Carrefour susține producătorii români de peste 14 ani

0

În magazinele Carrefour din toată țara, clienții pot găsi zilnic cele mai proaspete legume și fructe, aduse direct din grădinile producătorilor români cu care lucrăm. Pentru a putea oferi gustul autentic românesc al produselor de calitate, Carrefour România a dezvoltat în ultimii 14 ani parteneriate solide cu peste 340 de fermieri din toate regiunile țării. În plus, pe rafturile magazinelor noastre ajunge 100% din producția lor la prețuri avantajoase și pentru cumpărători și pentru fermieri. În acest context, în perioada 23 iunie – 13 iulie, Carrefour România își propune să evidențieze importanța acestui parteneriat cu agricultorii locali, oferind astfel un suport în plus acestora.

Domnul Florin Stoian_1

Domnul Florin Stoian, din județul Constanța, este unul dintre producătorii români cu care Carrefour colaborează din 2007. Legumele cultivate de dumnealui se pot găsi proaspete în magazinele noastre. “Ferma Stoian are o colaborare veche de 9 ani cu Carrefour alături de care a crescut și s-a dezvoltat în timp. Aici facem agricultură convențională, ferma noastră fiind certificată pentru bunele practici urmărind cu atenție și făcând analize periodice pentru ca produsele să păstreze gustul și savoarea legumelor de odinioară. Prin parteneriatul cu Carrefour, Ferma Stoian a avut oportunitatea de a aduce pe mesele românilor din toată țara legume sănătoase de unde și motto-ul fermei «Legume sănătoase într-un corp sănătos»”, spune domnul Florin Stoian, administratorul Fermei Stoian și cel care a preluat frâiele afacerii după ce tatăl său, domnul Vasile Stoian a pus bazele fermei.

În cadrul unui demers început în 2014, Carrefour România a lansat treptat 3 apeluri către producătorii români de legume și fructe (cu focus pe anumite zone ale țării (Iași, Cluj, Focșani, Oradea, Sibiu, Drobeta-Turnu Severin) pentru a consolida o rețea solidă de colaboratori pe care să îi sprijine și cu care să lucreze în mod constant și pe termen lung într-o relație mutual avantajoasă.

„Vrem să le oferim clienților noștri posibilitatea de a alege dintr-o gamă cât mai variată de produse românești și, totodată, să îi susținem pe producătorii locali să se dezvolte prin crearea de parteneriate sustenabile cu Carrefour. Suntem conștienti de importanța promovării consumului de produse românești și de aceea încercăm să construim de peste 14 ani relații de lungă durată cu fermierii locali. În acest fel, susținem economia locală și stimulăm crearea de locuri de muncă în diverse zone ale țării”, declară Andreea Mihai, Director de Marketing&Comunicare, PR&Solidaritate, Dinamică Comercială&Pricing Carrefour România.

Despre Carrefour:
Cu peste 12.150 de magazine în 30 de țări, Grupul Carrefour este un retailer multi-local şi multi-format, ce numără peste 380.000 de angajaţi în lume. De peste 50 de ani, Carrefour este un partener în viața de zi cu zi a peste 13 milioane de clienţi, oferindu-le acestora o gamă largă de produse și servicii la prețuri echitabile. În România, Grupul Carrefour numără 191 de magazine dintre care 29 de hipermarketuri ‘Carrefour’, 109 de supermarketuri ‘Market’, 43 de magazine de proximitate ‘Express’, 10 magazine de proximitate ‘Contact’ și un magazin de comerț online: www.carrefour-online.ro.

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine peste 20 000 de exemple de Bine despre România de la peste 20 de autori și colaboratori încă din 2006. La acest cont de autor o să publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele informații care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. 10 ani De Bine despre România.

Comentează