Cele 3 editii ale targului de joburi Angajatori de TOP din aceasta primavara s-au incheiat. Evenimentul va continua online pe www.hipo.ro

0

Incepand cu anul 2006, evenimentul Angajatori de TOP este unul de referinta pentru piata de resurse umane, concentrand un procent semnificativ din oferta locurilor de munca prin participarea celor mai importante companii din Romania.

img2

In aceasta primavara evenimentul Angajatori de TOP s-a extins la nivel national, fiind prezent in 3 dintre cele mai importante orase ale tarii: Bucuresti, Timisoara si Iasi. Cele 3 evenimente au reunit 170 de angajatori, companii multinationale si angajatori locali care au oferit peste 5 000 de oportunitati de cariera. In cele 6 zile dedicate evenimentelor Angajatori de TOP au participat peste 25 500 vizitatori, persoane aflate in cautarea unui job. Cei care nu au putut ajunge la Angajatori de TOP sunt asteptati sa aplice online pe portalul www.hipo.ro, iar in perioada 5 – 17 mai, evenimentul va continua cu o editie virtuala – Angajatori de TOP.

Dupa editia din 2008, cel mai mare eveniment de cariera a revenit la Timisoara. In perioada 14-15 martie, cei care s-au aflat in cautare unui job au putut aplica pentru cele peste 1350 de oportunitati deschise de companiile participante. La eveniment au fost prezenti 40 de angajatori, companii multinationale, dar si angajatori care activeaza pe plan local. In cele doua zile, la Centrul Regional de Afaceri, au fost prezente peste 5 000 de persoane care, pe langa oportunitatile de cariera, au avut sansa sa participe si la cele 15 workshop-uri si conferinte sustine de angajatori.

Urmatoarea editie Angajatori de TOP din aceasta primavara a avut loc la Iasi. Peste 1000 de oportunitati de cariera, 30 de companii participante si peste 5 500 de vizitatori au fost prezenti in perioada 21-22 martie, la Atrium, Palas Mall Iasi unde a avut loc cea de-a 3 editie locala a targului de cariera – Angajatori de TOP. Cele peste 1000 de pozitii deschise de companiile participante au fost deschise in departamente precum: dezvoltare software, IT Hardware, inginerie, marketing, resurse umane, vanzari, relatii cu clientii. Joburile au fost adresate atat persoanelor entry-level, dar si celor cu experienta.

Evenimentul Angajatori de TOP din Bucuresti s-a incheiat in acest weekend, reunind 15 000 de profesionisti cu experienta, absolventi, masteranzi si studenti. Vizitatorii editiei cu numarul 16 Angajatori de TOP Bucuresti, au avut sansa sa aplice pentru o diversitate de oportunitati de cariera, potrivite cu experienta lor si planurile de dezvoltare profesionala. In cadrul evenimentul au fost prezente 100 de companii, din domenii diverse de activitate: IT, Outsourcing, FMCG, Inginerie, Financiar – bancar, Consultanta, Telecom, Retail, Constructii, Transport si Logistica.
Referitor la nivelul de experienta al candidatilor prezenti in cele doua zile ale evenimentului din Bucuresti, reprezentantii companiilor au afirmat ca 49% au fost persoane cu pana la 1 an de experienta, 30% candidati cu 1-5 ani experienta, iar 21% vizitatori cu peste 5 ani experienta.

“Toate candidaturile vor intra intr-un proces de analiza, atat HR cat si tehnic, urmand sa contactam candidatii al caror profil si experienta corespund cel mai bine cerintelor posturilor noastre. Dorim sa multumim tuturor aplicantilor pentru interesul aratat” – Ariadna Stamatopol, Staffing Consultant, Microsoft Romania.
“Selectia celor mai potriviti aplicanti incepe chiar de saptamana viitoare. Intentionam sa procesam toate CV-urile aplicantilor de la targ in urmatoarele 3-4 saptamani pentru a acoperi posturile vacante” – Daniela Manasoiu, HR Manager, Global Remote Services.
“EY Romania a deschis campania de recrutare din aceasta primavara prin care va angaja 70 de tineri absolventi din intreaga tara. Procesul se va desfasura pe parcursul a doua luni. Juniorii selectati vor incepe activitatea in toamna” – Raluca Ardeleanu, HR Senior, EY.

In urma unui sondaj aplicat vizitatorilor, a rezultat ca, oportunitatile de cariera si prestigiul angajatorilor prezenti in cele doua zile au fost doua dintre aspectele care au stat la baza deciziei de participare. In plus, tematica workshop-urilor si a conferintelor a reprezentat un criteriu important de care au tinut cont atunci cand au decis sa fie prezenti la Angajatori de TOP.
Dupa cele 3 editii fizice ale targului de joburi Angajatori de TOP, evenimentul continua cu editia virtuala, ce va avea loc in perioada 5 – 17 mai. Angajatori de TOP Virtual va avea loc pe www.hipo.ro si va permite accesul candidatilor care nu au ajuns in cele doua zile ale evenimentului Angajatori de TOP, cei care locuiesc in alte orase sau cei care se afla in afara tarii.

“Evenimentul virtual se desfasoara la nivel national si permite participarea companiilor din toate judetele tarii. Ne asteptam la o diversitate a domeniilor de activitate si estimam ca, acest eveniment va avea un focus puternic in zona oportunitatilor de cariera adresate profesionistilor. In aceasta perioada suntem in plin proces de inregistrare a companiilor, asadar cei care vor sa participe la editia virtuala Angajatori de TOP se pot inscrie contactandu-ne la adresa angajatori@catalyst.ro, pana la inceputul lunii mai” – Adrian Stanescu, Project Manager, Angajatori de TOP.

Mai multe detalii despre eveniment sunt disponibile in sectiunea dedicata Angajatori de TOP, pe www.hipo.ro

Despre Catalyst Solutions

Catalyst Solutions este o companie de consultanta in domeniul resurselor umane, specializata in dezvoltarea de solutii de recrutare si employer branding.

Avand o experienta de 8 ani, Catalyst Solutions adauga valoare clientilor si candidatilor cu fiecare dintre proiectele sale: Angajatori de TOP (cel mai mare targ de cariera din Romania organizat bianual in Bucuresti, Timisoara si Iasi), www.HiPo.ro – singurul portal de cariera dedicat exclusiv candidatilor cu studii superioare, Top Talents Romania (proiect ce identifica in fiecare an cei mai valorosi 300 de tineri absolventi la nivel national), Career Innovation Week (identifica tineri cu rezultate remarcabile in domeniile financiar, vanzari, marketing, IT&C, cercetare si inginerie), Consulting Days (cuprinde o serie de conferinte dedicate celor interesati de audit, taxe, contabilitate, legal si IT&C), Ghidul Angajatorilor (publicatie de orientare in cariera adresata studentilor si masteranzilor din domeniul economic si tehnic distribuita in 15 centre universitare), Targul Virtual pentru Absolventi si Angajatori de TOP Virtual.

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu 25 de autori și aproape 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria berii alături de InBev având atribuții de training pe mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente și conferințe: TEDx București, Allianz-Țiriac Management Conference, ASPEN Leadership Program, Leaders for Justice Program, Automotive Forum (Timișoara), “Conferința Anului Viitor”, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, TEDx Galați. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Comentează