluntarii implicati in proiect;
  • dezvoltare si intretinere blog (continut asigurat de voluntarii implicati in proiect + invitati speciali);
  • up-date site – introducere produse, texte descriere produse, sigle parteneri, etc
  • optimizare, inscriere pe motoarele de cautare, trafic.ro, etc
  • implementare si supervizare sistem plata online;
  • dezvoltarea unei strategii de crestere a traficului  schimb de linkuri, etc
  • dezvoltarea unui sistem operational pentru organizarea unei licitatii online;

 

Contabilitate

  • centralizarea facturilor si produselor vandute
  • calcularea donatiilor catre ONG-uri si sumei restante de virat furnizorilor
  • supravegherea platilor si relatia cu furnizorii si ONG-urile pentru confirmarea platii: comunicare directa cu echipa consultantilor de dezvoltare ONG & corporate;

 

Sponsorhip & Fund Raising Coordinator

 

  • identificare parteneri – furnizori (companii care isi pot vinde produsele prin intermediul CharityGift.ro: ex magazine online, retaileri, edituri, case de discuri, producatori, importatori, etc)
  • stabilirea si mentinerea relatiei cu furnizorii;
  • dezvoltarea categoriei “produse speciale”  – produse speciale = produse personalizate charitygift.ro;
  • dezvoltare proiecte / promotii impreuna cu magazine partenere pentru vanzarea offline de produse cu eticheta “CharityGift.ro”;
  • dezvoltare proiecte de strangeri de fonduri
  • gestionarea activitatilor de stranegere de fonduri
  • incheiere parteneriate

 

Biciclist de caritate (Bucuresti)

  • Livrare produse catre clienti

 

Special Projects Coordinator

 

  • Coordoneaza si supravegheaza pregatirea si monitorizarea derularii evenimentelor.
  • Dezvolta bugetele de evenimente si monitorizeaza cheltuielile
  • Identificarea oportunitatilor de realizare evenimente
  • Organizarea evenimentele
  • Identificarea si gestionarea parteneriatelor
  • Identificarea potentialilor furnizori si colaboratori
  • Negocierea contractelor cu partenerii
  • Gestionarea tuturor resursele implicate in proiect;
  • Ajuta la stabilirea promovarii evenimentelor, impreuna cu specialistul media
  • Mentine si dezvolta relatii stranse cu agentiile de evenimente, companiile de publicitate si oricare alte parti terte importante pentru organizatie

 

PR & Media Coordinator

  • dezvoltare strategie de comunicare la nivel local si national (in presa scrisa, TV si online);
  • stabilirea parteneriatelor media;
  • legatura cu partenerii media;
  • dezvoltare campanie de promovare online – identificare site-uri partenere – mesaj – perioada;
  • dezvoltare campanie de promovare online – retele sociale
  • conceperea si redactarea comunicatelor de presa;
  • legatura cu presa si propunerea de subiecte care pot fi abordate;
  • realizarea catalogului de “produse speciale” dedicat companiilor impreuna cu echipa consultantilor de dezvoltare corporate.

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu 25 de autori și peste 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are peste 16 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria berii alături de InBev având atribuții de training pe mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin și-a început cariera profesională alături de echipa AIMS Timișoara - 4 ani de experiență în recrutare și selecție de personal și training. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente și conferințe: TEDx București, Impact HUB, ASPEN Leadership Program, Leaders for Justice Program, Automotive Forum, “Conferința Anului Viitor”, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, TEDx Galați. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

3 comentarii

Comentează

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.