Ce înseamnă să fii CEO-ul P&G timp de 2 zile? Studenții români și-au depășit limitele în Competiția Globală P&G „CEO Challenge 2019”

0

Ce înseamnă să fii CEO-ul P&G timp de 2 zile?

Studenții români și-au depășit limitele în Competiția Globală P&G „CEO Challenge 2019”

București, 14 martie 2019 – 5 studenți români au participat la Competiția Globală „CEO Challenge 2019”, proiect organizat de P&G, începând din 2016, pentru tinerii din întreaga lume. Echipa câștigătoare, formată dintr-un student din Serbia, unul din România și unul din Grecia, a reușit să impresioneze juriul format din managerii P&G și va reprezenta Europa de Sud-Est în următoarea rundă a competiției, care se va desfășura la Istanbul, în luna aprilie.

În cadrul CEO Challenge, studenților li s-a cerut să lucreze în echipe internaționale pentru a rezolva un caz de afaceri real, sub îndrumarea unor manageri experimentați ai P&G. În cea de-a 4 – a ediție a competiției, organizată la București între 5 și 6 martie, 21 de studenți din 6 țări din regiune au devenit CEO timp de 2 zile, având misiunea de a dezvolta o strategie de afaceri câștigătoare pentru unul dintre cele mai importante branduri ale P&G.

În cadrul acestui program inovator, absolvenții au putut experimenta ce înseamnă să combini cunoștințele teoretice deprinse în școală cu abilitățile necesare pentru a face performanță într-una dintre cele mai bune organizații de dezvoltare a talentelor din întreaga lume. Ei au trebuit să acționeze asemenea unui antreprenor, dând dovadă de proactivitate, dorința de a testa, a învăța și a se adapta în funcție de context.

Programul CEO Challenge a fost lansat în Europa de Sud-Est în urmă cu 4 ani, timp în care 130 de studenți din diferite țări au participat la competiție, mulți dintre ei lucrând acum în P&G.

 “CEO Challenge a fost într-adevăr o provocare – dar una distractivă, interesantă și plină de satisfacții. Crearea unei strategii de afaceri reale în câteva ore, lucrul cu oamenii pe care tocmai i-ai întâlnit, reprezintă cu adevărat o oportunitate ce ar trebui să ne pregătească pentru a deveni viitori CEO de succes”, a declarat Petronela Cîrstea – Vineri, studenta din România, care face parte din echipa câștigătoare.

 “Misiunea de a construi un viitor mai bun pentru noi toți începe cu formarea liderilor de mâine, iar P&G este pionier în acest domeniu de peste 180 de ani. Ne dorim să dezvoltăm abilitățile tinerilor într-un mod care să nu fie unidirecțional așa cum sunt cursurile online, unde nu există un mentor, ci oferindu-le acces în cadrul unei organizații apreciate în întreaga lume pentru dezvoltarea talentelor”, a spus Bogdan Cristescu, Director de Resurse Umane pentru Europa de Sud-Est.

Despre Procter & Gamble: P&G deservește clienți din întreaga lume având unul dintre cele mai puternice portofolii de mărci importante, de calitate şi de încredere, precum Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Fairy®, Gillette®, head&shoulders®, Lenor®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Tide®. Comunitatea P&G cuprinde operațiuni în aproximativ 70 de țări din întreaga lume. Vizitați http://www.pg.com pentru ultimele știri și informații despre P&G și mărcile sale.

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine aproape 30 000 de exemple de Bine despre România de la peste 30 de autori și colaboratori încă din 2006. La acest cont de autor publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele informații care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. 12 ani De Bine despre România.

Comentează

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.