Carrefour prezintă Flavours of Romania, o serie de documentare care surprinde spiritul și tradițiile românești

0

Cele nouă episoade ale seriei Flavours of Romania sunt realizate de jurnalistul britanic, Charlie Ottley, cu sprijinul Carrefour România. Primul episod poate fi urmărit astăzi, 23 martie,  începând cu ora 21:00, la TVR.

Carrefour România anunță lansarea „Flavours of Romania”, o serie de nouă episoade ce oferă o imagine extraordinară despre cultura, tradițiile și valorile românești. Astfel, jurnalistul britanic Charlie Ottley a străbătut fiecare regiune a țării pe motocicletă, pentru a capta spiritul României, a surprinde şi descrie peisaje naturale uimitoare, tradițiile, gastronomia, oamenii și modul lor de viață. Avanpremiera producției a avut loc seara trecută, la Grand Cinema din Băneasa Shopping City, în prezența a peste 200 de invitați.

„Redescoperirea tradițiilor din moși-strămoși, a gusturilor mâncărurilor din copilărie, a culturii specifice fiecărei regiuni din țara noastră, ne trimite mai aprope de fundamentele autohtone și de ceea ce ne definește pe noi ca români. Mai mult, ne provoacă să privim în viitor și să ne gândim la ceea ce vom oferi generațiilor viitoare. Eforturile noastre s-au îndreptat constant către oameni, către susținerea producătorilor locali și a produselor cu gust autentic românesc, dar și către protejarea mediului, în încercarea de a oferi o viață mai bună românilor și de a face progresul accesibil tuturor.”, spune Florin Căpățână, Director Dezvoltare Durabilă şi Relaţii Instituţionale Carrefour Romania.

Charlie Ottley, cunoscut producător şi regizor, a filmat alături de echipa sa sute de ore în zonele istorice ale țării, punând accent pe specificul fiecăreia, pe tradiții, gastronomie, oameni și istorie. Rezultatul, seria de nouă documentare Flavours of Romania, inspiră pe măsură ce Charlie se aventurează pe motocicletă în căutarea frumuseților României. În demersul său, Charlie Ottley se întâlnește cu muzicieni, povestitori locali, bucătari, istorici sau celebrități, care îl ghidează în descoperirea României.

„Cred că România este una dintre cele mai frumoase ţări din lume și mă bucur că pot să arăt acest lucru atât întregii lumi, cât și românilor, prin acest documentar. Flavours of Romania își propune să promoveze diversitatea acestei țări, locuri și oameni autentici, care să schimbe ideile preconcepute despre România”, a declarat Charlie Ottley, jurnalistul britanic care a făcut România celebră în toată lumea.

Documentarul Flavours of România a fost lansat oficial în cadrul unui eveniment organizat joi seară de către Carrefour România și va fi difuzat în premieră la TVR din 23 martie, ora 21:00.

Charlie Ottley  a vizitat România pentru prima dată în 2011, iar de atunci se întoarce în fiecare an. S-a îndrăgostit de frumuseţile României în timp ce filma seria de documentare „Wild Carpathia“, serie ce avea să facă înconjurul lumii, cu o audienţa cumulată în cele 110 ţări, de 100 milioane de telespectatori.

Despre Carrefour:

În România, grupul Carrefour oferă clienților săi multiple posibilități de a face cumpărături, atât în cele 319 magazine din țară,  hipermarketuri și supermarketuri, cât și prin magazinul de comerț online, Carrefour Online – www.carrefour-online.ro.

Mai mult, prin platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store, Carrefour le oferă clienților din Iași, Cluj, Constanța și București posibilitatea de a face cumpărături din peste 50.000 de produse la preț de hipermarket, livrate în 90 de minute.

De asemenea, Carrefour a dezvoltat pentru clienții săi mijloace inovatoare de plată, precum aplicația „Carrefour Pay”, prin intermediul căreia aceștia pot verifica preţurile din magazin sau plăti cumpărăturile direct din aplicaţie, la casele de marcat, dar si soluții pentru comenzi de mâncare precum aplicația Gurmandio, prima aplicație creată de un retailer care oferă utilizatorilor o varietate mare de preparate, atât din secțiunea de gastronomie a Carrefour, cât și de la restaurantele locale, livrare gratuită și multiple metode de plată.

Continuând seria inovațiilor, anul trecut, Carrefour a lansat în hipermarketul Carrefour Băneasa, serviciul integrat „Casa ta – Self Service”, prima casă de marcat unde clienții au posibilitatea să scanze și să plătească singuri, în același loc, produsele cumpărate.

Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe relevante, astfel că, în 2017, retailerul a lansat, în premieră în România, Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști, prima de acest gen fondată alături de un retailer. Proiectul aduce mai aproape de clienții Carrefour producătorii agricoli români cu produse de calitate și le oferă acestora oportunitatea de a accesa o piață de desfacere sustenabilă.

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine aproape 30 000 de exemple de Bine despre România de la peste 30 de autori și colaboratori încă din 2006. La acest cont de autor publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele informații care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. 12 ani De Bine despre România.

Comentează