Caravana „Zâmbește România”

0

GSK Consumer Healthcare dă startul Caravanei Zâmbește România
Căpitanul Aquafresh pornește în căutarea Agenților 00Carii

• Caravana are ca obiectiv oferirea de soluții și programe educaționale, în vederea îmbunătățirii sănătății orale în rândul românilor.
• Caravana se va desfășura în perioada 18 iunie – 7 august, în 8 orașe din țară.
• Eroul principal al campaniei Zâmbește România, Căpitanul Aquafresh, recrutează Agenți 00Carii pentru a continua educarea tinerei generații.

KV Caravana Zambeste Romania

Vara asta, Caravana Zâmbește România ajunge în toată țara! Susținută de brandurile Aquafresh®, Sensodyne® și parodontax®, caravana are ca obiectiv oferirea de soluții și programe educaționale, în vederea îmbunătățirii sănătății orale în rândul românilor.

„Caravana națională <> reprezintă o soluție integrată, creată ca răspuns la nevoile consumatorilor, așa cum le-am observat de-a lungul anilor”, a declarat Helen Tomlinson, General Manager, GSK Consumer Healthcare, România și Balcani. „Un studiu realizat anul acesta în rândul consumatorilor arată că 72% dintre români au probleme dentare. Deși alarmantă, această valoare arată o îmbunătățire față de 2012, anul lansării campaniei <>, când 80% dintre respondenți au declarat că au astfel de probleme. Dacă în 2012, șapte din zece consumatori aveau carii, astăzi numai cinci din zece mai au această problemă. Așadar, eforturile noastre de a le reaminti oamenilor că igiena orală este importantă pentru sănătatea lor au avut efect, iar acest lucru ne încurajează să continuăm investiția în programe de educare. Ne propunem ca și de această dată să interacționăm direct cu cât mai mulți oameni de toate vârstele și să venim în ajutorul lor cu informaţii utile despre igiena orală.”

Caravana se va desfășura în perioada 18 iunie – 7 august, în 8 orașe din țară, aducându-le românilor programul Rabla pentru periuța ta și oferindu-le posibilitatea de a-și înlocui periuțele uzate, oferind însă şi informații specifice despre igiena orală și personalizate pe anumite tipuri de afecțiuni.
Studiile comandate de GSK arată că 1 din 3 români suferă de sensibilitate dentară, ceea ce înseamnă că una din trei persoane simte durere acută la nivelul dinţilor atunci când consumă alimente dulci, foarte reci sau fierbinţi. Iar nevoia de educaţie apare tocmai datorită faptului că aceştia, chiar dacă recunosc că au această problemă, nu fac nimic pentru a ameliora şi trăiesc cu această senzaţie de disconfort de fiecare dată când beau cafea sau băuturi reci. Afecţiunile rămân, astfel, netratate şi se pot agrava în timp.

Căpitanul Aquafresh, personajul principal al campaniei din 2016, va recruta 50.000 de Agenți 00Carii – consumatori de toate vârstele care își propun să urmeze cei trei pași ai îngrijirii orale:
– Se spală pe dinți de două ori pe zi
– Merg la medicul dentist în mod regulat
– Adoptă o dietă sănătoasă și echilibrată
Parcursul Caravanei Zâmbește România:
• București – 18, 19 iunie – Parcul Tineretului (intrarea Șincai)
• Craiova – 25, 26 iunie – Piața Mihai Viteazul
• Sibiu – 2, 3 iulie – Piața Mare
• Brașov – 9, 10 iulie – Piața Sfatului
• Iași – 16, 17 iulie – Palatul Culturii
• Mamaia Sud – 23, 24 iulie – Plaja Flora
• Cluj – 30, 31 iulie – Piața Unirii
• Timișoara – 6, 7 august – Iulius Mall

Caravana le propune consumatorilor activități interactive, programe educaționale, dar și multe surprize și premii, având posibilitatea să primească revista de benzi desenate Căpitanul Aquafresh și Agenții 00Carii în misiunea Zâmbește România, precum și produse de îngrijire orală și consultații gratuite în cabinetele stomatologice înscrise în campanie.

Caravana Zâmbește România face parte din campania Zâmbește România, ajunsă la a 5-a ediție. Pe parcursul anilor anteriori, campania a avut aproximativ 120.000 de beneficiari direcți: au participat la programe educaționale și au primit produse de îngrijire orală peste 40.000 de copii din mediul urban, 3.000 de copii și părinți din mediul rural și peste 35.000 de viitoare mămici; 1.500 de copii din mediul rural au beneficiat gratuit de tratamente dentare prin parteneriatul cu Salvați Copiii și peste 30.000 de români au primit gratuit periuțe de dinți noi în schimbul celor vechi; în plus, sute de români au mers la consultații gratuite în cabinetele stomatologice înscrise în campanie.

Puteți afla mai multe detalii despre activitățile din cadrul campaniei urmărind site-ul www.zambesteromania.ro.

Despre Zâmbește România
Campania Zâmbește România a fost dezvoltată în 2012 de GSK Consumer Healthcare, fiind susținută de brandurile Aquafresh®, Sensodyne®, parodontax® și Corega®, cu ajutorul specialiștilor în igiena orală, pentru a facilita accesul la educație și la prevenție, în vederea îmbunătățirii sănătății orale în rândul populației din România. Proiectul face parte din Platforma Europeană pentru o Sănătate Orală mai Bună (BOHEP), amplă inițiativă europeană lansată în 2012. Mai multe informații, sfaturi privind sănătatea orală și harta cabinetelor medicilor dentiști disponibili pentru consultații gratuite se pot găsi pe platforma online www.zambesteromania.ro și pe pagina www.facebook.com/zambesteromania.

Despre GSK Consumer Healthcare

Parte din grupul de companii GSK cu prezență globală, GSK Consumer Healthcare este cea mai mare companie de medicamente fără prescripție medicală și primul jucător în piața de produse de îngrijire orală specializată din lume. Obiectivul nostru este să devenim prima și cea mai bună companie de Fast Moving Consumer Healthcare, bazată pe știință și valori – o organizație unică ce îmbină expertiza și principiile științifice cu avantajele industriei bunurilor de larg consum.

În România, GSK are o tradiție de peste 25 de ani și peste 150 milioane euro investiție în piața locală. Portofoliul local Consumer Healthcare include mărci bine cunoscute precum Theraflu®, Panadol®, Voltaren®, ParaSinus®, Sensodyne®, parodontax® sau Aquafresh®. Suntem hotărâți să facem o diferență în starea de sănătate a românilor prin educație continuă și suntem partener constant al comunității, cu investiție de peste 2 milioane de dolari în proiecte de sănătate și educație pe care le derulăm cu partenerii noștri.

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine peste 20 000 de exemple de Bine despre România de la peste 20 de autori și colaboratori încă din 2006. La acest cont de autor o să publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele informații care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. 10 ani De Bine despre România.

Comentează