CÂȘTIGĂTORII proiectului teimplici.ro

0

Telekom Romania anunță câştigătorii proiectului teimplici.ro

  • 180 de ONG-uri au înscris proiecte în 12 arii de activitate;
  • Cele mai multe proiecte au fost înscrise în ariile „Pregătit pentru viaţă”, „Învaţă să fii voluntar” şi „Protejarea copiilor, a vârstnicilor şi a victimelor violenţelor”;
  • 10 proiecte au fost desemnate câștigătoare, în urma evaluării juriului și a peste 30.300 de voturi din partea publicului.

În urma selecţiei juriului şi a voturilor publicului, Telekom Romania a desemnat cele 10 proiecte câştigătoare ale programului Teimplici.ro, care vor beneficia de fonduri totale de aproape 50.000 de Euro din partea companiei în cursul anului 2015.

inovatie

„Dorim să le mulţumim tuturor celor 180 de organizaţii care au avut încredere în iniţiativa noastră şi au înscris proiecte pe platforma Teimplici.ro. Ne bucurăm că proiectele câștigătoare din acest an, în urma evaluării juriului şi a votului public, sunt din arii diverse şi vor atinge în total peste 8.550 de beneficiari. Platforma Teimplici.ro va deveni umbrela sub care dorim să reunim toate proiectele de CSR în care ne vom implica şi va fi instrumentul de comunicare cu ONG-urile şi comunităţile. Suntem convinşi că fiecare dintre noi poate face o schimbare în bine acolo unde îşi desfăşoară activitatea”, a spus Ruxandra Vodă, Director Comunicare al grupului de companii Telekom Romania.

Proiectele câștigătoare sunt:

  1. „Robo-şcoala, şcoala viitorului” înscris de Asociaţia Părinţilor din Şcoala nr. 179. Proiectul urmăreşte crearea unui cadrul educaţional alternativ şi complementar faţă de programa şcolară, denumit ”Clubul de robotică”, cu scopul de a promova şi dezvolta abilităţi precum comunicarea, rezolvarea de probleme, gândirea critică, colaborarea, creativitatea, învăţarea auto-dirijată şi inovaţia. Mai multe detalii aici;
  2. „SOS pentru burtică” al Fundaţiei SOS pentru burtică. Proiectul constă în oferirea unei mese suplimentare copiilor care provin din familii  defavorizate. Acesta reprezintă un sprijin important pentru o mare parte din familiile din zona Valea Gardului și Poiana Copăceni, aflate în apropierea oraşului Vălenii de Munte din județul Prahova, care nu au resursele de a asigura copiilor necesarul de hrană. Mai multe informaţii aici;
  3. „Job Shadow Day” al Junior Achievement Romania. Programul pilot “Job Shadow Day – Telecom” foloseşte tehnologia pentru a oferi unui număr cât mai mare de elevi oportunitatea de a explora şi înţelege diverse opţiuni de carieră în domeniul telecomunicațiilor. Detalii aici;
  4. „Campanie de informare şi conştientizare asupra fenomenului violenţei în familie” al Asociaţiei ADRA România. Proiectul face parte din strategia generală a Asociaţiei ADRA România de implicare în domeniul violenţei în familie şi de extindere a serviciilor specializate oferite acestei categorii de beneficiari. Asociaţia furnizează servicii sociale pentru victime din anul 2009 în Bucureşti, prin Centrul de Primire în Regim de Urgenţă a Victimelor Violenţei în Familie, şi îşi propune deschiderea de noi centre de consiliere şi/sau adăposturi în alte zone din ţară care nu au astfel de servicii, cum este cazul judeţului Vrancea. Mai multe aici.
  5. „Ce voi face cu viata mea?” al Asociației de Tineret MOTION. Scopul general al proiectului este creşterea capacităţii preadolescenţilor de a-şi gestiona dezvoltarea personală prin participarea activă la acţiuni de educaţie nonformală în aria strategiilor de pregătire pentru întâlnirea iminentă cu viaţa reală. Mai multe detalii aici;
  6. „Afterschool interactiv şi creativ pentru copiii speciali“ al Asociaţiei de Sprijin pentru Părinţi şi Copiii cu Autism Galaţi. Scopul proiectului este crearea unui sistem de predare-învăţare de tip afterschool, adaptat pentru copiii cu autism, folosind mijloacele tehnologiei moderne (tabla interactivă și softuri speciale) cu ajutorul principiilor terapiei comportamentale aplicate (ABA), combinând în acelaşi timp activităţi diverse, ce vizează toate ariile de dezvoltare, pentru a creşte şansele acestora de integrare şcolară şi socială. Citiţi mai multe aici.
  7. „Update la sănătate”, propus de Asociaţia I.M.P.A.C.T.  Proiectul vizează înfiinţarea unei platforme prin care preadolescenţii şi adolescenţii să poată afla mai multe detalii cu privire la valorile nutriţionale ale alimentelor. Platforma va conţine informaţii legate de un număr de peste 100 de alimente şi diverse tipuri de activităţi fizice/sportive. Mai multe detalii aici.
  8. „Bio-Science-Park” al Asociaţiei Uniriştii. Proiectul îşi propune să construiască un spaţiu bio-tehnic de 1.000 metri pătraţi în grădina şcolii cu o mică extensie în holul de intrare pentru perioada de iarnă. Parcul va  include o grădină cu plante care au rol medicinal şi/sau decorativ, bănci, lămpi alimentate solar și acces wireless. Citiţi mai multe detalii aici.
  9. „Nouă ne pasă!” al Fundaţiei de Caritate Herald. Proiectul este dedicat ajutorării persoanelor cu vârsta peste 65 ani, rămase singure, fără susţinători şi își propune îmbunătăţirea calităţii vieţii acestora, prin câştigarea capacităţii de reintegrare socială, prevenind singurătatea, izolarea, sărăcia, depresia, suicidul, prin asistarea la domiciliu. Mai multe informaţii aici.
  10. „Sănătate prin mişcare” al Asociaţiei Nevo Parudimos. Proiectul îşi propune realizarea unui traseu de ciclism pe  ruta Oraviţa – Izvorul Rece – retur, un traseu  care include locuri de o frumuseţe naturală deosebită. Proiectul se va desfăşura pe patru etape: elaborarea traseului şi lucrări de amenajare, achiziţionarea de 15 biciclete, organizarea unui concurs de biciclete şi organizarea unei conferinţe de presă pentru promovarea rezultatelor proiectului. Citiţi mai multe aici.

educatie

ONG-urile câştigătoare vor primi sponsorizările în valoare totală de aproape 50.000 de Euro în anul 2015.

Platforma teimplici.ro a fost lansată în vara acestui an, românii fiind invitaţi să își exprime părerea cu privire la cele mai importante direcții în care ar trebui să se investească în societatea românească. Au fost propuse 6 teme principale, iar în urma celor peste 18.600 de voturi primite din partea publicului, acestea s-au clasat astfel: Educaţie, Sănătate, Mediu, Inovaţie, Dezvoltare şi Protecţie socială. În cadrul temelor, utilizatorii site-ului teimplici.ro au fost invitați să propună şi arii specifice de intervenție, iar din cele peste 80 de arii menționate pe platformă, au fost selectate 12 în funcţie de importanţa acordată în urma voturilor şi a interacțiunilor. Au fost propuse 180 de proiecte de câtre ONG-uri din diverse domenii şi în perioada 21 noiembrie – 11 decembrie a avut loc jurizarea şi votarea acestor proiecte de către publicul larg.

Despre Telekom Romania

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu aproximativ 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Communications şi Telekom Romania Mobile Communications, noul brand oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi inedită: servicii de voce și date mobile 3G și 4G, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV, precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT&C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Brand-ul Telekom Romania este prezent pe piața românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom și COSMOTE România.

Telekom Romania este un brand care aparține Deutsche Telekom, una dintre companiile de top la nivel mondial, cu peste 142 milioane de clienți pentru servicii mobile, 31 milioane de linii fixe și peste 17 millioane linii broadband (la 31 decembrie 2013). Grupul oferă produse și servicii fixe, comunicare mobilă, Internet și IPTV pentru consumatori și soluții ICT pentru clienți din mediul de business. Deutsche Telekom este prezent în aproximativ 50 de țări și are circa 229.000 angajați la nivel mondial. Grupul a generat venituri de 60,1 miliarde euro  în anul financiar 2013 – mai mult de jumătate din această valoare în afara Germaniei.

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu 25 de autori și aproape 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria berii alături de InBev având atribuții de training pe mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente și conferințe: TEDx București, Allianz-Țiriac Management Conference, ASPEN Leadership Program, Leaders for Justice Program, Automotive Forum (Timișoara), “Conferința Anului Viitor”, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, TEDx Galați. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Comentează